Hihi da's wel heel ver rijden voor appeltaart @weegbree, bah zo'n nacht wil je niet nog eens.. Niet meer zo veel etem he
Weegbree: dat is niet fijn! Even een paar weken wachten voor je dat weer doet Hier: net de keizersnee die gisteren op tv was terug gekeken. Hebben meer die gezien? Hier nu wel super emo er door. Heb het natuurlijk zelf ook meegemaakt en vond het best heftig. Maar als ik dan die baby zie dan heb ik er ook alles voor over om het nog een keer mee te maken. Vind het toch weer spannend voor zaterdag. Merk dat ik er op reken dat ze groot zijn omdat dat alle rondes zo was na de 10 mm. Dus als het niet zo is ga ik heel erg verdrietig en teleurgesteld zijn. Het moet gewoon!
Ah mnr, goed dat je het zegt. Die had ik opgemomen! Ga zo kijken. Ik wordt de laatste maanden heel erg emotioneel van bevallingen, baby's en zwangerschappen die op tv zijn... Tuurlijk reken je er zo hard op. Het MOET ook gewoon. Wij duimen allemaal voor jou!
Ik heb die keizersnede ook gezien, voor mij is het ook allemaal nog heel vers (6 weken geleden) en best emotioneel. Bij mij ging het toch best anders en dat maakte het misschien wel emotioneel voor me. Ik mag niet klagen hoor.. maar de jongens werden mij niet boven het doek getoond ik hoorde enkel een huiltje, ze werden gelijk mee genomen door de kinderarts... vervolgens zag ik ze 5 minuten en toen moesten ze naar de couveuse afdeling waar ik ze pas weer zag toen ik eindelijk mijn benen iets kon bewegen. Zeker 2,5 uur later Maargoed zo is iedere operatie weer anders. Bij mij was het ook met 35.4 weken en een spoed keizersnede.
Net als iedere bevalling is ook elke ks anders denk ik Myloon.. Bij mij ging het ook niet zo, en waren er ook eerst uren van weeën vooraf gegaan. Daarnaast was dit de tweede keer voor deze vrouw waardoor ze ook veel meer ontspannen was denk ik. Avda: ik wordt ook heel emo van bevallingen. Kan niet kijken zonder huilen op het moment dat het kind er uit is. Daarom kijk ik er ook niet vaak meer naar. Lief dat je zo duimt voor me! Het moet ook gewoon dat ze groot zijn!
Avda ben er wel hoor Gisteren drukke dag en vandaag totaal brak na die nacht! Ik twijfel of ik ga terugkijken... Denk t wel! Wat heftig myloon dat t zo lang duurde voordat je de jongensmocht zien...
Myloon, lijkt me ook erg moeilijk om je jongens zo laat na de bevalling (ks) pas te zien. Maar elk geval is (helaas) anders en in jouw geval was de ks niet gepland toch? En bovendien waren jou kleintjes nog geen 36 weken oud toch en deze baby was al bijna 40 weken dacht ik. Dus al met al is de situatie gewoon altijd anders, maar voor de binding lijkt me het inderdaad niet goed om je babys niet een hele tijd op je buik te hebben na de bevalling...of dat er alles aan word gedaan dat het wel lukt...ben toch blij dat het nu goed gaat met je 2 jongens Weegbree vervelend, ik kan niet eens meer teveel eten omdat anders de kleine het er wel weer uit schopt haha Mnr, succes aankomende zaterdag, we duimen!! Olakidee, 1e termijn bijna voorbij? Weet niet meer wie het vroeg, maar ons babykamertje is gelukkig al af (sinds eind september)..heb vandaag onze slaapkamer geverfd (1 muur).. Begin nu toch wel wat in te leveren qua energie heb ik het idee, heb geklust van 9 tot 13u vandaag en ben dan gewoon moe vooral als ik de trap op ben gelopen moet ik eerst even zitten bijkomen Zo vervelend als je nog van alles wilt maar het steeds moeilijker kan haha maar we houden gewoon nog een paar weken vol!
Ik las net in de krant: Wortelen zijn niet alleen goed voor de ogen, ze kunnen ook de vruchtbaarheid van mannen verbeteren. Dat concluderen onderzoekers van Harvard University. De onderzoekers bestudeerden het effect van groenten en fruit op de gezondheid van sperma en ontdekten dat wortelen het beste resultaat opleverde. Wortelen bleken het grootste effect te hebben op de 'beweeglijkheid' van de zaadcellen. Dus hoppa, alle mannen aan de wortelen 😄
Haha ja, het staat al op het boodschappenlijstje. Ml was er wat sceptisch over, maar baat het niet dan schaadt het niet.
Haha, ik las het gisteravond ook en liet het ml lezen. Zijn reactie: ik hou niet van wortelen! Mannen.. Ik stelde laatst voor om als het deze ronde weer niet lukt we zullen vragen of z'n zwemmers na kijken. Hij zei niet gelijk ja, hij moest daar nog over nadenken (zaad is nog nooit nagekeken) Hij rookt ook, dus soms maak ik me daar wel zorgen om.. Morgen de fm! Spannend hoor! Vandaag de woonkamer op z'n kop gezet en alles uitgebreid gepoetst en opgeruimd. Nu even genieten van het uur dat alles nog netjes is
haha, geniet ervan MNR! wel gek dat ze de zwemmers niet nakijken. Dit deden ze bij ons wel voordat er uberhaupt iets werd gedaan..
Haha, ik geniet nog! Ik ga zo de wervelwind uit bed halen, dan zal het niet lang meer opgeruimd zijn Ze hebben het er in het begin wel over gehad, maar omdat we met een hele zeldzame eisprong al eens zwanger zijn geworden gingen ze er van uit dat het wel goed was.
dat is ook weer waar. bij jullie is het natuurlijk al bewezen dat het kan. spannend hoor, hopelijk morgen twee, of iig een mooi dik ei!
Net de fm gehad. Aan beide kanten een groot ei Morgen de pregnyl zetten! Ben blij dat ze groot zijn en dat het er weer 2 zijn. Moet nu alleen wel op cd3 terug komen voor een uitgangsecho omdat er een kansje was op een cyste vanwege de 2 eitjes en nog 1 kleinere. Dat hoef ik normaal nooit. Maar laten we hopen dat er geen cd3 komt voorlopig Ik ga wel proberen er iets minder mee bezig te zijn dan de vorige keer want toen kreeg ik echt een klap toen ik niet zwanger bleek te zijn. Maar natuurlijk hoop ik wel dat het deze keer raak is!
Jippie goed nieuws meis! Op naar n zwangerschap! Hier is t ruk met maagzuur. Drie nachten achter elkaar spugen en buikpijn! Krijg nu n ophoging v d maagtabletten.. hoop echt dat t helpt!
Superrrr mnr! Op naar een mooie bevruchting en een plakbeeb! Weegbree, hoop dat de ophoging van de tabletten effectief is! Maagzuur is geen pretje!
Jeej MNR; dit gaat hem worden!! Spannend meis, aan de klus jullie! Weegbree: I know the feeling.. Ik had er ook verschrikkelijk last van.. Geen tomaten eten he! Of iets waar t in zit, en geen prik. En wel vanillevla of andere zuivel.. Sterkte!