LW, van harte! idd dames. ik hoop echt dat het voor de overgebleven dames gauw raak is! gun het jullie zo!!! Oklaidee. Op zich positief hoor je zwangerschapsverschijnselen, maar helaas kan dat ook bij een minder goede echo zo zijn (guusje heeft dit ook meegemaakt). Maar uiteraard ben jij hartstikke zwanger en zie je maandag gewoon een mooi knipperend flitsje op de echo!!! komt helemaal goed meid!
Sorry dames, ik wordt wel een beetje kribbig... Ik loop in nog een topic mee, daar is nu al iedereen bevallen, hier ook bijna iedereen zwanger.. En ik ben nu nog niet eens zwanger... Ik gun t iedereen hoor, dat is t niet. Maar we zijn nu al zo lang bezig en wil nu ook eens aan de beurt zijn...
Hier even een paar dagen afstand genomen van dit forum. Ik gun het iedereen hoor! Maar elke positieve test hakt er behoorlijk in, en hoe meer het er worden hoe moeilijker ik het vind. Maar natuurlijk gun ik het wel iedereen, maar ik wil zelf ook zo graag en ik ben m'n geloof dat het goed komt even kwijt. Dinsdag de eerste fm, ik ben dan 9 dagen aan het spuiten. Hopen dat ik nu niet weer 33 dagen moet spuiten! Guusje: wanneer heb jij weer een fm? Avda: lief dat je ook aan mij dacht hoe is het met jou? Vandaag naar het zh toch?
Sorry mnr, ik was je perongeluk vergeten.. Dames heel begrijpelijk dat jullie je zo voelen. Tot 6 weken geleden zat ik hier ook nog zo. Maar het komt goed, echt!
Morgen hopelijk dan een mooi groot ei voor jou Guusje! Olakidee, geeft helemaal niks hoor! Zijn ook zoveel namen Ik heb nog volgende week vakantie en daarna ga ik weer beginnen met bewegen/sporten. Dat helpt misschien om eerder zwanger te worden en geeft me het gevoel dat ik "actief" iets doe om zwanger te worden. Nog een vraag voor iedereen: wie heeft wel eens een klikje (of meer) extra gespoten dan dat mocht? Niet dat ik dat nu ga doen hoor! Maar misschien alleen de laatste dag. Vroeg me gewoon af of meer daar wel eens aan dachten..
@ mnr, ik heb afgelopen ronde ook een klikje meer gedaan. @ Guusje en trouwens ook mnr, ik begrijp heel goed hoe jullie je voelen. Moet eerlijk zeggen dat ik er ook erg moedeloos van wordt! In mijn vriendenkring nu ook weer twee zwangeren erbij.. Moed houden klinkt heel makkelijk, maar we moeten het proberen! @all, vanmiddag in ziekenhuis. Mijn eierstokken waren alweer een stukje gekrompen. Dus dat is weer goed nieuws. Daarnaast is de datum van de operatie bekent! 29 oktober! D-day! Volgende week afspraak bij de anesthesioloog. Benieuwd dat de leo me gaat helpen! Nu gauw mijn bed in, heb flinke koppijn..
Guusje succes met de fm morgen! hopelijk goed nieuws! Avda: hopelijk is de Leo de oplossing voor jou mijn gyn wilde het ook doen na deze ronde omdat ik zo sterk reageerde op puregon. Dus zal vast een goede oplossing zijn
@Mnr: Heel vaak gedaan! Zeker de laatste ronde. @Succes en hopen dat de Leo gaat helpen. Ziekenhuis waar ik eerst zat wilden ze dat ook doen maar waar ik nu zit zijn ze er fel op tegen, was het bij mij dus niet meer geworden. @guusje: succes vandaag!
Hoi Meiden mag ik ook nog met jullie meeschrijven? Ik heb volgens mij in het eerste deel van dit topic meegeschreven in 2012. Mijn zoon is inmiddels alweer 1 jaar geweest en 29 oktober staat de eerste afspraak weer bij de gyn om voor een 3 te gaan proberen.
Wat goed Guusje! Wat ga je snel zeg! Mavi: welkom! Dames, ik heb nog een vraag.. Hebben jullie wel eens gehad dat jullie een volgende ronde met minder spuiten al een ei hadden? Ik had de eerste ronde na 17 dagen met 150 een ei, en de tweede ronde na 34 dagen met 200 een ei. Zou het dan nu met weer 150 kunnen of is dat nog nooit bij jullie gebeurd?