Van ♡ te guus!! Hier morgen 39...bizar dat t zo snel gaat! Avda morgen naar t zh? Mnr ook weer n echo/fm toch?
Weegbree; spannend meis!!! Ik had met 39+2 al weeën en ontsluiting! Zelfde dag bevallen, omdat ik gel ingebracht kreeg, daarna ging alles gelukkig vanzelf en hoefde ik niet ingeleid te worden dmv infuus. Eind is in zicht meis!!
Wauw het wordt spannend hier!!! Succes met de laatste loodjes Weegbree en Merel!! Guusje, super 12 weken!!! geniet van je zwangerschap, voor je het weet is het weer voorbij. Ik mis het toch stiekem wel een beetje.
Avda: hoe laat moet je vandaag? Duim voor je meis! Ik heb me even wat meer afzijdig gehouden. Ik merk dat het best goed met me ging maar als ik hier dan kom en al jullie "zwangere" berichtjes lees dat ik het dan moeilijk vond dat ik zelf niet verder kon en niet wist hoe het ging lopen. Ben natuurlijk wel super blij voor jullie en gun jullie allemaal mooie lieve baby's en heerlijke zwangerschappen maar ik wil zelf ook zo graag.. En sommige dagen kan ik er prima mee omgaan maar sommige dagen komt er een jaloers duiveltje in me naar boven en valt het me zwaarder. Maar gelukkig vandaag goed nieuws: de ene cyste is weg, en m'n bm is mooi helder. De andere cyste (met bloed) is nog steeds 22mm maar dat kon weinig kwaad dus ik mag weer beginnen met spuiten. 200 ie gonal en maandag terug. Ik mag ook later terug komen als ik denk dat er niks groeit. Maar ik vind het altijd lastig om dat goed te voelen en omdat ik nu meer ga spuiten ga ik wel dan terug denk ik. Blij dat we weer verder mogen
Oooh mnr: ik ken dat gevoel heel goed! Wij waten al bijna 2 jaar bezig he... En voor dit clubje eerst bij een ander clubje gezeten.. Daar was inmiddels iedereen zwanger en bevallen! Is ook echt niet leuk.. Wel goed nieuws dat je weer mag spuiten!!!! Op naar een goede ronde!!
Knuf mnr! Tis erg rot als je achterblijft! Erg fijn dat je mag starten! Guus hoe was je echo vandaag? Avda hoe was het??
mnr..voordat ik zwanger werd kon het af en toe ook echt niet aan omdat die zwangere berichtjes te lezen, dat wilde ik ook zoooo graag en als je dan zelf zwanger word dan is het alleen maar genieten geloof me Voor mij is het straks allemaal weer voorbij, maar dan heb ik wel een lief en gezondje beebje thuis/ Succes met deze ronde en ik duim voor een succesvolle afloop!
Lief van jullie! Fijn dat jullie het wel begrijpen en het me niet kwalijk nemen Avda: is het gips er af??
Echo was super! Combinatietest was helemaal goed!! 1:11000 voor syndroomvan down, en die anderen 1:28000 en 1:31000 Ukkie zat al op t duimpje te zuigen en was heel druk, zo lief!!
Ha lieve dames Sorry dat ik zo lang niks heb laten horen maart as megadruk op mijn werk. @guusje: gefeliciteerd! @ myoon en weegbree: de laatste loodjes... Spannend hoor, nu ben je toch benieuwd hoe de kleine eruit ziet. @mnr: ik begrijp dat je dat moeilijk vindt. Had ik een paar maanden geleden toen ik nog niet zwanger was ook echt moeite mee. @avda: hoe is het met jou? Hier gaat alles goed. Heb nu een duidelijk zichtbaar buikje en sinds gisteren voel ik de kleine ook! Heel bijzonder vind ik het wij hebben geen combinatietest gedaan omdat het voor ons geen consequenties heeft. Tot nu toe ziet alles er goed uit. Heb zelf vrijdag nog een echo gemaakt en echt liggen genieten van de kleine die erg druk aan het bewegen was. We hebben bijna de 20 weken echo. M'n vriend wik graag geslacht weten dus we gaan er naar laten kijken.
Oh leuk dat je de kleine voelt!! Dat is zo fijn! Bij mij ligt de placenta aan de voorkant maar volgens mij voel ik al de welbekende plopjes aan de zijkant van mijn buik! Maar durf t nog niet met zekerheid te zeggen. Maar aan de hand van de echo van vandaag zou t best kunnen, ti's een drukke beeb!
MNR, dikke knuffel voor jou, ik hoop dat het bij jullie ook snel raak mag zijn!! Hier gaat het redelijk.. T. heeft een paar dagen in het ziekenhuis gelegen het gaat beter maar nog lang niet zoals het moet zijn. Het zijn gewoon kleine mannetjes, N. groeit redelijk (nog niet zoals het hoort) de kinderarts is tevreden over hem, T. Groeit moeizaam. Als dit zo door blijft gaan wordt het denk ik weer een opname binnenkort en dan met sonde Verder doen onze mannen het super en hebben wij al een eerste lach mogen ontvangen van allebei!! Ik zet nog wel even een nieuwe foto in mijn privé map.
