Hier ook al een lekkere bolle buik, net zoiets als bij Guusje eigenlijk. Helemaal naar voren, als je me op de rug kijkt zie je helemaal niks
Hoi meiden, Hoe is het met iedereen? Ik heb gisteren de LEO ondergaan.. 7.30 moest ik in het ziekenhuis zijn. Had me extra de teennagels gelakt.. Moest ik dat weer afhalen :-D Dus tip, als je geopereert wordt, lak niet je nagels hihi. Maargoed 9.00 werd ik naar de OK gebracht. En om 11 uur werd ik alweer wakker op de uitslaapkamer. Ik was helemaal even de weg kwijt.. 11.30 mocht ik alweer naar mijn kamer. Mijn bloeddruk was te laag dus ben nog een paar keer gecontroleerd geworden. Maar ik heb sowieso al vanmezelf een te lage bloeddruk. Ml was om 12 uur ook weer in het ziekenhuis. Om 15 uur mocht ik weer naar huis. Heb eigenlijk de hele dag verder geslapen.. Lang leve de narcose Op zich is het me allemaal meegevallen. Heb wel nog pijn. Vooral bij het zitten gaan en opstaan. En ik vloei nog best veel. Maarja moet er wat voor over hebben zullen we maar zeggen. 6 feb heb ik controle weer bij de gynacoloog. Dus we zullen zien...
Fijn avda dat het eindelijk achter de rug is! Hoe gaat het nu verder? Moet je nu al gelijk spuiten of komt dat dan na de controle? Hoop dat de pijn verder mee valt!
@mnr, als ik het goed heb, moet ik nu eerst 3 masnden afwachten of mijn cyclus zelf op gang gaat komen. Gebeurt dat nou niet, dan kan ik weer beginnen met spuiten. Maar in het positiefste geval krijg ik nu een cyclus met goede eisprong van mezelf.. Hoe is het met jou?
Avda heftig allemaal zeg! Hoop dat je snel herstelt en dat de operatie zijn werk gedaan heeft en je lichaam gereset is..
Avda: hier weer begonnen met spuiten. Ben na de iui al 10 dagen na de eisprong ongesteld geworden. Normaal na 11 dagen en dat is al niet lang. Heb vrijdag de eerste fm en wil dan ook vragen of daar niet iets aan te doen is want nu heeft een ei ook weinig kans om zich in te nestelen. Heb het ook tijdje mentaal heel zwaar gehad maar nu gaat het gelukkig wel weer. Het is gewoon lastig om altijd positief te blijven maar we gaan er nu weer voor! Wat zou dat super zijn als nu je cyclus weer van zelf op gang zou komen! Ik hoop zo voor je dat dat snel gaat gebeuren! Je verdiend echt dat het nu eens mee zit!
Avda eindelijk gehad dus!! Duim voor goed resultaat! Gauw verder! Zwangere dames gaat het goed? Mnr balen dat de eerste iui niet gelukt is.. wordt steeds zwaarder natuurlijk. Ik had eerst ook een lf van 10 a 11 dagen. Heb toen utrogestan gevraagd. Die ronde was ik zwanger! Zou het zeker proberen als ik jou was. Sommige artaen doen er moeilijk over omdat het niet wetenschappelijk bewezen js maar gewoon doordrammen!
Mnr: ja gewoon vragen hoor! Ik had dat dus met clomid, ei groeide verschrikkelijk snel waardoor bsv niet eens de kans had om dik te worden. Uiteindelijk na 7 rondes hetzelfde gehad te hebben wilde ik gaan spuiten. En een ander middel spuiten? Ik ben beginnen met puregon, maar hier reageerde ik niet goed op. Daarna Gonal F en meteen die ronde zwanger. 2e keer lang er na ook meteen zwanger dus weet ik zeker dat dit middel t beste bij me last. Weegbree: fijn dat t kleine meisje zo goed gaat! Heerlijk he Hier bloed laten prikken gisteren, ik heb continu verschrikkelijke dorst en blijf verschrikkelijk moe. Dit kunnen symptomen zijn van zwangerschapsdiabetes.. Ik denk maandag de uitslag, ik hoop t niet!! Verder met uk gaat t goed, is flink aan t trappen, is veel drukker als mijn dochter was, haha.. Beloofd wat...
