Wat balen van je baan avda! En hoe voel je je nu? Guusje hoeveel ben je aangekomen? Ik in totaal 7 kilo nu, gaat prima alleen weleens harde buiken, paar per dag. Schijnt gewoon te mogen. Gisteren m'n vader verhuisd, vandaag lekker rustig aan.
halloo lieve meiden, hier nog even weer een reactie van mij! Avda, fijn dat je operatie goed is verlopen, wel vervelend dat je er nog zon pijn van hebt. niet fijn hoor........ hopelijk gauw over, ongesteld, eisprong, zwanger! Moet gewoon! Oklaidee, gaat hard ook alweer...jeetje!! hier was ik zo'n 15 kilo aangekomen. moeten er nu nog steeds vier af. taaie kilo's zijn het hoor!! gaat goed dus! en guus ook...spannend weer zeg! Iemand vroeg naar Marral, heb ik nog contact mee. ze ligt in het ziekenhuis. haar kindjes groeiden niet goed en ze moest bedrust en strenge controle. Nu blijken haar kindjes toch het eigen lijntje te volgen, dus blijven ze nog even zitten. het gaat verder goed met haar, maar ze heeft het wel zwaar, veel pijn etc. hier gaat alles goed. ben zooo verliefd op ons kleine meissie. op wat krampjes na geen klachten, maar dat hoort erbij!
@Weegbree, dankje voor je update over Marral. Ik vroeg dat indd wens haar maar veel sterkte van me!! Fijn dat het met jouw kleine meid zo goed gaat. Geniet er ook maar lekker van! @ mnr, hoe is de iui gegaan? Heb je toch afgelopen vrijdag gehad. Toch? Dan dames, hier vannacht iets geks gehad. Gisteravond toen we naar bed gingen wilde we vrijen. Maar halverwege zijn we moeten stoppen omdat het me pijn deed. Maar vanmorgen toen ik aan het tempreturen was had ik 36,8. Een verhoging van +/- 0,5 graad. Zou het dan toch een eisprong zijn? Vannacht ook gezweet. Heb ik anders niet snel, tenzij ik ziek ben. Vanmorgen manlief ook weer wakker gemaakt met deze mededeling. En dat we dus nog een klusje hadden hihi helaas was het wel nog steeds pijnljk. Maarja alles voor het goede doel. Vind het nu eigenlijk wel heel spannend of het nu een eisprong is geweest of niet. Is dat ook niet wat snel? Is 11 dagen na de LEO. Mijn zelfgemaakte tempratuur kaart
Hallo dames, @Weegbree, wat fijn dat je heerlijk kan genieten van je dochter! Doe Marral maar de groeten en wens haar heel veel succes!! Ik hoop dat de kindjes nog even goed groeien!! Hoever is ze inmiddels? @Avda, Wat vervelend van je baan zeg, je hoort het helaas zo veel... al die reorganisaties. Ik hoop heel erg voor je dat de operatie zo goed geslaagd is en je dit jaar zwanger zult zijn!! Het is je gegund !! Hier gaat het heel goed, mannetjes groeien als kool! Zitten nu sinds 2 weken aan de groenten hap (op aanrader van de kinderarts) en vandaag heb ik ook een fruithapje gegeven. Ze hebben er van gesmuld! Zaterdag was ik jarig, ik heb genoten mijn eerste verjaardag als moeder! Van mijn man en de jongens heb ik een fotoshoot cadeau gehad! Dus binnenkort gaan wij met z'n 4ren hele mooie foto's laten maken! De ontwikkelingen gaan nu ook hard. Ze hebben regelmatig de slappe lach, grijpen al van alles wat ze pakken kunnen en krijgen elkaar ook steeds meer door! Soms is het best druk een tweeling maar ik geniet onwijs!! Ik zal zo in mijn fotoalbum weer een paar foto's plaatsen!
Haha ik was aan het typen toen jij dit plaatste. Ik heb nooit getemd dus ik weet het niet, maar dat zou natuurlijk heel mooi zijn als het nu de eisprong is! Een cadeautje voor al die moeite en pijn van de afgelopen weken. Mijn duimen draaien!!
weegbree en myloon, fijn dat het zo goed gaat met de baby's!! En heerlijk he, het moederschap, ook al is het zwaar, het is het zeker waard!! I kheb ook weer zo'n zin in een babietje in huis, kan niet wachten!! Wij krijgen 5 maart een pretecho en in april een fotoshoot, dan ben ik 35 weken alweer! Joa is nu al wat meer geinteresseerd, ze tilt haar shirt op en zegt dan, Joa ook baby in de buik! haha, en ik krijg kusjes op mijn buik. Af en toe ook een elleboog of een schop..maar dat heeft ze niet echt door..haha Ben heel benieuwd hoe zij het allemaal gaat beleven straks!
