Puregon of andere hormonen spuiten deel 2!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door guusje27, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Ook hier inmiddels bevallen:D
    5 dec om 03:42 braken mn vliezen, daarna gauw regelmatige weeen en na een uur al 3-4 ontsluiting..om 9u in ziekenhuis en na een korte maar heftige bevalling met nog een een injectie tegen de pijn toen ik al 8cm ontsluiting had om 14:02 bevallen van onze Isidora, 2905 gram. Wel van onder en boven ingescheurd en bevalling was een ware hel, overgeven en duizelig tijdens de weeen. We zijn net thuis en ga zo weer aan de borstvoeding:)!

2. mnr

mnr Niet meer actief

Wat een goed nieuws week zeg!

Gefeliciteerd Merel!! Ook al een vlotte bevalling!

Hopelijk heb je niet al te veel last van je hechtingen.
    Geniet van je meisje!

3. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    Proficiat Merel!!
    Geniet van je kleine meid!

4. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Spannend meis! Hopelijk goed nieuws! Laat je t weten?
    Hopelijk knap je snel op.. Er heerst van alles..rotweer!

5. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Merel; van harte meis!!!! Wat een mooie naam! Wel pittige bevalling zo te horen.. Rust lekker uit en geniet van je meisje!!!

6. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Merel van harte met je dochter!!! Lekker van genieten!

7. olive

olive Actief lid

2 aug 2011
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow dat gaat snel hier! Who's next? ;)
    Merel van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Lekker genieten nu :)

Myloon: fijn dat T. Ook hoed groeit nu, fijn om te horen dat alles goed gaat met jullie :) ik denk dat het buikgriep zou kunnen zijn, had inmiddels al een topic geopend en inderdaad nu geen buikkrampen meer, wel last van keel, oren en voorhoofdsholte. Ik ga gelijk uit van de worst case scenario :)

Mnr: en? mocht je vanavond de pregnyl zetten? Mijn duimen draaien voor jou en Avda.

Guusje: dankjewel voor je bezorgdheid meis, heel lief! Nee helaas mocht ik echt pas in week 7 komen, ben dan 7+3 volgens mij wil ze zeker weten dat er een hartje te zien is. Ik heb er nog om gevraagd mocht echt niet :(
    Ja die onzekerheid is erg, maargoed, iniedergeval geen bloedverlies, dus dat maakt de kansen wat beter :)

Lieve dames, hartelijk dank voor de felicitaties. Het heeft heel lang geduurd en mijn geduld is echt op de proef gesteld zoals vele anderen hier. We zijn heel blij met de zwangerschap :)

8. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Weegbree en Merel van harte gefeliciteerd met jullie dochters!

Ik heb gisteren een echo gehad door een vriendin en de kleine was heel druk maar lijkt een meisje te zijn. Moet nog een beetje aan het idee wennen want dacht zelf een jongen en hoopte hier inmiddels ook een beetje op. Volgende week 20 weken echo en gezond is belangrijkste!

9. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    oh maar Olakidee, meisjes zijn zoooo leuk! haha, nee maar begrijp dat je even moet omschakelen..
    jeetje, volgende week alweer de 20-wekenecho, gaat hard he! Leuk hoor!!

10. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    merel, ook jij van harte!!!

oklaidee, wij dachten ook zeker te weten dat het een jochie was, even schakelen. maar een dochter is zooo geweldig mooi! ook mijn vriend vind het helemaal geweldig.

Olive, fantastisch dat je zwanger bent. het zit vast goed meid!!!

Guus hoe gaat het bij jou?

MNR hopelijk pregnyl gezet. hopelijk is het deze ronde raak.

Avda, kom je de dagen nog een beetje door? of is het erg lastig dat je zo moet afwachten? gaat het beter met je voetje?

Hier gaat het goed...echt wel genieten. het is wennen, maar zooo ontzettend bijzonder als je haar ziet. echt bizar..!

kom later meer vertellen als ik meer tijd heb. xx

11. mnr

mnr Niet meer actief

Weegbree: fijn dat het zo goed gaat! Geniet er van!

Avda: hoe is het met jou? Gaat het goed met je voet? Kun je bijna alles weer?

Hier: de pregnyl zit er in :) eigroei viel me vrijdag wel iets tegen maar kreeg gelukkig wel de pregnyl mee en heb die vanochtend gezet
    Nog een paar dagen klussen en dan weer op de wachtbank.
    Hopelijk nu eindelijk eens voor het laatst!

12. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ik hoop t ook voor je mnr!! Mijn duimen draaien hier weer voor je!

13. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Ff snel berichtje..het gaat super hier,,we moeten haar echt leren kennen en zijn moe natuurlijk maar langzaam begin ik me te realiseren dat ze mijn meisje is heel fijn!

14. olive

olive Actief lid

2 aug 2011
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt Weegbree :)

Wat leuk dat Weegbree en Merel rond dezelfde tijd allebei een meisje hebben gekregen! Lekker genieten allebei!

Olakidee, meisjes zijn hartstikke leuk!

Avda: hoe is het? Ik hoop dat opschiet voor je meid, wachten is niet leuk, weet ik maar al te goed.

Mnr: zet m op! :D ik hoop dat dit jouw ronde is!

Guusje: wat denk jij dat het zal worden, weer een meisje?

15. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ik denk t wel olive ;) heerlijk 2 meiden, en dan kan ik Joa haar kleertjes weer van zolder halen!!

Morgen gaat Joa trakteren, net de traktatie gemaakt, vinden jullie t leuk geworden?

16. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Haha, op zijn kop! Nog een keer in close up;

17. mnr

mnr Niet meer actief

Leuk joh!!

En 2 meiden lijkt mij ook super!!

Maar ik zou zo ontzettend dankbaar zijn als ik zwanger zou zijn.
    Een gezond kind is zo bijzonder, echt een wonder.
    Geslacht zou me niet uitmaken.
    Ik vind het dan ook erg vervelend als iemand zegt dat diegene teleurgesteld is omdat het niet het geslacht was wat ze wilden.

18. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Een jongen zou ik ook heel leuk vinden hoor! Haha, t maakt mij ook echt helemaal niks uit, als t maar gezond is!!

19. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Super leuke traktatie Guus!
    En ik begrijp dat je dat vervelend vindt mnr maar kan het niet helpen. Ben heel blij met m'n kindje en dat ik zwanger ben maar moet wennen aan een meisje. Ben helemaal geen meisje-meisje zelf dus met jongens weet ik wel raad. Ik moet wennen en denk toch dat je dat ook moet mogen zeggen. Gezond is uiteraard nummer 1 maar dat spreekt voor zich. Sorry als ik jou daar mee kwets.

20. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Thanks Olakidee!

Deel Deze Pagina