Fijn dat het achter de rug is avda en nu hopen op resultaat! Hier alles hoed. Heel druk meisje in m'n buik, veel getrappel vrijwel de hele dag door. Bij mij deed clomid niks behalve me ziek maken, vervolgens lang puregon zonder resultaat, nouja niet zwanger. Had toen vaak wel 2-3 eitjes. Laatste 2 rondes gonal, steeds 1 ei na 3 weken spuiten (lang!) en 2e ronde zwanger. Utrogestan is inderdaad niet bewezen. Heb het wel een tijdje gebruikt maar in laatste ziekenhuis maten ze gewoon vaak ik bloed hoe hoog progesteron was en was echt hoog zat dus niet nodig. Zou om bloedwaarden vragen dat zegt t meest. Korte lf hoeft helemaal niet erg te zijn.
Weegbree: dat is goed om te horen dat bij jou utero zo goed heeft geholpen! Ik zal het zeker overleggen met de arts, het kan in ieder geval geen kwaad om het te gebruiken. Guusje: hoop dat je geen zs suiker hebt! Avda: hoe is het nu? Clomid deed bij mij niks, daarna puregon dat ging redelijk wel was ik er erg duizelig van. Daarna gonal, heb nu best een hoge dosis en gemiddeld na ongeveer 2,5 week spuiten de pregnyl. Heb ook fostimon gebruikt (een week) maar dat deed helemaal niks. Hoeveel rondes hebben jullie gespoten voor jullie zwanger waren?
Ik was met puregon eerste ronde zwanger maar miskraam en tweede ronde weer zwanger. Clomid leverde maar 1 keer een eisprong op. Maar toen geen resultaat.
Ik 7 rondes clomid gehad, 1 ronde puregon, daarna 1 ronde Gonal F zwanger maar miskraam, daarna weer Gonal F en weer zwabger. Dit wel met een hoop tussenpozen en uiteindelijk 2 jaar over gedaan.. Ik heb geen zwangerschapssuiker, gelukkig maar!!!
Hee meiden, @ guusje, gelukkig heb j geen zwangerschapssuiker! Hoe voel je je verder? Ik zie je ook steeds langskomen bui de buikfoto's. Je groeit goed he meid @ mnr, hoe gaat ie bij jou? Hoeveel spuit je nu? Morgen fm he?! Wat denk je zelf? @myloon, Merel, Weegbree, hoe gaat het met je kleintjes? @Marral, al een tijdje niks van je gehoord.. Hoe gaat ie? Groei je ook goed? @olakidee, jij voelt je ook nog goed? Hier voel ik me echt heel vreemd. Weet niet wat het is. Heb nog steeds buikpijn van de operatie. Het voelt ook heel erg gekneusd en blauw in mijn buik.. Met zitten gaan "voel" ik ook echt mijn eierstokken. Voelt een beetje hetzelfde als toen ik die overstimulatie had... Zit ook flink onder de puistjes en humeur gaat enorm op en neer. Denk dat ik het maar positief moet zien en denken dat het 'hormonen' zijn. Dat zou wel betekenen dat de operatie iets terweeg heeft gebracht. Nu dan maar hopen dat het dan ook MEER doet dan mij puistjes geven Verder weet ik even niet of ik dit al verteld had, ben ontslagen :'-( De reorganisatie heeft toegeslagen... Dusssss kom maar op 2014 Fijne avond meiden!!!
Hier alles goed verder! Flink hard aan t groeien inderdaad. Is ook wel te merken aan de kilo's... En wat enorm balen van je baan!! Shit zeg! En inderdaad hopen op goed resultaat, en eerst maar even goed genezen!!