Ging de intake goed Guusje? Heb je het hartje gehoord? Hier nog steeds beetje zeur pijn rechts in m'n buik. Hoop maar niet dat ik een cyste krijg. Dat heb ik nog nooit gehad dus geen idee hoe dat voelt. Verder niks geen klachten. Raar is dat hoe ik iedere keer anders reageer op de pregnyl. Nog ruim een week tot m'n nod. Avda: hoe is het nu?
Ja hoor, intake ging goed, alleen wel teleurgesteld want ze gaan pas luisteren bij 12 weken.. Nou heb ik pas een afspraak over 5 weken dus dan pas met 14 1/2 week... Maar goed, zaterdag weer een echo
heb je geen angelsound guusje, kan erg geruststellend werken... zaterdag weer echo! jeejjj! mnr, vervelend van je buikpijn, is vast napijn van de dubbele eisprong. is zwaar werk voor de eierstokken een eisprong maken!! ik duim voor je!!
He meiden, Lief dat jullie zo met me mee leven.. Het is gewoon kl*te. Ik wil ook gewoon back in the race.. Maja het is allemaal niet anders. Ja en wat werk betreft, gewoon hard duimen en hopen dat ik wel mag blijven! Mnr, gek van die buikpijn.. Weet ook niet wat het is. Misschien inderdaad van de dubbele eisprong! Wanneer is nu je NOD? De 23e? Guusje, jammer dat ze niet naar het hartje deden luisteren. Lijkt me toch eigenlijk een kleine moeite... Heb je nu zaterdag een echo in het ziekenhuis? Mijn zus heeft ook zo'n angelsoumd gehad. Kan het je wel aanraden. Was heel leuk altijd Liefs
Goedenavond dames, Ik had me al eerder een keer gemeld, maar niets van me laten horen verder. Ik spuit nu voor de 3de maand Menopur. Daarvoor Clomid geslikt. We gaan nu voor IUI nummer 6.... Ik kan het nog steeds niets geloven. We zijn ruim 2,5 jaar aan het 'proberen', maar sinds ruim een half jaar in de mmm. Ik heb een vraagje: ik spuit dus (ondanks mijn naaldenfobie). Nu heb ik dat als ik de spuit er uit haal, ik bloed. Hebben jullie dat ook wel eens of doe ik iets fout? Groetjes,
Is het een druppeltje bloed of meer? Ik had ook wel eens een enkele keer een druppeltje bloed. Dat kan geen kwaad..
Het waren er deze keer 2 (druppeltjes). Het stopt daarna meteen. Thanks voor je antwoord, hoef ik me geen zorgen te maken in ieder geval. Ik kom binnenkort wel even 'kletsen'. Zit nu nog even te diep in mijn gevoel... Moet mezelf weer even herpakken. Fijne avond!
Toevallig vandaag de angelsound geprobeerd en ik dacht t hartje te horen maar weet t nog niet zeker.. Ik ga t gewoon elke dag even proberen.. Hopelijk is morgen snel voorbij...
Nou.. Ik zat dus veel te laag te zoeken, een stukje hoger en ja hoor, luid en duidelijk!! Ben zo verliefd!!!!!
Aaah fijn guus!! Altijd geruststellend. Hebben jullie nog leuke weekendplannen? Ik niet veel bijzonders...
Aah super guusj! Fijn dat het luid en duidelijk is! Kan me voorstellen dat dat geruststellend werkt! Heel veel plezier morgen! Geniet ervan! Ah weegbree, een weekendje niks kan ook heel fijn zijn. Lekker relaxen en genieten van de rust Hier ook niet veel plannen. Ga morgen rustig aan hier thuis een beetje poetsen en opruimen. Krijg jeuk aan mijn handen van het niks doen... Krijg gelukkig wel hulp van mijn schoonmoeder. Mannetje moet morgen ook weer werken. Hij heeft nu twee dagen vrij gehad. En heeft geklust in huis, dus beetje opruimen en poetsen is ook wel nodig En mnr, hoe gaat het met je buikpijn??
Oh trouwens, 28 november heb ik afspraak gemaakt bij de gyn! Hoop dat ik dan de leo kan plannen met haar!!! Moet wel hopen dat mijn voet dan weer helemaal goed is. ( moet 25 nov terug naar de orthopeed) Einde is in zicht! En aftellen kan beginnen!
Fijn avda! Nog iets meer dan 2 weken en dan weg met dat gips!! Ik duim voor je! Hier helemaal nergens meer last van. Ik heb nog nooit gehad dat ik helemaal niks voelde omdat ik meestal wel iets voelde van de pregnyl. Heel af en toe een mini steekje/krampje op dezelfde plek in m'n buik maar alleen als ik er aan denk, dus misschien ook meer verbeelding. Rondom vandaag zou toch de innesteling moeten zijn maar ik voel niks en ook geen bloed.. Over een week m'n nod en waarschijnlijk ga ik dan vrijdags testen. Guusje: fijn dat je het hartje kan horen! Nu kun je een stuk geruster naar de echo en lekker genieten van het beebje kijken Weekend: vanmiddag verjaardag, en morgen nog geen plannen. Met mooi weer even met de hond naar het bos, en verder een relaxe dagje denk ik