Puregon of andere hormonen spuiten deel 2!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door guusje27, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Olive, balen dat je nog moet wachten, niet leuk!!:x

Ik werd pas ongi op mijn 18e en toen meteen heeeeeel erg, ik lekte in/met alles hartstikke door.. Dus toen meteen aan de pil gegaan. Toen we voor kindje wilde gaan en gestopt met de pil, en na 5 maanden zwanger! Zonder ongi tussen door te hebben gehad dus was echt heel erg geluk. Na de bevalling werd ik niet meer ongi, na 9 maanden naar t ziekenhuis gegaan en toen is pcos vastgesteld.

2. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    mooie test guus!
    oklaidee, fijn dat het goed gaat. wel spannend dat bruinverlies. is vast iets onschudligs, maar niet fijn!
    avda, aaah je voet! jeetje heftig ding hoor!
    olive, wat waardeloos zeg dat je moet afwachten. gelukkig heb je nog enigzins cyclus. ik moet wachten tot ik een ons weeg, word niet ongesteld uit mezelf.
    heb pcos ws altijd al gehad. werd pas heel laat ongesteld, toen ik 15 was ofzo en toen ik 16 was ging ik aan de pil.
    stomme rot pcos!!

3. mnr

mnr Niet meer actief

Guusje: mooie test! Niet te lang blijven testen hè.. Als je te veel hcg gaat aanmaken kunnen de testen soms vals negatief geven.

Olive: wat balen en wat raar dat ze je laten wachten!

Avda: mooie schoen, konden ze geen bijpassende voor je andere voet maken ;)

Weegbree: ik wil jou gewoon even zeggen hoe lief ik het vind dat je altijd zo met iedereen mee leeft en denkt!

Hier: gisteravond mega buikpijn. Alsof ik elk moment ongi kon worden. Kon bijna niet zitten an de pijn. Uiteindelijk met de pittenzak er op en dat hielp gelukkig.
    Vanacht eindelijk goed geslapen en nu is er niks meer aan de hand.
    Snap er niks van.
    Deze wachtweken zijn zo anders dan anders. Ik zat echt even in de put omdat ik zeker wist dat ik ongesteld ging worden.
    Nu maar weer afwachten. Maar die buikkramp kan niet goed zijn toch..

4. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @Mnr: ik heb onwijze buikkrampen gehad tijdens en na nod. Zo erg dat ik dubbel lag, ging zweten en mn rug verkrampte helemaal mee. Was ook echt 2 a 3 x per uur. De gyn. dacht zelfs aan een bbz.
    Echt pas in week 6 werd het minder vaak en minder heftig en ik ben er pas sinds week 7 helemaal vanaf.

5. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Spannend MNR, nog heel even geduld en dan kan je testen.

Hier net een echo gehad en de kleine was druk aan het bewegen met z'n armen en beentjes. En aan het ronddraaien enzo zodat de gyn haast geen foto van hem kon maken :) Super grappig :) Nu al eigenwijs! Ik ben verliefd denk ik!!

6. mnr

mnr Niet meer actief

Lw: wat fijn te horen dat het dus niet hoeft te betekenen dat het niet gelukt is. Er is dus nog hoop!
    Wel vervelend dat je er zo last van had. Lijkt me best eng als je zwanger bent.

Olakidee: wat fijn meid dat je een leuke echo had! Geniet er van :)

7. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    mnr, ik duim voor jou!!!
    we gaan er voor dat iedereen hopelijk dit jaar nog zwanger is!
    oklaidee, super een mooie echo!

hier net controle gehad. ook weer helemaal goedgekeurd. toch wel weer een fijn gevoel altijd!

en thanks mnr voor je compliment! ik ben ook heeeel lief:D:D

8. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    LW: wat vervelend dat je zo'n last hebt gehad! Gelukkig gaat t nu weer beter! Ik was ook verschrikkelijk aan t zweten snachts!! Nu iets minder maar nog wel iets.. Ook vaak last van mijn onderrugpijn, ik ga wekelijks naar de Fysio.

Weegbree: wat ben je toch heerlijk bescheiden, haha! ;)
    Fijn dat je echo goed was, altijd fijn zo'n bevestiging! Ik weet t nog als de dag van gisteren van mijn dochtertje.

Hier nog steeds aan t aftellen, nog 8 dgn

9. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    ja he!
    had geen echo jammer genoeg maar een reguliere controle (bloeddruk/wegen/buik voelen en hartje luisteren), maar dat vind ik ook al heel fijn!
    heb volgende week een extra groeiecho, om te kijken hoe het verloopt! het is ws een ukkie! maar aangezien vriend en ik ook klein zijn had ik ook niet anders verwacht...

jij nog heeeel even doorbijten! je hebt vast een mooie echo meis! dat MOET gewoon!
    en MNR zaterdag een mooie test!

10. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Oh fijn weegbree! En daarna om de 2 weken naar de vk? Leuk hoor.
    Je bent gelukkig een optimist, daar hou ik wel van! Voor anderen ben ik dat ook altijd, voor mezelf iets minder.. Haha

11. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    ja ik ook hoor.
    ben over mezelf en mn eigen zwangerschap heel onzeker... maar dat komt denk ik ook door alle moeite die je ervoor hebt moeten doen. en miss door alle verhalen van anderen die je hier ook leest.
    merk dat het bijv bij mijn collega (1e ronde raak) heel anders is. die is veel naiever en vindt de controles bij de vk maar onzin en lastig * WTF! *

12. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    @ weegbree, herken dat wel wat je zegt. Mijn zus was dus ook eerste ronde meteen zwanger. In augustus met pil gestopt en seltember zwanger. ( stommerik ;-p ) maar die stond ook veel naiever in haar zwangerschap. Weet natuurlijk niet hoe ik er zelf dadelijk ( hopelijk snel ) insta.
    Was gisteren op een vergadering van mijn carnavalsvereniging en een meid gaf even aan dat ze waarschijnlijk de optocht niet mee kon lopen. Ze wilde namelijk voor een tweede gaan en aangezien ze bij de eerste ook snel zwanger was ging ze er vanuit dat dat nu ook was... Heb maar niet gezegd datz e misschien van een koude kermis thuis zou komen.
    Was sowieso al van mij stoel gevallen dat mensen tegenwoordig ook al rond vertellen dat ze over 2 maanden weer willen gaan proberen :#
    Of ben ik nu gek??

@ mnr, hoe voel je je? Onzekerheid al een klein beetje gezakt?

Dikke knuffel voor iedereen!

13. mnr

mnr Niet meer actief

Ben het helemaal met jullie eens! Mensen bij wie het 'van zelf' gaat staan er heel anders in.
    Het is wel jammer. Eerst doe je zoveel moeite om zwanger te raken en dan is het nog moeilijk om te genieten.

Daarom deed het ook bij mij pijn toen m'n zwangere sz zei: de volgende keer plan ik het zo dat ik wel kan drinken tijdens de kermis.
    Terwijl ze weet dat wij 4 jaar bezig zijn geweest voor onze dochter.

Avda; ik weet niet hoe ik me voel eigenlijk. Ben de hele middag al heel trillerig/zenuwachtig en geen idee waarom.
    Ik hoop nog wel datbik zaterdag positief test maar reken er niet op. Ik wil voorkomen dat ik te erg teleurgesteld raak.

Nu de leo niet doorgaat, mag je dan niet nog een ronde spuiten? Of zou je dat ook niet willen? Of heeft dat geen zin?

14. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    @ mnr, gyn raadde het af om nog een ronde spuiten te proberen. Omdat ik er steeds te heftig op reageer. Plus dat ik nu zelf ook niet weet hoe ik 2 a 3 keer in de week in het ziekenhuis zou moeten komen. Aangezien ik nu zelf niet kan/mag rijden. Manlief zou daar niet steeds vrij voor kunnen krijgen...

15. olive

olive Actief lid

2 aug 2011
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haii meiden,

Bedankt voor jullie reacties! Als ik jullie verhalen over pcos lees ben ik wel een heel raar geval denk ik?! Ik was al heel vroeg ongesteld, sinds mijn 11e al.
    Altijd regelmatig totdat ik 2 jaar geleden door persoonlijke omstandigheden veel stress heb gehad en toen is het helemaal misgegaan, net voordat we voor ons 1e kindje gingen :x Sindsdien word ik niet meer ongesteld uit mijn zelf, behalve afgelopen zomervakantie maar nu niet omdat ik geen positieve ovu testen had. Ik begrijp niet waarom mijn lichaam niet meer werkt :(

Avda: ik word stront chagrijnig en enorm depressief van de provera :(
    ik krijg vrijdag een receptje mee denk ik van de gyno. Heb dan een afspraak om de HSG te bespreken.

Olakidee wat leuk! Geniet ervan meid!

16. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Mijn PCOS verhaal is ook raar hoor en ze zijn er nog steeds niet allemaal van overtuigd dat ik het echt heb.
    Tot een jaar geleden was ik regelmatig ongesteld, begon op m'n 12e en tot m'n 18e normaal en toen aan de pil. Toen ik stopte ook normaal regelmatig als daarvoor. En vorig jaar ineens werd de cyclus steeds langer. Heel vreemd allemaal.

17. mnr

mnr Niet meer actief

Olive: kun je dan niet wat anders krijgen? Bijv duphaston? Ik had daarbij nergens last van, met de provers wel.

Weegbree: ineens minder lief hoor als je arrogant gaat doen ;) hihi

Hier: is het nou nog niet zaterdag?
    Heb nergens meer last van behalve een rare tinteling in m'n buik, en een mega puist op m'n kin (ik heb bijna nooit puistjes)
    Geen buikpijn, geen zere borsten, niet misselijk, wel lichtelijk overspannen.
    Ik word gewoon moe van mezelf.

18. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    je zou toch wel een testje kunnen doen zo zoetjes aan?
    spannend hoor...
    wanneer word je anders ongesteld?

ohja ik had ook opeens puistjes toen ik zwanger bleek te zijn.
    verder behalve iets een raar gevoel met plassen en moe niks... :D

19. mnr

mnr Niet meer actief

Ik durf geen test te doen.. De vorige keren wel steeds vroeg getest en nu ben ik bang dat dat ongeluk brengt (ik weet het, ik lijk wel gek)

Ik word normaal 13 dagen na de pregnyl ongesteld. Ik wacht nu af of ik zaterdag ongesteld wordt en anders haal ik 's middags een test.

20. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Mnr: de pregnyl is er nu echt uit hoor, morgen kan je echt wel een test doen!
    En ik had dus ook veel puistjes voor de 1e positieve test!

Deel Deze Pagina