Puregon of andere hormonen spuiten deel 2!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door guusje27, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    Mm.. Mnr, dat is ook stom. Komt dan zo over alsof ze "liever" gaat feesten. Zal wel niet zo zijn, maar komt dan wel zo over.
    Begrijp me niet verkeerd, moeders mogen best op stap en de kleine naar de oppas brengen. Maar al met 3 weken? Dan moet het toch wel eeen heel bijzonder feest zijn als je het mij vraagt...

2. mnr

mnr Niet meer actief

Nou precies, maar ook al tijdens de zwangerschap zag ik geen enkele liefde voor hun kind, of dat ze het leuk vonden.
    Het hoefde van haar ook niet zo, m'n zwager wilde graag een kind.

Ze gaan 1x per jaar iets doen met de buurt, lijkt mij niet echt belangrijk.

Wat dat betreft is het verdelen van wie wel en wie niet een kindje wel erg oneerlijk verdeeld

3. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Lieve mnr, de wereld is gewoon oneerlijk! Maar we mogen de hoop niet verliezen! Blijf erin geloven dat je een tweede wonder gaat krijgen! Slaap lekker meid!

4. mnr

mnr Niet meer actief

Ik hoop avda dat jij volgende week ook mag beginnen met spuiten en dat we dan beide deze ronde zwanger worden! Dan hoef jij ook geen leo en moest je gebroken voet gewoon zo zijn!

Slaap lekker!

5. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Pfff wat oneerlijk is het ook zeg. Mnr ik hoop dat je ongi toch nog uitblijft...!
    Guus en dit wordt gewoon n broertje of zusje voor joa. Hoe is het verder gegaan vannacht?
    Ik ga zo n dag naar Amsterdam, open dag bij m'n zusjes werk, naar een museum en beetje door de stad lopen. Gaan fijn. Met de trein dus dat is wel relaxed. Hopelijk hou ik t goed vol!
    Ondanks alles toch n fijn weekend meiden... Weet dat ik heel hard duim! Voor allemaal!

6. mnr

mnr Niet meer actief

Vanochtend is de ongi begonnen, dus maandag beginnen met spuiten.

Ik moet nu fostimon gaan spuiten. Kent iemand dit? Je moet het net als de pregnyl zelf klaar maken. Wel erg onhandig vind ik. Het enige voordeel is dat ik het niet in de koelkast hoef te bewaren. Ander nadeel is dat je ook niet iets meer kan spuiten.

Fijne dag weegbree! Doe rustig aan, ga regelmatig zitten en heel veel plezier!

7. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Mnr, fostimon ken ik niet. Waarom ben je moeten overgestapt? Lijkt me inderdaad onhandig!
    Weegbree, veel plezier. Doe inderdaad rustig aan. Gaan jullie ook nog lekker shoppen?
    Guusje, hoe is het met Joa? Vannacht een beetje doorgekomen?

K bedacht me net dat sinds de laatste ronde spuiten ik ook niet ongesteld ben geworden. Dus zal dinsdag eerst aan de provera moeten bleeeeeh..
    Vanavond uiteten met groep vriendnnen. Is mijn hoogtepunt van de week ;)

8. mnr

mnr Niet meer actief

Gonal en puregon zijn synthetisch gemaakt en fostimon wordt van een natuur product (urine) gemaakt.
    Omdat bij mij het zo lang duurt voor er een eitje groeit denken ze dat dit beter werkt.
    Ik ben dus heel benieuwd of het nu sneller gaat!

Avda: afwachten dan :( Wel veel plezier vanavond!

9. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Laten we het hopen mnr! Maandag beginnen met suiten? En wanneer is je eerste fm?
    Zal vanavond wel lukken! 14 meiden, gekakel verzekerd ;)

10. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hi meiden,

Hier een onrustige nacht gehad.. Ze is nog zo benauwd!! En vanmorgen weer hoge koorts dus zetpil gegeven. Ze is er paniekerig als ze moet hoesten, waarschijnlijk doet t pijn en krijgt ze nauwelijks lucht. Als t erger wordt moeten we naar t ziekenhuis en wordt ze beneveld. Mijn arme moppie, ik zou t zo graag van haar overnemen, verschrikkelijk dit, je staat zo machteloos.

