Nee met 7 weken niet, wel met bijna 6 weken en toen was het dus nog net zo donker/licht. Ik vind het heel moeilijk om iets te zeggen over je test, maar mijn mvm test was ook met 7 weken (6+5) en precies hetzelfde...
Ik weet alleen dat op een gegeven moment je hoeveelheid hcg weer afneemt maar dat is dacht ik pas na week 16...
Mijne was met zeven weken ook lichter. Zoek maar eens op zp. Hebben meer mensen. Hopelijk mag je morgen ff komen! Voor je eigen gemoedstoestand. .. Knuf meis niet leuk!
Ik maak me misschien ook erg druk omdat ik nu al twee weken met een ziek meisje thuis zit. Ze heeft nu weer een oorontsteking en koort.. Vorige week alleen koorts, en week daarvoor pseudokroep.. Dus zit een beetje doorheen denk ik. Ik denk dat ik mede daarom ook nu wat erger zit te stressen. Ik wacht gewoon tot maandag maar af, er kan anders toch niks meer gebeuren als t wel fout zit.
Mag je maandag weer voor een echo? Fijn. Dit zit helemaal goed hoor! !! Wat sneu dat het met joa nog niet goed gaat....arm meiske ♡ Beterschap en ohja gefeliciteerd met je verjaardag!
Dank je wel weegbree!! Gelukkig is manlief vrij vandaag want t was een helse nacht! Dus kan ik vanmiddag even een powernap doen
Gefeliciteerd Guusje! Over de test zou ik me geen zorgen maken. Snap het wel, het is ook even schrikken. Je zou altijd ter geruststelling even kunnen bellen. Ik weet zeker dat de gyn dan ook zegt dat het heel normaal is. Wat vervelend dat joa nog steeds ziek is. Heeft ze nu anti biotica? Fijn dat ml ook vrij is zodat je een beetje kan uitrusten. Avda: hoe is het nu met jou? Weegbree: ook weer helemaal gerustgesteld? Kan me voorstellen dat je wel een paar dagen spanning hebt gehad. Hier: weinig bijzonders.. Beetje last van buikpijn en hoofdpijn, zal er wel bij horen. Maandag gaat Emma voor het eerst mee naar de gyn. Best raar want zitten allemaal vrouwen met een kinderwens en bij wie het niet zomaar lukt. Ik zie wel vaak mensen met kinderen dus ik ben niet de enigste maar toch.. Vind het wel lang duren voor ik nu weer een fm krijg. Zit een week tussen, meestal moest ik 2x per week.
Guusje, GEFELICITEERD Hoop dat je ongerustheid een beetje weggezakt is zodat je van vandaag een beetje kan genieten! Mnr, ik moest ook altijd om de dag terug komen voor een fm. Maar misschien omdat de groei bij jou best langzaam gaat dat ze daarom voor een week hebben gekozen?! En bij mijn gyn in de wachtkamer zitten vaak ( volgens mij bijna altijd wel ) een kleine erbij. Bij mij is geen speciaal fertiliteits spreekuur. Die doen gewoon alles door elkaar. Hier alles goed. Heb de dip weer achter me gelaten😊 moeten toch maar weer verder. Vandaag ook even op het werk geweest. Even lekker gekletst met de collega's. Hihi heerlijk :-D
Thanks meiden!! Was vanmorgen toch echt nog ongerust dus toch ff gebeld. En ik mocht gelukkig langskomen voor een echo en pffffffff.. Wat een opluchting!!! En wat mooi gegroeid al in een week tijd, zo leuk! En maandag mag ik weer..haha
Mnr: Joa ging ook altijd mee hoor, als ik een echo moest. En hoofdpijn had ik ook altijd als ik moest spuiten, erg vervelend! Gelukkig hielp paracetamol wel altijd..
Goed dat je even gebeld hebt! En maandag alweer Ik loop niet bij een gewoon ziekenhuis.. Het is echt een fertiliteits kliniek.. De reden dat we Emma nooit meenemen is dat het 1u45min rijden is (enkele reis) en dat is best lang voor der.. We kijken wel hoe het gaat, en moeten waarschijnlijk toch stoppen om iets te eten onderweg want we hebben om 17:40 de afspraak. Dus al om 15:45 van huis weg, en op z'n vroegst pas om 20:00 weer thuis.
Poeh mnr dat is ver zeg!! Ik zat ook bij n fertiliteiskliniek. Gelukkig 20 min verderop maar. Hier gaat het goed. Kan nu ook beter genieten gelukkig. Gisteren hele dag in Utrecht geweest, merk wel dat dat eigenlijk n btje teveel was... Maar wel heel leuk. Vandaag maar rustig aan doen. Ben benieuwd mnr hopelijk weer n kansje on the way!
:-O dat is inderdaad best wel heel ver weg mnr! Maarja als je je daar prettig voelt is dat het natuurlijk dubbel en dwars wel waard! Ik zit gewoon in het ziekenhuis (10min rijden) op de afdeling gynacologie. 2 gynacologen nemen dan het stukje fertiliteit op zich. Zit dus wel in de wachtkamer tussen alle zwangeren of net bevallen moeders. Leukste is vooral de fm's, die ruimte ligt op de verpleegafdeling! Dus echt allemaal mama's to-be. Niet zo heel goed over nagedacht allemaal. Maar voor mij uit praktisch oogpunt een goede keuze... @ weegbree, die laatste loodjes beginnen toch wat zwaarder te wegen he?! Luister maar goed naar je lichaam! @ Guusje, hoe is het bij jou? Zit je weer een beetje op je roze ( of blauwe) wolk? Hoe is het met Joa?