Avda: ik snap dat het soms moeilijk is.. Middenin de mmm zitten is zwaar, maar helemaal niks kunnen doen is nog zwaarder Nog 4 weken gips? Wanneer weet je dan wanneer je de leo krijgt? Leuk knuffeltje Ik heb nooit iets gekocht voor ik zwanger was. Dat durfde/kon ik echt niet. En toen ik van mijn dochter zwanger was durfde ik pas iets te kopen toen ik de eerste echo met 10 weken had gehad. Ik hoop zo dat het voor ons ook snel raak is! Het moet gewoon dit jaar nog lukken!
25 november heb ik de afspraak bij de orthopeed. Zodra hij zegt dat het oke is wil ik ZSM een afsraak bij de gynacoloog. En dan pas kan de leo ingepland worden. Maar ik reken er niet op dat dat dit jaar mog gaat lukken.. Ik weet dat ik met het kopen van zo'n knuffel het mezelf alleen maar moeilijker maak.. Maar kan het toch niet laten.. Het is gewoon zo moeilijk soms...
Das wel balen, dat ze de Leo niet alvast kunnen plannen voor december. Ik hoop zo dat je dan toch snel aan de beurt bent! En dat je het knuffeltje heel snel kan gaan gebruiken!!
Dankje mnr! Fijn om te lezen en ervaren dat we er toch een beetje (veel) er voor elkaar zijn op een "moeilijk" dagje. Dankje meiden!
Tuurlijk meis! We zitten/zaten allemaal in hetzelfde bootje. Jij (en de anderen) was er ook voor mij toen ik het moeilijk had. Die mmm is gewoon zo'n achtbaan, elke fase heeft z'n moeilijk dingen. Er is niet 1 moment waarop het makkelijk is. Nog 1 maand wachten en dan mag je hopelijk snel de leo!
Dank voor de reacties meiden. Ik ben ook helemaal verliefd op dit lekkere ding. En ja.. Een jongen.. een meisje... nog een paar weken wachten voor we het kunnen zien.
Mvm net geweest.. Ik ben best wel geschrokken.. Met 7 weken moet decreet toch wel donkerder zijn? Heb meteen even een test thuis gedaan en deze is ook lichter... Zou toch niet weer...?
Guusje niet gelijk zorgen maken meid! Bij mij was hij net zo licht en mijn testjes bleven ook zo licht en knalden dus ook niet zo. Dat zegt in principe helemaal niets, de een maakt wat meer hormoon aan dan de ander. Olakidee, super mooie echofoto zeg!! Zo eentje heb ik niet in mijn plakboek. Je ziet al die details al heeel mooi voor deze termijn!
Nee joh meis! Je hebt gewoon zoveel hcg dat de test niet kan trekken!! Maar is niet leuk...snap het wel want heb het zelf ook gehad ondanks dat je weet dat t kan word je toch onzeker. Wann mag je weer?
Weegbree. sorry maar dat is nieuw voor mij..teveel hcg voor de test?! Hier heb ik nog nooit van gehoord
Ik ga morgen even bellen.. Ben morgen ook jarig en wil wel een beetje leuke dag hebben.. Want op deze manier gaat dat echt niet lukken
Guusje, oh mijn testen waren even donker en nooit lichter of donkerder....(alleen in week 4/5 nam de kleur toe) zou het dan toch teveel hcg??