Tomaten? ! Dat wist ik niet! Toevallig wel gehad gisteren. Heb nu ook havermout gegeten en zet n hap droge havermout klaar. Maar hopelijk gaat t nu goed met ophoging! Hee jolien! (Meelezen?) Hoe is t met se boys??
Wat betreft maagzuur, bij mij hielp een glas melk drinken heel goed! Ik kreeg veel maagzuur na bijvoorbeeld bepaalde sappen, en inderdag prik limonade. Al zeggen ze dat cola goed kan helpen tegen maagzuur. Ik heb er niet heel veel last van gehad, dus misschien dat daarom melk goed hielp!
Wat een rust weer hier Avda: hoe gaat het met je? Kom je de tijd nog een beetje door? Guusje: wanneer weer een echo? Weegbree: hoe gaat het met jou? Myloon: hoe is het nu met je jongens? Hier gisterochtend de pregnyl gezet. Vanavond voor de zekerheid ook nog een keer klussen en verder is het weer afwachten..
Spannend mnr, ik hoop zo voor je dat het nu eens raak mag zijn!!! Hier gaat het goed, T. is alleen nog zo verkouden... vanmorgen naar de huisarts geweest... we moeten doorgaan met de neusspray. Het zijn heerlijke mannetjes!!
Mnr: spannend weer meis!! Nog ff doorklissen hoor, voor de zekerheid! Hopelijk is het dit X raak! Hier as zaterdag de termijnecho! En morgen intake bij de vk.
Haha, vandaag niet klussen. Ik heb echt mega buikpijn, weet bijna niet waar ik het zoeken moet. Hopelijk hebben we voldoende geklust Veel succes morgen en zaterdag! Dat zijn leuke dingen
hoi hoi meiden! MNR, goed zeg. vervelend van je buikpijn, zal wel van de eisprong zijn? ik zou idd voor de zekerheid nog een xtje klussen als het lukt! je weet het maar nooit! Guus, binnenkort weer echo dus? hoe voel je je? nog zo misselijk en moe? Avda, hoe gaat het met je pootje? vermaak je je nog een beetje? mag het gips er binnenkort niet een keertje af? Myloon, wat fijn dat je zo aan het genieten bent! hier gaat het goed, nog 3,5 week te gaan... tijd gaat nog best snel. had vandaag weer een groei echo, vond het erg spannend. voelde me net zo opgelucht na de goede echo in het ziekenhuis. maar gelukkig, onze uk was heeeel goed gegroeid, vk was erg tevreden. ligt al met het koppie vast in het bekken en ze verwachten 5 a 6 pond! geen reus dus, maar goed dat wisten we en ik ben zelf natuurlijk ook maar een ukkie... nog even doorbijten dus. komend weekend alles maar eens op klossen zetten en de matjes etc. in bed leggen... wordt spannend! ik denk aan jullie, wordt tijd dat iedereen zwanger is!!!
Weegbree: nog 6 dagen en je baby mag officieel thuis geboren worden! Fijn! En heerlijk weer zo'n echo he.. Altijd weer een geruststelling en wat een rust moet t geven dat de uk gegroeid is! Hier inderdaad zaterdag de termijnecho. Ben wel weer erg onzeker.. Ik hoop gewoon zo erg dat alles goed zit!!
Snap ik na je geschiedenis! Ik heb hetzelfde hoor. Ben nog steeds bang dat t misgaat soms.. Maar t zit vast helemaal goed!!
Ik hoop t zo erg!!!! Ik droom trouwens over een jongen... Bij Joa had ik t met een meisje.. Zou ik weer gelijk hebben? Maakt me overigens helemaal niet uit!!
Ik wist het ook toen ik zwanger was. Het maakte me niks uit maar vanaf dat ik zwanger was wist ik dat ik een meisje kreeg, ik heb nooit getwijfeld Het zou dus maar zo kunnen!
