mnr: Goed nieuws hoop dat ze beide gaan doorgroeien! Guusje: Mooie echo! Hoop dat je een beetje kan genieten nu? Avda; Wat vervelend die gips, hoop dat je binnenkort goed nieuws krijgt! Weegbree, ja het zijn voor jou nu echt de laatste loodjes! Hier begint de buik nu echt in de weg te zitten, vooral omdat we nog midden in de verbouwing zitten en ik dus veel moet bukken, tillen..pfff Plus dat je af en toe echt bulten voelt van voetjes en handjes...er is weinig ruimte meer hier in de buik. Maar mag niet klagen want heb eigenlijk nergens "last" van en geniet volop
Mnr fijn! Die groeien vast door! Lekker op tijdbeginnen met klussen! Merel fijn dat het goed gaat! Komt dichtbij hè?!
Haha ja waar zit iedereen? Ja weegrbee het gaat nu echt erg snel..vooral als je de 30 weken voorbij zijn, tenminste voor mijn gevoel. Hier gister toch maar ff urine laten checken en jahoor blaasontsteking, wel blij dat ze het nu ook op kweek gaan zetten voor mogelijke streptokokken B infectie. Verder weer druk geklust gister en vanmorgen..was gisteren alleen zoooo moe ben om 22u naar bed gegaan(normaal 24u) Hier vandaag precies 34 weken, het wordt eng nu!
He bah Merel, wat vervelend!! Hopelijk alleen een milde blaasontsteking.. Wanneer krijg je uitslag? Hier: eigenlijk niks bijzonders.. Wel vandaag mijn nieuwe naaimachine binnengekregen, vanavond komt een vriendin langs om te naaien, zin in!! Weer mooie kleertjes voor Joa maken
Ik was shoppen bij de Ikea :-D eerste keer winkelen sinds de val. Hihi. Heerlijk laten rondrijden in de rolstoel door mijn schoonzusje... Nu een lekker appeltaartje in de oven staan. Wordt morgen smullen. Merel, he bah een blaasonsteking!! Das niet fijn! Mnr, op tijd beginnen met klussen inderdaad he! Oefning baart kunst Guusje, ik doe ook altijd graag naaien! Ben benieuwd wat je vanavond onder de naaimachine uit toverd Weegbree en Merel, hebben jullie de kamertjes al klaar? Dikke digiknuf voor jullie ( ben vandaag in een hele goede mood )
Avda: wat fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad! Dat had je ook echt verdiend!! Merel: bah wat naar! Beterschap! Guusje: wat crea! Ik kan dat helemaal niet, ook niet breien ofzo. Vind ik soms wel jammer. Hier: we klussen netjes om de dag verder alles afwachten pfff. Word soms wel moe van al dat afwachten, maar het is helaas niet anders. Verder een hoop stress de afgelopen week om van alles. Ik hoop morgen eindelijk eens een rustig dagje.
Hi dames, Het is weer even geleden dat ik wat van me heb laten horen en ook dat ik op het forum was. Ik zie dat er weer het een en ander gebeurd is, zag ook een aantal mooie echo's voorbij komen! Super! Merel en weegbree, het komt nu ook voor jullie dichterbij.. ik snap dat het misschien een beetje eng is Merel, maar probeer je er niet te druk over te maken. Ik heb het ervaren als een mooie dag, toen de echte pijnlijke weeen kwamen heb ik wel geroepen... o dit hierna nooit meer... maar nu, ik heb 1 dag wat meer pijn gehad maar geniet nu al bijna 6 weken van mijn mooie mannen. Met andere woorden, het is het echt waard!! Geniet nu ook nog even van het zwanger zijn hoor... moet zeggen dat ik heel snel vergeten was hoe het nu voelde om zwanger te zijn. Hier is T. al een week snotterig... zo sneu voor een kleine uk... maar verder gaat het helemaal goed! Met mij ook... heb wle meer last van mijn buik.. maar ook dat schijnt er bij te horen. Succes voor jullie allemaal dames!! Ook de meiden die nog in die malle medische molen zitten!!
Fijn dat alles zo goed gaat Myloon! Wel sneu als zo'n uk verkouden is. Heeft hij z'n broer niet aangestoken? Doe rustig aan! Je bent niet alleen pas moeder, je hebt ook een zware buikoperatie gehad.. Voor zover je rustig aan kan doen met 2 baby's @all *zwaai*
Myloon: fijn dat je ukkies het goed doen!!! En inderdaad, nog wel ff genieten meiden, van t zwanger zijn, toen ik bevallen was miste ik mijn buik verschrikkelijk, haha, maar wat je er voor terug krijgt is het dubbel en dwars waard!! En bij mij ging de bevalling eigenlijk heel goed, 2 dagen later was ik al kerstinkopen aan t doen..
Mnr: wanneer krijg je weer een fm meting? Avda: appeltaart, waar woon je? Kom ik ff langs En fijn dat je ff de deur uit kon!!
Guusje: zaterdag fm Hier helaas met Emma ook een ks, dus eerst 5 dagen ziekenhuis en toen thuis verder herstellen.
Sorry.. lange tijd niet hier geweest. Druk met van alles en nog wat Avda en Mnr hoe is het nu met jullie? En met je pootje Avda? Guusje still going strong zie ik. Myloon fijn dat alles goed gaat met de jongens. Weegbree en Merel succes met de laatste loodjes!
Wow maak je dat zelf!! Echt gaaf! Myloon fijn dat het zo goed gaat! Hier dramanacht gehad. Gisteren uit eten geweest en veeeel te veel gegeten, hele nacht gekotst en n zere buik bah! Doe ik ook niet weer! Mnr denk dat ze zaterdag beide groot zijn! Goed dat de klustijd weer begonnen is. Moet toch eens raak zijn nu vind ik! Avda fijn een leuke dag! Daar moeten er meer van zijn hè?!
Hee guusje, super leuk! Goed hoor!! Ik woon in Heerlen, zuid limburg. Dus als je in de buurt bent, appeltaart staat klaar ;-D @Olakidee, met mij is alles goed. Poot zit nog steeds goed strak in de "schoen". Stiekem ben ik heel hard aan het aftellen naar 25 november. Hoop dat dan alles oke is. Jij geen last van kwaaltjes oid? @Myloon, fijn dat je zo aan het genieten bent! Beterschap met T. Hoop dat hij snel beter is en niemand aansteekt! @Mnr, bij jou ook alles goed? Zaterdag toch weer spannend he! @weegbree, alles goed bij jou? Ik vind je stil... Ben ik niet van je gewend 😊 @all, zwaaizwaai Iemand nog eens iets van Bbibi gehoord? Vraag me af hoe het met haar is..
Jeetje wat balen zeg Weegbree! Inderdaad geen schranspartijen meer! Avda: ehm.. In woon in Haarlem.. Dus dat gaat hem niet worden, haha.. Mnr: optijd klussen he, spannund!! Hier flink duimen draaien voor je!!