Ja joh echt rustig hier...bij mij ook trouwens..weinig harde buiken of voortekenen dius wachten rustig af..heb zelf het idee flink overtijd te gaan En Weegbree dus ook al overtijd...spannend hoor!
Hihi i derdaad erg rustig.. Misschiens stilte voor de storm Zelf de laatste paar dagen ook weinig actief geweest op zp. Manlief heeft paar dagen vrij gehad en hebben de woonkamer geverfd. Gewoon omdat we daar zin in hadden :-D resultaat is ook erg mooi geworden! Aftellen tot 2301 doe ik ook volop. Gisteren op het werk geweest. Vanaf volgende week begin ik weer therapeutisch te werken. Eerst halve dagen en dan opbouwen tot hele dagen. Vanaf 7 januari zou ik dan weer volledig werken. Dan twee weken werken en dan de LEO. Op het werk zijn ze ook errug blij met me ;-/ Weegbree, je maakt het maar spannend he meid. Hoop dat de kleine niet meer lang op zich laat wachten.. Merel, bij jou dus ook nog maar weinig beweging. Maar je zit ook "pas" op bijna 39. Mnr, hoe gaat het bij jou? Al iets te zien op de fm? Olakidee, hoe is het bij jou? 20 weken echo al gehad? Spannend meid!
Onze dochter is na n vlotte bevalling vanmorgen geboren! 2840 gram en 47 cm! Ik zal n snelle foto op mn profiel zetten. Later meer! Xxx
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh!!!!!!! Van harte gefeliciteerd!!!!! Wat een kleintje!! ( Joa was maar 2680gr) Zo lief!! Geniet van je mooie meisje!! Maken jullie t goed? Xx
Weegbree van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! Geniet er van een rust maar lekker uit (alhoewel zal dat vast niet lukken) Toch nog met 40+2 geboren
Hoi dames, ik heb helaas weinig tijd om vaak op ZP te zitten, zo nu en dan kom kijken, zo ook nu en wat geweldig nieuws Weegbree!! Van harte gefeliciteerd, ik hoop dat jullie het beiden goed maken!! Ik hoop dat de andere dames snel mogen volgen. Guusje: het schiet al op bij jou Myloon: hoe gaat het met jou en de jongens? Mnr: zit je alweer in de wachtweken? Avda: balen dat je nog even moet wachten meis, maar nog even en gelukkig is het drukke periode en gaat de tijd snel voorbij. Hier: na 2,5 jaar eindelijk zwanger van ons 1e kindje! De eerste ronde na mijn HSG gelijk zwanger, of het nu daar aan lag weet ik niet, want mijn HSG was heel goed? Ik kan het nog niet echt geloven, ben zo bang dat het misgaat vannacht had ik hele hevige buikkramp, ik zat echt te janken op de wc na ontlasting en 2x overgeven was het over, geen bloedverlies gehad gelukkig. In paniek de gyno afdeling gebeld maar die konden niks voor me doen??! Ik heb pas over 2weken mijn 1e echo en dat willen ze afwachten. Voor de rest zit er niks anders op dan afwachten in onzekerheid. Jullie weleens iets vergelijkbaars ervaren?
Wauw, Olive Gefeliciteerd!! ook jij eindelijk zwanger! Ik begrijp heel goed dat je ongerust bent... maar probeer dat toch een beetje aan de kant te zetten en te genieten van het zwanger zijn. Die krampen herken ik niet, maar er gebeurd natuurlijk heel veel in je buik en baarmoeder. Ik snap dat het wachten tot de echo eeuwig duurt voor je gevoel. Hier gaat het goed, T. groeit eindelijk goed! Het is druk, maar ik geniet wel heel erg van mij mannetjes!!
Olive: gefeliciteerd meis!!! Wauw wat fijn voor je!! En ik weet precies hoe je je voelt! Ik heb voor deze zwangerschap 2 miskramen gehad dus ik was verschrikkelijk bang.. Gelukkig met 6+2 een goede echo gehad en iets minder ongerust.. Maar ben ik nog steeds onzeker.. Maar ik geniet er ook van en hopelijk ga jij dat ook doen!! Kun je niet vragen of je met 6+2 een echo mag? Dan hoef je nog maar een weekje! Weegbree: fijn dat t goed gaat daar! Geniet ervan! Mnr: hoe gaat ie bij jou meis? Al wat nieuws? Avda: bij jou alles goed? Wordt je al ongeduldig van t wachten? Hier alles goed, aan t wachten tot 23dec.. Duurt nog zo laaaaaaang!
Gefeliciteerd olive! Guusje: vanavond weer fm. Hopelijk zijn er niet te veel eitjes gegroeid en krijg ik de pregnyl mee. Ben al de hele week grieperig dus ben even iets minder actief maar ik lees wel alles