Ze draagt nog steeds mt 50 en dat zal nog wel even blijven denk ik... Ben benieuwd guus! Succes mnr vandaag!
Hoi meiden, vanuit hier ook nog een gelukkig nieuwjaar voor iedereen! Guus, wist het nog niet maar gefeliciteerd met je JONGEN! leuk Hoop dat de andere dames ook snel zwanger mogen worden! Weegbree jij had ook een kleine beeb toch? Mijn meisje zit nog goed in maat 50, heeft zelfs maat 44 gedragen de eerste 2 weken. Nu merk ik dat het niet lang meer gaat duren voor de maatjes 56..moet ik wel zeggen dat merken nogal verschillen..van sommige merken past ze maat 50 nog lang niet! Word soms wat gek van de borstvoedingen hier...minstens 2 nachtvoedingen en meestal nog om de 3uur..dus 8 voedingen per dag..af en toe heeft ze 4u ertussen maar dat ik een uitzondering op de regel... Voor de meiden met babytjes...wanneer had jouw kleintje om de 4u voedingen nodig?? Mijn meisje is nu 5 weken.
Dankjewel! Zo leuk! Maandag mogen we hem weer bezichtigen met de 20-wekenecho! Ik had ook een kleintje, Joa was 2680 gr en begon ook met maat 44. Weet niet meer zo goed hoe lang wat is inmiddels al 3 jaar geleden! Ik weet wel dat Joa heel lang maat 50-56 heeft gedragen. En ze was nooit een hongerlap geweest dus ik moest haar echt wakker maken voor een voeding!
Mooie Echo's Guusje!! @Merel, ik heb dan (helaas) geen borstvoeding gegeven maar ik denk dat mijn jongens met 2,5 maand om de 4 uur kwamen. Nu dus ook al een tijdje. sinds 3 weken heb ik nu echt een vast ritme.. zooo fijn! Ze zijn nu op weg naar de 4 maanden nu en drinken 5 flessen. 06.30- 10.30- 14.30- 18.30 en 23.00! Nu een maandje denk ik dat ze echt lekker doorslapen in de nacht!
Zo meiden, meteen ff wat uitgezocht! Alles is amper gedragen! Allen in dit licht komt t niet echt tot zijn recht, in t echt ziet t er veel leuker uit! Maat 50-56:
Ik verkoop t liefst alles per set, ti's anders zo'n gedoe om alles uit te zoeken, heb ook erg last vaninn rug en vermoeidheid dus allemaal niet zo'n zin in..haha.. Zitten een hoop merkkleertjes ook bij! En natuurlijk alleen door Joa gedragen dus heel mooi nog allemaal
Leuke kleding guusje, ik heb er alleen niets aan helaas haha!! Maar wie weet heb ik nog wel wat voor jou?? als je het leuk vind zal ik eens tussen mijn spulletjes gaan kijken. (jongens kleding dan)
Ik zal morgen bij daglicht wel een paar foto's maken. Veel kleren, wel herkenbaar maar je zoontje blijft waarschijnlijk een kleding maat achter lopen op mijn jongens haha.... dus als je weer eens wat nodig hebt
Ja dat zeker! Tenzij t een reus wordt... Neefje van Joa belandde ook meteen in maat 62 10 pond! Hopelijk zit t niet in de familie!!
Haha als dat zo is, tja dan heb ik geen kleding voor je Mijn jongens komen nu zo'n beetje in maat 62.