Puregon of andere hormonen spuiten deel 2!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door guusje27, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    hallo allemaal,
    weekend goed doorgekomen? hopelijk gaat het elke dag wat beter met Joa Guus?
    sneu he voor zo'n kleintje!! bah!
    MNR, wat vervelend dat het zo heftig is...miss heeft er toch "iets" gezeten wat niet is blijven plakken? ik heb het ook een x gehad een ronde. Toen dacht ik ook dat er iets aan de hand was, maar wat...
    Avda, succes morgen. ben benieuwd wat er gaat gebeuren deze ronde.
    mijn weekend was leuk. gisteren fotoshoot gehad. (heb er een paar in mn album gezet). leuke herrinnering!
    hoe is het met de rest van de meiden?

2. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    Mooie foto's Weegbree!!

3. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    He weegbree, erg mooie foto's. Wij willen gaan voor de newborn shoot. Alleen moet ik nog even kijken waar dat kan hier in de buurt:)

4. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Bleh, vandaag Joa weer koorts... T houdt maar niet op, en ze blijft maar de longen hit haar lijf hoesten.. Als ze morgen nog steeds koorts heeft de huisarts maar weer bellen. Arm moppie van me!

Nog 3 nachtjes slapen!!! Zenuwen gieren door mijn lijf!!

5. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Bah wat sneu Guus.... Hopelijk gaat t gauw beter
    Nog heel ff volhouden meis. Straks een mooi hartje te zien!

Avda succes morgen!

6. mnr

mnr Niet meer actief

Wat vervelend Guusje!

Succes morgen avda!

Hier weer gespoten maar die fostimon is erg wennen en ging niet helemaal vlekkeloos. Ik hoop dat het een kwestie van wennen is.

7. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    En hopelijk snel resultaat mnr, hoop dat dit beter werkt bij je!

Avda: succes morgen!!

8. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Ik ben vanmorgen weer in het ziekenhuis geweest. Eerst voor mijn voet. Moet nog 6 weken in die stomme schoen aan houden. Wordt er helemaal gek van. Kan niks. Ben ontzettend afhankelijk van iedereen. Arggg..
    Daarna had ik een afspraak bij de gyn. Omdat ik nu iedere keer overstimulatie heb gehad willen ze het niet nog een keer proberen... Dus dat gaat hem niet worden!!! Baal nu zo erg.....
    Had stiekem gehoopt dat het dit jaar msschien nog zou lukken. Maar dat wordt hem dus niet....

@ Guusje, hoe is het nu met Joa? En over twee daagjes al de echo! Spannend meid! Duim op een mooie echo! Had je een of twee eitjes?? Weet ik even niet meer?!
    @ Mnr, hoe is het nu weer met jou?
    @ Olive, hoe is het met jou? Hoe "bevalt" het spuiten?
    @ Merel en Weegbree, laatste loodjes voor jullie! Al toe aan het verlof?
    @ Marral, hoe is het met jou?
    @ Myloon, hoe is het met de jongens?
    @ de rest *zwaaizwaai*

9. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Avda: wat ontzettend rotnieuws zeg!! Wat hebje gespoten? Kunnen ze niks anders proberen met lagere dosering? Tjonge.. Echt een domper, en dan ook nog die voet erbij.. Kus voor jou meis!!

10. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    getsie dat is waardeloos :(

11. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    @Guusje, heb steeds gonal-F gespoten. 37,5e, 75e, 112,5e, 150e, 178,5e en iedere keer reageer ik er anders op. Maar resultaat is wel steeds hetzelfde: overstimulatie.

12. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Maar mag je dan niet iets anders proberen? Menopur bijvoorbeeld?

13. mnr

mnr Niet meer actief

Avda: wat balen zeg! En wat raar dat je geen menopour of fostimon mag proberen.

Guusje: hoe gaat het nu met Joa?

Hoe gaat het verder met iedereen?

Hier: heb echt een flinke plek van het spuiten gisteren. Het deed ook echt zeer en er ging wat vloeistof naast.
    Ik zie nu echt tegen het spuiten op omdat het echt zeer deed. Ik kreeg de naald niet goed in m'n buik. Net of de naald stomp was en ik moest echt flink drukken voor die er in zat.

Maandag de eerste fm!

14. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    MNR pak je je vel ook echt vast? als een rolletje tussen duim en wijsvinger zegmaar? dat hielp bij mij vooral goed!

15. mnr

mnr Niet meer actief

Niet echt, met de gonal spuiten hoefde dat nooit zo precies, die deed bijna nooit zeer.
    Maar zal het vanavond wel doen! Misschien dat het dan beter gaat.

16. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Nee, gyn wilde dat ik nu mijn rust pakte :( zou ook goed voor me zijn. Nu niet volspuiten met hormonen. En straks na de operatie volle kracht voor uit.
    Baal er gewoon zo van. Hoopte gewoon dat ik door nog een ronde proberen mijn dagen ook iets sneller zouden gaan.
    Verveel me kapot en kan helemaal niks.
    Eerste week was dat wel leuk. Lekker tv kijken, boekje lezen.
    Nu is de lol er wel vanaf.
    Dringt nu goed in dat het dit jaar ook echt niet meer gaat worden....

@ mnr, balen dat het spuiten niet soepel verloopt. Zou indd eens proberen met een "rolletje" ;) vastpakken en daarin spuiten..

17. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    ja echt een domper voor je avda..en best confronterend dat t inderdaad dit jaar niet meer gaat lukken. Volgend jaar wordt jou jaar! En die van MNR! hopelijk blijft mijn wondertje bij me...

Joa heeft sinds gisteren weer koorts..vandaag toch maar weer naar de huisarts geweest en die vertelde mij dat dit weer een nieuw virus is. Pseudokroep is gelukkig weg maar mijn meisje blijft maar ziek..echt zo zielig.. hopelijk gaat dit stomme griepje ook snel weg en kunnen we gewoon weer leuke dingen doen want dit is niks!!

18. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Avda wat is nu de volgende stap in jouw behandelingen??
    vandaag alweer 32 weken zwanger, en heb eigenlijk al beetje verlof omdat ik een 0 uren contract heb en toevallig deze maand maar 3 dagen gewerkt heb..officieel gaat mn verlof eind oktober in.
    Ben nu toch snotverkouden dus kan niet werken en de verbouwing in huis is ook nog lange na niet klaar pfff ;)

19. mnr

mnr Niet meer actief

Avda: weet je ook nog niet wanneer je nu de leo krijgt? Dit zou dan toch over 6 weken kunnen?

Guusje: vervelend dat joa nog ziek is. Is ze niet meer benauwd? Hopelijk is ze snel beter!

Merel: is de verbouwing wel klaar voor je uitgerekend bent? Niet fijn dat je verkouden bent.. Beterschap!

Hier: spuiten ging gelukkig beter. Minder pijnlijk en niks geknoeid. Ook geen rare plek gelukkig. De plek van de eerste keer zit er wel nog steeds.

20. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Mnr: fijn dat t spuiten nu beter gaat! Ik ga duimen voor deze ronde!!

Joa is gelukkig weer wat opgeknapt vandaag, geen koorts en weer wat speelser.. Als t vandaag goed blijft gaan dan mag ze morgen weer naar de peuterspeelzaal.

Nog 1 dag.. Aaaaahhh!!!

Deel Deze Pagina