Weegbree: echt de laatste loodjes dus! Guusje: ik snap dat je het spannend vind, hopelijk kun je na deze echo echt genieten! Ik heb zondagochtend de pregnyl gezet, dus ik had waarschijnlijk buikpijn van m'n eisprong. Gelukkig de dagen er voor goed geklust en nu verder afwachten.. Stomme wachtweken!
zeg dat wel mnr: de wachtweken zijn echt stom! @geslacht: mn vriend in overtuigd dat het een jongen is. Ik weet t echt niet maar heb wel 2x gedroomd over een meisje. De eerste keer was ik echt verbaasd in m'n droom en zei ik 'hè? maar het was toch een jongen?' Ik heb echt veeeeel te veel kleren straks denk ik... Zit nu al op 5 pakjes maat 56...
Haha, olakidee; ach, is leuk toch! Gaan jullie nog een geslachtsbepaling doen? Ik wel, ik ga vanmiddag vragen vanaf hoeveel weken ze de echo doen. Kost hier maar 20,- dus ik wil wel een poging wagen
Hoi meiden! Hier weer een berichtje van manke poot uit het zuiden =-) Laatste paar dagen zwaar kl*te gehad. Begon vorige week met een berichtje van het werk. Er gaat weer een ontslagronde komen. Organisatie moet 30-45% krimpen!! Gezien mijn leeftijd en naar verhouding weinig dienstjaren zal ik deze keer minder geluk hebben. In de week voor kerst krijgen we bericht... Dus merry christmas mensen! Daarnaast zondag op kraamvisitie van mijn neef geweest. Hadden een meisje gekregen.. Heb het heel moeilijk gehad. Heb hele tijd tegen mijn tranen moeten vechten! Het lijkt wel nu ik aan de zijkant sta van de hele mmm dat het me nog moeilijker valt. Door dat stomme been van me kan ik helemaal niet meedoen.. Op de terugweg heb ik ook tegem ml gezegd dat ik niet meer op kraambezoek ga bij iemand.. Ik kan het niet meer opbrengen.. Ik wil ook gewoon verder......... Mnr, al mijn hoop ligt bij jou meid! Deze ronde moet het gewoon raak zijn! Over twee weekjes weten we het! Guusje, voord ie 20 hoef je het niet te laten he! Succes vandaag bij de vk! Olakidee, hihi, heerlijk lijkt me dat shoppen voor de kleine uk! Weegbree en Merel, bij jullie nog alles goed en rustig? Spannend nu.. Aftellen is nu voor de echt begonnen lijkt me..
Avda: ik vind je reuze sterk! Zo lief hoe jij met iedereen meeleeft. In de mmm is niet makkelijk maar er is wel hoop en een kans. Nu je helemaal niks kunt is het dubbel zo zwaar. Je was zo dichtbij je leo en dan is het zo zuur dat het allemaal uitgesteld wordt. En dan nog rot bericht van je werk Maar ik duim wel voor je dat jij wel mag blijven! Dat je niet meer op kraambezoek gaat heb je goed. Als het zoveel pijn doet en moeite kost moet je het niet doen. Als je straks weer mag beginnen, en nog beter als je straks zwanger bent dan komt dat wel weer. Ik duim ook voor jou! Dat je voet snel geneest, dat je daarna snel voor de leo mag, dat je je baan houd en dat je heel snel zwanger mag zijn!
Getverderrie, wat een rot bericht zeg! Je zit al zo rot en dan ook nog een reorganisatie ((( dikke shitzooooi meis! En groot gelijk dat je de kraamvisites even overslaat, veel te confronterend! Ik gun jou zoo erg dat je eindelijk verder kunt! Knuffel! Mnr ben aan het duimen geslagen! Hier verder weinig nieuws!
He Avda: dat meen je niet... En wat laag dat je t zo voor kerst plannen zeg!! :X ik ga voor je duimen dat je mag blijven.. En ik begrijp heel goed dat kraamvisite je nu zwaar valt. Je wilt zelf zo graag en je kunt nu helemaal niet doen! Sterkte wijfie, ik hoop dat je je snel wat beter voelt..!