Olakidee: meestal zeggen ze het met de 20-weken echo. Maar ik heb natuurlijk al een zwangerschap gehad en ik vroeg er specifiek naar, dus vandaar dat ik het al weet
Dat zou leuk zijn guus twee meiden! Alles is natuurlijk super! Avda veel succes morgen eindelijk verder Jippie! Mnr weer druk aan het spuiten? Duim voor n mooi sinterklaasei en kerst zwangerschapstest!
Trouwens, wat ik nog helemaal niet verteld heb is dat de navelstreng om t nekje zat bij de laatste echo.. Ze zei dat t geen kwaad kon maar ik vind t toch geen fijn idee!!
Nope...alles rustig! Jammer hoor. Wordt elke dag teleurgesteld wakker... Maar geduld is een schone zaak. Bij jou? Guus dat lijkt mij idd ook niet een heel fijn idee. Hopelijk is ie er gauw weer af! Avda, hoe is het gegaan?
HAHA ja Weegbree heb het ook sinds een paar dagen dat ik denk als ik wakker geworden ben..o ze zit er dus nog haha Hier ook rustig, afgezien van de enorme druk op mn baarmoedermond en de gemiddeld 6-10 harde buiken per uur...en spierpijn in bovenbenen..bandenpijn Heb jij dat nou ook? Vandaag bij controle was alles goed..kleine ligt vast in mn bekken gelukkig ze kan dus niet meer draaien Guusje..idd eng idee kunnen ze dat met dit termijn al zien? Ik heb maar 1 keer een navelstreng kunnen ontdekken op een echo...
Omdat ze de nekplooimeting ging doen werd dat dus gezegd, omdat ze er niet goed bij kwam.. Dus vandaar zei ze t. Ik ga morgen toch even bellen naar de vk. Het zit me toch niet lekker..
Avda: hoe is het gegaan? Guusje: als de vk zegt dat het geen kwaad kan zou ik daar op vertrouwen. De beeb is nog zo klein dat ze alle ruimte heeft om te bewegen en het vandaag dus zo weer anders kan zijn en de ns niet meer om de nek zit. Hier: sinds ik weer aan het spuiten ben erg last van hoofdpijn. Komt misschien ook door de hoge dosis. Zondag vieren we Sinterklaas met mijn vader, zijn vrouw, m'n broer en schoonzus. Zin in! Vieren jullie Sinterklaas?
ja mnr, wij vieren toevallig ook aanstaande zondag sinterklaas met vriendlief, moeder, broers en zussen en aanhang..gezellig groepje dus En 8 dec vond ik wat te dicht bij mn uitgerekende datum daarom doen we het dit jaar maar eerder veel plezier met sinterklaas vieren!
Hee meiden, 23 januari heb ik de LEO. Eigenlijk moet ik blij zijn dat de operatie eindelijk geprikt is. Maar baal ervan dat ik dan toch weer bijna 2 maanden moet wachten.. Stomme mmm ook!! Arg #%$&@# Wij vieren vanavond sinterklaas! Eerste jaar met een kleine erbij. Ook weer lekker confronterend :-/ Mijn ouders, zus en vriend de beeb en de hond van hun blijven allemaal slapen. Hihi dat is dan wel weer leuk. Lekkere volle boel.. Hoop ook dat ik vanavond iets meer goede zin heb en alles een beetje los kan laten.. Dikke knuff allemaal
Avda: jee.. Snap dat je baalt, duurt nog best lang! Is helaas vaak zo in t ziekenhuis he.. Echt irritant.. Gelukkig komen de feestdagen eraan en kun je t gezellig met familie en vrienden vieren, en hopelijk vliegt de tijd voorbij dan! Mnr: hoe gaat t bij jou meis? Nou, ik had een mailtje gestuurd naar de vk en werd net teruggebeld. Ze vertelde dat dit bij ieder kindje op dit termijn gebeurd, en dat dit toevallig bij mij op de echo gezien omdat de nekplooi opgemeten werd. Dus wel een geruststelling... Waarschijnlijk nu al geen omstrengeling meer!
Avda: dat duurt idd nog lang, maar gelukkig heb je nu wel een datum om naar toe te leven! Je bent ondertussen al Sinterklaas aan het vieren, maar toch nog veel plezier!! Hier: ik voel nog niks, maar ga wel gewoon maandag naar de fm. Ml is vrij dus komt juist wel goed uit. Ik hoop wel heel erg dat er iets aan het groeien is! Wil graag voor de kerst de pregnyl kunnen (en liever nog wat eerder)
Hoi meiden, even weer. Een berichtje van mij. Hier nog geen nieuws.... Loop nog rustig door....wil zooooo graag, maar het helpt allemaal niks. Best frustrerend af en toe. Avda, volgend jaar dus pas de Leo Wat jammer zeg, het lijkt ver weg, maar hopelijk met alle (feest)dagen ertussen gaat de tijd snel. Wel moeilijk, want die dagen drukken je natuurlijk ook extra met je neus op de feiten. Mnr succes morgen, hopelijk een mooi ei! Merel hoe is het bij jou? En met Guus, voel je je goed? Xx van mij
Spannend hoor Weegbree!! Die laatste, hopelijk, week is irritant he.. Trek je t nog een beetje? Geen harde buiken nog? Sterkte nog ff meis! Misschien wordt t een Sinterklaaskindje! Hier erg last van bandenpijn en gister erg last van maagzuur gehad. Vandaag gelukkig niet. Wel vanmiddag bijna over mijn nek gegaan in de auto..
ja regelmatig harde buiken, maar dat heb ik zws veel gehad sinds de 22 weken... kan er niks van zeggen en da;s vrij frustrerend... ook voor ml... maar geduld is nou eenmaal slecht verkrijgbaar hier!! hihi fijn dat het goed gaat, met kwaaltjes, maar ook dat hoort erbij . wat vindt Joa ervan? begrijpt ze het al?
Jaaaah, geduld is een schone zaak!! Haha nog eventjes! En geniet nog ff van je buik, straks is hij er niet meer en ga je t nog missen! Ja kwaaltjes horen er ook bij ja, haha. En Joa heeft t allemaal nog niet door hoor, ik vraag wel wat heeft mama in haar buik? Zegt ze; baby! Maar dat heb ik haar aangeleerd dus beseffen doet ze nog niet hoor!
Ze is natuurlijk ook nog maar zo klein... bijna jarig zie ik!! leuk hoor... en idd genieten...tja, denk dat het haar zoooo graag willen zien toch iets sterker weegt op het moment!! hou jullie op de hoogte!
Haha, ja ken t gevoel nog wel hoor! Maar toen Joa er eenmaal was miste ik ook mijn buik, haha, dat intieme, samen, het getrappel..aar dat weegt zeker niet op tegen de geboorte want ja, het doet pijn, maar het is het mooiste wat ik in mijn leven heb meegemaakt!