Myloon: ach..dat meen je niet.. Wat vervelend zeg! En zo zielig! Ik hoop dat ze snel wat aansterken, zodat de sondes niet meer nodig zijn. Heb even gespiekt bij je album; wat een ongelofelijke mooie binkies heb je!! Smelt!!
Hee meiden, Gisteren een hele drukke dag gehad en geen tijd gehad om iets te posten.. Goed nieuws uit het ziekenhuis! Breuk is geheeld. Pff wat ben ik daar blij mee. Mag nu mijn mooie schoen gaan afbouwen. Gisteren al bijd e fysio geweest. Heb echt 0,0 kracht nog in die voet. Zo gek hoe snel dat gaat. Vanacht al zonder de schoen geslapen. Heeeeeerlijk. Hihi lekker om sochtens op te staan zonder krassen van klittenband op mijn been Dus nu donderdag afwachten hoe snel ik geopereerd kan worden. Nog even en ik ben BACK IN THE GAME :-D Mnr, lieve meid, heel begrijpelijk hoor. Ik heb dat ook hoor! Hier op het forum wat minder. Maar voornamelijk in mijn vrienden groep. En als die "zwangeren" dan beginnen te klagen over weet ik niet wat dan kook ik vanbinnen.. Dikke knuf. En pak gewoon je afstand als je die even nodig hebt! Maar wel heeeel fijn dat een cyste weg is en die andere geen kwaad kan. Nu lekker spuiten en op naar een mooi eitje! Ga weer hard duimen voor je meid! Trouwens, over het zelf aanvoelen of wat groeit, dat kon ik helemaaaaal niet! Als ik dacht er is iets, dan was er niks. En als ik dacht er is niks, dan had ik heftige overstimulatie.. Hahaha Myloon, he wat vervelend dat het met T niet zo gaat als je braag wilt! Ik hoop dat hij snel aansterkt en goed groeit. En wat een knappe kereltjes zijn het!! Olakide, heb je geen mooie buikfoto voor ons? Zwijmel, zwijmel hihi gaat ook snel he! Nog 3 weekjes kunnen jullie beslissen of je het geslacht wilt weten.. Succes. Enne, lees ik het goed dat je zelf een echo hebt gemaakt?! Ik wist wel dat je in het zkh werkte. Maar ook als echoscopiste? Haha geloof dan dat ik iedere dag een echo zou maken Guusje, heerlijk meid dat je de 12 weken bereikt hebt! Voelt dat ook een beetje als een geruststelling? Ik ben nog een beetje een leek geloof ik, maar wat betekend het als de placenta aan de voorkant ligt? Heeft dat nog consequenties of iets dergelijks? Waaah Weegbree, nu wordt het echt spannend he! Hihi Geniet maar nog even lekker van je buikje zolang het kan! Ben blij dat je het labeldoekkie leuk vond Donderdag heb ik de afspraak bij de gynacoloog....EINDELIJK! Fijne dag meiden!
Olakidee, bij jou gaat het ook alweer snel zeg..pff en spannend he een jongen of een meisje. Zelf had ik vanaf het begin een sterk vermoeder voor een meisje dus echt spannend vond ik het niet meer omdat het gevoel zo sterk was maar toch...wat zou je willen haha? Myloon, wat sneu dat een van de kleintjes misschien opgenomen moet worden, lijkt me erg moeilijk om 1 van je kleintjes daar achter te moeten laten...maar als het beter is voor hem dan heb je natuurlijk geen keus maar makkelijk is het niet..sterkte ermee!
Avda: op zich niet zo veel hoor, in 90% van de vrouwen die de placenta aan de voorkant zit groeit t met de buik mee omhoog en kan je gewoon op natuurlijke wijze bevallen, 10% dus niet en moet een geplande keizersnede. Ik had t bij mijn dochtertje ook. Was ook omhoog gegroeid. Met ca 32 weken krijg ik een echo om te kijken of hij voor de uitgang weg is. Alleen voel je de kleine wel later, omdat dat ding ertussen zit natuurlijk! Fijn dat je gips eraf mag!!! Weet je al een datum voor de operatie? Spannend hoor, daarna weer snel aan de slag en snel zwanger worden!! Samen met mnr!!
Trouwens, nog helemaal niet verteld, maar ik had aan de echoscopiste gevraagd of ze de NUB kon zien en ze wilde wel even kijken. Ze kon met 75% zekerheid zeggen dat het weer een meisje gaat worden! Haha, zou leuk zijn hoor, 2 meiden! Maar goed, 25% kans van niet nog dus we wachten toch eerst gewoon 23 dec af voordat we roze gaan shoppen
Guusje ik heb geen idee waar mijn placenta ligt. Niet voor volgens mij. Myloon hopelijk gaat het goed met je jongens en hoeven ze niet het ziekenhuis in. Avda wat geweldig dat de breuk is geheeld! En nu snel weer verder voor een beebje. Ik ben geen echoscopiste maar weet waar t apparaat bij de gyn staat was helaas wel laatste keer want zit nu alleen ing in ander ziekenhuis waar dat niet zo makkelijk gaat. Gelukkig vriendinnetje die in opleiding is tot gynaecoloog dus die gaat volgende week even kijken. Merel hoe voel je je? Laatste weekjes zijn ingegaan!