Mnr: nou ja, toch fijn dat de ongi er wel meteen is, dan kun je snel met de volgende ronde beginnen! Ik begon met puregon en dat duurde ook heel lang bij mij. Daarna op Gonal F overgestapt en hop zwanger! Wel toen misgegaan maar toch! Ik hoop dat dat nieuwe spul ook zo voor jou gaat werken!

Avda: ik ga zoooo voor je duimen dat ook dit jouw ronde wordt, hoe mooi zou dat zijn!! Veel plezier vanavond!

Weegbree: jij ook veel plezier, doe rustig aan!

11. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Mnr, jammer zeg dat het niet gelukt is deze ronde. Dan maar weer snel naar de volgende ronde gelukkig is je ongi wel snel gekomen.

Weegbree veel plezier! Hoop dat het een beetje droog blijft en doe rustig aan!

Myloon, wat fijn te horen dat het allemaal goed gaat bij jullie!:D
    Kan me voorstellen dat het zwaar is, denk aan je rust!

Hier een dagje huishouden;)

12. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Nou, toch naar t ziekenhuis geweest, was erger dan we dachten.. Ze had e ht moeite met ademen en hartslag was erg hoog. Ze heeft een soort van prednison gekregen en zelfs dat werkte nog niet optimaal.. Toen nog beneveld met een medicijn en ze twijfelde of ze haar moesten houden om t in de gaten te houden, gelukkig knapte ze op een gegeven moment iets op. Nu weer thuis. En we zijn gesloopt. Nog extra prednison meegekregen als t erger wordt. En we moeten haar snachts in de gaten houden.

13. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Oh Guusje, wat sneu! Goed dat jullie toch naar het ziekenhuis zijn geweest! Zoiets is natuurlijk ook slopend voor jullie.
    Doe maar lekke rustig aan vanavond en verwen Joa maar goed!
    Dikke knuffel voor jullie!

14. mnr

mnr Niet meer actief

Guusje: hoe is het nu? Heel veel beterschap voor Joa!

15. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Gelukkig, vandaag gaat t een stuk beter met haar. De koorts is weg. Ze heeft nog wel een heel naar hoesje en ze is erg hees en schoor. Maar er zit vooruitgang in dus ben eigenlijk nu wel weer een beetje opgelucht. Was gisteren best eng namelijk en alleen maar in spanning gezeten. Vandaag nog lekker rustig aan doen.

16. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Beterschap voor je dochtertje Guusje!

17. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Thanks!

18. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    @ Guusje, hoe is het nu met Joa? Hopelijk gaat het alweer wat beter!
    @ Weegbree, hoe was Amsterdam??
    @Mnr, hoe was jou weekend?

@ de rest, zwaaizwaai! Hoe gaat ie bij jullie?

Hier niks spannends. Vind het best spannend om dinsdag weer naar de gyn te gaan. Hoop dat ik meteen mag beginnen. Heb nog spuiten in de koelkast liggen.. Anders ook zonde ;-P

19. mnr

mnr Niet meer actief

Guusje: fijn dat het beter gaat. Kan me zo goed voorstellen dat het angstig was. Dan kun je beter zelf wat hebben, bij je kind voel je je zo machteloos.
    Je echo komt mooi dichtbij!

Avda: m'n weekend was best rot door alles. Ene moment ben ik vol goede moed en wil ik er weer vol vor gaan, het andere moment weer heel verdrietig dat het niet gelukt is.
    En het weer zat ook niet mee dit weekend..

Ben trouwens echt mega ongesteld, zo erg dat ik ook echt de deur niet uit durf. Ik overstroom zo wat.
    Morgen weer spuiten en bellen voor de eerste fm over een week.

20. mnr

mnr Niet meer actief

Ik hoop trouwens ook avda dat je dinsdag gelijk mag beginnen!

Deel Deze Pagina