Hebben ze aan jullie wel eens verteld hoeveel kans er per eisprong is? Ik vroeg me af of iui niet beter zou zijn maar las dat dat maar 10-15% kans op zs geeft. Dan is ovulatie inductie toch nog minder kans? Ik zal het maandag eens aan de dokter vragen maar misschien hebben ze dit al wel aan jullie verteld? Heb ook een mega stress week gehad, naast het ongesteld worden nog een paar flinke tegenslagen gehad. Maar vandaag eindelijk eens een goede dag tot nu toe. En vanavond naar de schouwburg dus dat wordt ook gezellig en lachen als het goed is! (Cabaret) Even de zinnen verzetten! En dan maandag een wonder van 2 of 3 grote eitjes haha
Mnr: geen idee...! Maar mij is wel verteld dat als manlief goede guppies heeft het geen verschil uitmaakt met IUI en gewoon 'huiswerk' Hier: verliefd op mijn knipperlichtje
Mnr, dat weet ik ook niet... Guusje, geniet ervan meid! Het is je gegund! Hier stiekem een beetje mee-verliefd met je!
Hi! Gaat hier goed hoor, erg moe en misselijk alleen.. Vooral die vermoeidheid zit me erg in de weg maar ja, is voor een goed doel! Dinsdag afspraak met gyn. Dan hoor ik ook wanneer de volgende echo weer is. Hoe gaat t met jou? Hoe gaat t nu met spuiten? En wanneer fmmeting?
Hier ook alles goed. Niks nieuws hier. Hihi @ mnr, hoe is het met jou? @ guusje, het is inderdaad voor het goede doel Maar geniet er ook maar een beetje van!!
Guusje: vooral genieten en je rust nemen. Avda: hoe is het met je voetje? Hou je het een beetje vol? Morgen de eerste fm, ben dan een week aan het spuiten dus nog geen groeiende eitjes. Spuiten gaat op zich wel goed, maar heb wel steeds dat er wat vloeistof op m'n buik zit daarna, dus morgen even vragen of dat hoort. Gisteren een verjaardag en moest heel stiekem op de wc spuiten. Hebben jullie dat ook wel eens gehad? Vind het altijd lastig met eten bij iemand (ik spuit altijd na het eten)
Hoi meiden Hier gaat t goed onverwacht al met verlof. Vorige week weer n groeiecho gehad en de kleine blijft toch wat achter in groei. De vk mat ook een wat hoge weerstand op de navelstreng dus moet nu dinsdag naar t zh om te kijken hoe en wat. Krijg dan weer een echo en ctg. Best spannend...mocht iig niet meer werken en meer rust nemen. Dus dat viel wel ff tegen. Mnr duim dat er al wat te zien is! Guus lkkr rustig aan doen! Avda jij ook he!! Fijne dag nog!! Duimen jullie dat t dinsdag meevalt?
Mnr, dat had ik ook altijd. Vond het ook vervelend. Probeerde het ook altijd zo te regelen dat ik nog even thuis kon spuiten
Weegbree: oei, dat klinkt wel spannend ja, ik hoop dat t meevalt! Laat je lekker verwennen en neem vooral veel rust!
Hé bah weegbree wat vervelend En spannend ook dat je tot dinsdag moet wachten. Goed je rust nemen meis!
Weegbree, spannend. Hoop dat het allemaal meevalt. Mnr: mijn advies is om 's ochtends te spuiten. Dan ben je altijd thuis. Heb ik ook gedaan en hoef je er verder de dag niet meer mee bezig te zijn. Hier: rustig. Sinds een paar dagen eigenlijk geen klachten meer: niet misselijk, borsten minder gevoelig. Nog wel vermoeid. Vind het maar vreemd, zal wel goed zijn en bij 2e trimester horen, maar maak me stiekem soms wel zorgen of het wel goed gaat allemaal daarbinnen. Gelukkig krijg ik morgen nog een echo.
Olakidee: zal vast allemaal wel goed zitten hoor, ik had het ook bij Joa, vanaf 12 weken was ik klachten vrij.. Spannend morgen echo! Hoe laat mag je?
Ooowh, weegbree. Klinkt spannend. Pak je rust en geniet er een beetje van! Olakidee, leuk! Morgen weer een echo! Veel plezier!