Puregon of andere hormonen spuiten deel 2!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door guusje27, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Mooie echo Guusje!:D

2. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Jaa super mooi! ♥

3. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Mooie echo Guus!

4. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Thanks!! :D

5. mnr

mnr Niet meer actief

Mooi hoor Guus!

Hier: ik denk niet dat ik zwanger ben en was daar gisteravond wel even verdrietig om. Ik heb precies dezelfde symptonen als de vorige ronde en al last van menstruatie krampen.
    Ook heb ik geen innesteling gevoeld en geen bloed gehad en dat had ik bij m'n dochter wel.
    Ik ga nu waarschijnlijk donderdag testen zodat ik kan bellen voor een afspraak op maandag.
    Ik moet nu voor het eerst een uitgangsecho laten maken.
    Dat vind ik helemaal niks.. En juist op dag 3 ben ik altijd heel erg ongi.

6. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    Hè bah mnr!! Wat vervelend dat je nu al dit gevoel hebt. Maar die krampen kunnen ook van de innesteling zijn he?! En niet iedereen heeft een innestelingsbloeding. Ik wil je geen onnodige hoop geven meid. Maar misschien is het nog een beetje te vroeg om te 'doemdenken'?!

En wat de uitgangsecho. Daar zag ik ook altijd zooo tegenop! Ik hield dan maar altijd in mijn achterhoofd dat dit voor hun dagelijkse kost is en dat er bij een bevalling meer bloed bij kont kijken...

Dikke kuf voor jou.. Denk er niet te veel aan en wacht nog een paar dagen af!

7. mnr

mnr Niet meer actief

Dank je wel avda!
    Het is ook niet dat ik te negatief wil zijn, ik denk dat het vooral ook onbewuste bescherming is.
    De vorige ronde hadden ml en ik beide een Heek goed gevoel en ook veel hoop en toen was het best een klap waardoor ik me echt een poos rot heb gevoeld.
    Nu kan het bijna alleen maar meevallen.
    Ik ga er gewoon van uit dat ik niet zwanger ben, dan valt de negatieve test hopelijk niet zo tegen.

Nog 2 weken hé meid! Wat zal jij wiebelig lopen straks zonder gips :)

8. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Mnr: ik ben nu in totaal 4x zwanger geweest en bij alle 4 geen innestelingsbloeding gehad! Dus het hoeft niet hoor! Ik snap dat je jezelf in bescherming neemt hoor, zou ik ook doen. Maar stiekem blijf ik wel voor je duimen!

9. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Hihi mnr, ik hoop toch dat ik na 25 november weer alles kan! Lopen, rennen, dansen :p
    Ben alleen bang dat ik van een koude kermis thuis ga komen. Iedereen om me heen roept maar fysio of iets dergelijks... Maar ik ben lekker koppig dus dat komt wel goed :)
    Mijn doel is zsm de LEO. Dus daar ga ik voor!:D

Vandaag ook weer voor het eerst sinds lange tijd achter de naaimachine gezeten. Ml was uit twee werkbroeken gescheurd :D:D
    En meteen voor mijn neefje een nieuwe labeldoekkie gemaakt. Nu alleen nog opzoek naar een leuk strijkembleem voor erop.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      28,3 KB
      Weergaven:
      4
  10. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Mnr ik duim ook zeker nog even door!

Avda wat gaaf! Maak je die ook voor anderen? :)

11. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Mnr hou goede moed!
    Avda wat gaaf! Zou willen dat ik dat ook kan maken..

12. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    @ weegbree, tot nu toe alleen als cadeautje voor een ander. Maar als je liefhebbers weet, dan stuur je ze maar mijn kant op ;)

13. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Leuk Avda!! Ik ga straks ook van die leuke dingen maken, als ik weet wat t wordt ga ik los! ;)

Hier net ff de zenuwen: ik was met de angelsound t hartje aan t zoeken maar ik konhet maar niet vinden... Ik helemaal in de zenuwen natuurlijk! Na een half uur zoeken toch gevonden gelukkig. Ik ga hem nu deze week niet meer gebruiken, want dit vind ik ook niet fijn! Wellicht volgende week weer eens proberen maar dit wil ik niet elke dag hebben!

14. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik zou d'r wel graag een echte avda willen!

15. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    @ guusje, haha je bent me er ene :) zo'n angelsound KAN natuurlijk heel rustgevend werken. Maar op het moment dat je het hartje niet 1-2-3 vind, moet je niet op hol slaan ;) ( wel heel begrijpelijk hoor!!)

@ weegbree, wat leuk! Ik ga er een voor je maken! Roze natuurlijk ;)
    Als je me even je adres pb dan komt het helemaal goed!

16. mnr

mnr Niet meer actief

Guusje: daarom zal ik nooit een angelsound kopen..

Avda: wat leuk zeg! En wat lief dat je dat voor je neefje maakt :) Ik kan echt niet breien/haken/naaien oid, vind ik zelf wel jammer.

Ik hoop dat je heel snel voor jezelf van alles mag maken!

Hier: de buikpijn wordt alleen maar erger :( zo duurt het wel lang voor het zaterdag is. Ik test donderdag voor de zekerheid omdat ik bang ben dat ik anders maandag niet terecht kan, maar ik heb zulke krampen dat ik het al wel zeker weet.

Avda: waarschijnlijk heb je een heel dun onderbeen/voetje als het gips er af is. Dat komt vanzelf goed hoor, en daarom mag je wel een leo :)

17. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Guusje ik heb ook een angelsound en gelukkig vind ik hem vrijwel altijd direct. Anders zou ik ook gaan stressen. Laatst kon ik hem niet vinden, ben ik even gaan springen en toen was ie er direct weer, lag ie waarschijnlijk even wat gunstiger :)

Avda ik hoop op goed nieuws van de orthopeed en gyn. Kom maar op met die Leo!

Mnr balen dat je er al zo zeker van bent dat het niet raak is. Maar toch: geen bloed geeft moed.

Ik heb net een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo. 18 december in de middag. Hoop dat ze kunnen zien wat het wordt! Maar belangrijker hoop ik dat hij/zij gezond is!

18. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ja ik weet dat ik het hartje, zeker met dit termijn, niet 1-2-3 altijd kan vinden maar nu duurde t wel erg lang.. Haha..
    Gewoon ff een weekje niet nu. Na t weekendje weg weer! Vrijdag gaan we naar Groningen, woon iemand daar (in de buurt) zo ja weet je nog leuke dingen te doen?

19. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Nee guusje, voor mij is groningen (absoluut) niet naast de deur. Helaas ook geen tips voor je.. Maar wens je wel heeeel veeel plezier daar!

@ mnr, eigenlijk moet ik vragen of ze me helemaal ingipsen. Kom ik er tenminste helemaal slank uit ipv alleen mijn onderbeen ;)

20. mnr

mnr Niet meer actief

Hihi, en laat dan gelijk je andere been ook ingipsen anders ziet het er nog raar uit ;)

Deel Deze Pagina