Helemaal goed! Baby is goed gegroeid en hij lag lekker te slapen en te duimen. Ook voor eerste keer het hartje gehoord, hoe lief! Ik weet wel beter met de hormoonspuiten en weet dat 3-5 de uitgerekende datum is, maar met de echo vandaag kwamen we uit op 5-5 hihi bevrijdingsdag!
Net bij de gyn geweest, heb as maandag weer een echo! En vraag voor combinatietest etc.. Wij gaan hem waarschijnlijk doen, voor mij hoeft t niet maar mijn man wilt t wel doen.. Kans is klein dus ik laat t maar doen, ook weer een extra echo, haha
@olakidee, mijn neefje is ook van 5-5. Moet je maar zo denken. Op zijn/haar verjaardag hangen altijd de vlaggen uit 😊 @ weegbree, succes vandaag! @mnr, hoe was jou fm gisteren? @ guusje, extra echo is altijd mooi meegenomen!? :-D
@ olakidee, als je op plaats reactie klikt, ipv snel reageren, daar akn je een bestand toevoegen. Succes Ben benieuwd naar de foto!!
Avda: lief dat je aan m'n fm hebt gedacht. Gisteren geweest, alles was nog klein maar had ook niet anders gedacht. Wel mag ik weer verder met gonal ipv fostimon. Ben daar echt blij om! Nu maandag weer terug voor de volgende fm, hoop dat er dan wel wat gegroeid is!
Waarom nu weer die omschakeling mnr? Dacht juist dat je fostimon kreeg zodat het (hopelijk) iets sneller zou gaan? Dan doen ze het nu ook niet echt een kans geven. Of wel?! Maar snap dat je liever gonal spuit. Het is een beetje zoals de belastingdienst.. Gonal: leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker :-D
Hahaha zo is het precies! De vorige keer had ik een andere dokter, en die had niet veel tijd. En ik zelf was toen nog blij met m'n twee eitjes en niet echt met als het niet zou lukken. Dus heb niet echt door gevraagd. Nu wel gevraagd en deze dokter zei dat ze vanaf 2014 fostimon moeten gaan voorschrijven van de verzekeringen omdat het goedkoper is. En omdat alles nog klein was werd ik weer opgehoogd en dat gaat lastig met fostimon. Daarom mocht ik weer naar de gonal als ik dat liever wilde, en ik vind gonal echt veel fijner! Fostimon deed af en toe flink zeer, en er ging steeds vloeistof naast. Ben dus blij met de gonal! (En nu kan ik stiekem weer een klikje meer spuiten )
Hoe gaat t met weegbree? Ze kreeg van de week een echo maar niks gehoord nog.. Begin een beetje ongerust te raken!
hoi lieve meiden, jullie hoeven niet ongerust te zijn! heb vandaag echo gehad in het ziekenhuis. ff korte voorgeschiedenis. 20 weken echo, bepaalde maat, weet t ff niet, goed gemiddeld iig 30 weken echo, beentjes onderste lijn, buikje middellijn, hoofdje onderste lijn. past bij mijn postuur maar... omdat ze, gezien de 20 weken echo eigenlijk meer verwacht hadden extra groei echo met 33 weken. deze dus afgelopen donderdag gehad. toen was alles erg klein en liep ze drie weken achter in groei. ook meette de vk een weerstand op de navelstreng en dus doorgestuurd naar zh. vandaag zh. uitgebreide echo gehad. hier kwam uit, mooi maatje, klein kindje. buikje gemiddeld en hoofdje en beentjes onderste lijn, eigenlijk in de lijn van de 30 weken echo. ook geen weerstand op de navelstreng. ctg gehad en dat was ook prima. mooi in conditie en goed beweeglijk. eigenlijk al met al goed nieuws. in het zh gaven ze eigenlijk aan dat wat de vk had gemeten zij niet zagen en dat het keurig in de lijn ligt van de 30 weken echo. schatting 5 a 6 pond bij de geboorte. mocht gewoon weer terug naar de vk, die gaat over twee weken nog eens controleren. ben echt wel opgelucht!! want maakte me toch wel een beetje druk na te zoeken op groeiachterstand etc...
zo dat was ff ego. fijn oklaidee je mooie echo! en guus ook lekker zwanger dus.. avda, red je het nog een beetje? en mnr weer over op gonal, is toch wel makkelijker he met zo'n pen. hopelijk volgende week weer een nieuwe kans!
Pff weegbree, volgens mij heb je toch wel een spannend dagje gehad! Maar gelukkig was alles goed! Heb je door deze uitegbreide echo ook veel van je uk kunnen zien?? Mnr, mijn gyn heeft me dat ook eens verteld. Gonal was te duur voord e verzerkeringen. Was toen alleen nog niet bekend wanneer die overstap zou zijn... Maar goed. Jij blij met de Gonal :-D En nu hopen dat er volgende week wél wat te zien is!! Hier gaat het wel goed. Moet er alleen niet te veel aan denken. Maarja dat is makkelijker gezegd. Wordt er alleen soms zo verdrietig van als ik er aan denk hoelang het nu al duurt en dat de komende 2 maanden ook niks gaat gebeuren... Deze week online aan het shoppen ( doe ik nu ietsjes te vaak ) maar heb ik een super zacht knuffeltje gekocht. Een die je aan de wagen vast kan maken. Kon hem niet laten liggen..
Jaa idd wel veel kunnrn kijken maar op deze termijn zie je er niet veel meer van hoor...was zeker spannend. Ben ook moe... At een lief knuffeltje zeg!! Waar is die van? Hoop echt dat ie gauw aan je wagen mag hangen!!!
Echt! Mmm 2 euro met verzendkosten is beetje zonde. Miss ga ik morgen nog ff naar de stad. Hebben ze m daar ook. Denk dat die zwarte kat jou geluk gaat brengen!
Hij is er ook in het roze Maar inderdaad alleen het knuffeltje os zonde van de verzendkosten Dankje weegbree!
Ooooooh fijn weegbree!!! Goed nieuws!! En mijn dochtertje was bij de geboorte maar 2680gram dus echt een Ieniemienie!! Maar wel een apgarscore van 2x10 dus helemaal goedgekeurd ze is nu nog steeds heel tenger, wat ze dus ook bij haar geboorte was. Komt allemaal wel goed! Avda: dapper dat je hem gekocht hebt, ik hoop niet dat het je veel pijn gaat doen, dat het confronterend gaat worden op ten duur.. Maar goed, laten we hopen dat 'ten duur' een hele korte duur voor je wordt, en dat hij snel aan je wagen mag hangen want dat verdien je en hij is inderdaad echt cute!!