Ja klopt.. Bij mijn dochtertje ging t niet zo snel hoor! Nu al een veel grotere buik als bij mijn 1e zwangerschap!
Ik heb er geen foto's opstaan.. Vind dat maar een gedoetje. Doe ik als ik terug ben van vakantie begin januari! Morgen 20 weken echo!!
Ons MEISJE heeft de APK keuring goed doorstaan vandaag! Ben helemaal blij en trots Vanaf morgen 2 weken op vakantie dus spreek jullie daarna weer. Veel succes allemaal!
Proficiat olakidee! En geniet van jullie vakantie!! Waar gaan jullie eigenlijk heen? Mnr, hoe gaat ie bij jou? Nod komt eraan he?! Hoe is het met de krampen?
Avda: nog steeds krampen. Zaterdag nod. Vorige keer ook een dag eerder ongesteld dus kan ook morgen zijn. Mooie kerstkaarten trouwens Nog steeds aan het aftellen naar de leo? Leuke plannen voor de kerst? Guusje: jullie bijna de geslachtsbepaling? Maar je wist toch al dat het een meisje werdt? Heb je de vorige keer ook niet gewacht tot de 20 wk?
Guusje: morgen m'n nod maar vandaag nog negatief getest. Waarschijnlijk dan maandag cd3 en weer spuiten en dan rond 3 jan de eerste fm.
He jammer mnr... Maar dan maar een goede borrel nemen met oud en nieuw en wensen op een mooi kindje begin 2014!! Xx
@ mnr, hoe gaat ie? Vandaag nog een testje gedaan? Spannend meis. Mijn duimen duimen op volle toeren voor je Dikke knuf voor iedereen!
Gewoon op m'n nod ongesteld geworden.. Dus vanavond weer de eerste spuit er in. Vandaag of morgen even bellen en voor 3 Jan een afspraak maken voor de eerste fm. Avda: nog een maand!!