Vanmorgen bij de gyneacoloog geweest. Alles zag er goed uit. Operatie was geslaagd, eierleiders waren ook vrij. Heb zelfs de fotos van de operatie gezien. Freakyyy hihi weet nu wel waarom het eierstokken heet, zien precies uit als 2 witte eieren!! Vervolg afspraak heb ik op 8 april. Tot die tijd moet ik afwachten of er een menstruatie van zelf op gang komt. Zo niet dan moet ik 8 april beginnen met de clomid. Hoop dat ik die niet nodig heb, want van de clomid had ik verschikkelijke bijwerkingen Hoe is het met de rest van de meidne?
Fijn dames dat jullie zo genieten van alles! Avda: wat goed dat alles er goed uit zag! Ik hoop dat je niet ongesteld wordt Ik hoop dat je heel snel een mooie positieve test in je handen hebt! Ik doe deze geen ronde iui. Ik ga gewoon weer verder met o.i. Nu hopen dat ik deze ronde niet afgebroken wordt. Hoop zo meis dat we beide snel zwanger zijn!
hoi dames, hoe is het hier? ben je er al achter Avda, of het een eisprong was? hoop het voor je! en MNR, lees je onderschrift....bleh. t zit ook niet mee he... guus hoe gaat ie met jou? Myloon, alles goed dus met de boys? oklaidee ook alles goed met jou? Marral is gisteren bevallen van een gezonde tweeling, jongen en meisje. alles gaat goed! hier ook alles goed, geniet volop van mn kleine meisje. maandag weer werken. ga drie dagen werken. zie er wel erg tegen op. ben bang dat ik veel ga missen... maar goed, het zal toch een x moeten. heb nog een leuke foto geplaatst in mn album! zo trots op mn poppie!
Weegbree: wat een poepie!! Goed geslaagd bij z8 zie ik! leuk merk hè, ben er ook fan van!! Avda: zou top zijn als je ei komt! Gebruik je ook ovulatietesten? Als die stijgende lijn zo blijft op je tempkaart met een dip ertussen zit je top! Spannend meis! Mnr: hè, verdorie!! Lees in je onderschrift niet gelukt deze ronde door teveel eitjes.. Grrr, balen!! Hopelijk met iui straks in 1x raak! Olakidee: hoe gaat t met jou meis? Myloon: fijn dat t goed gaat met je kleintjes! En nog gefeliciteerd! Hier alles goed! Ben flink aan t groeien, haha Hier een foto van mijn buikje!
Weegbree: lijkt me ook niet leuk als je weer moet werken.. Zal best wennen zijn! Ik ben destijds m'n werk kwijtgeraakt tijdens m'n verlof. Toen heel erg balen maar achteraf zo fijn dat ik niks gemist heb. Het gaat zo hard allemaal! Guusje: leuk kamertje! Ik doe deze geen iui meer, dat was eenmalig omdat ze toch het zaad wilden controleren. Hier: inderdaad deze ronde teveel eitjes. Dat vond de dokter, ik ben het er niet mee eens. Geen pregnyl gehad en dus zeer waarschijnlijk ook geen eisprong dus nu afwachten hoe het verder moet. Baal er echt heel erg van. Het duurt wel heel lang nu
Mnr super vervelend! Hoeveel follikels had je dan? Guus je buik ziet er goed uit. Fijn dat het goed gaat met alle kinders, en dat marral bevallen is van 2 gezonde kindjes. Doe haar maar de groetjes. Hier even niet zo lekker. Gisteren niet gewerkt omdat ik steeds harde buiken heb. Elke 10 minuten opstaan en dan weer gaan zitten een hele dag door is dan geen succes... Vandaag ga ik het weer proberen, maar moet me waarschijnlijk deels ziek melden en dan de werklast wat verminderen. Super balen want dit wil ik natuurljk niet en helaas gaat mijn verlof dan ook niet in met de geplande 35 weken , maar ga ik naar 34 weken. Dat is weer een weekje minder na de geboorte...
Hè bah meis, ik snap dat hè daar flink van baalt! Maar is wel beter hoor, het is nog wel te vroeg om continu harde buiken te hebben, echt een teken dat je rustiger aan moet doen!
Hee meiden, Weegbree, hoe is het werken bevallen? Erg tegengevallen? Of misschien toch niet? Olakidee, hoe gaat ie met jou? Nog steeds last van harde buiken? Doe maar rustig aan hé!! Mnr, hoe gaat ie bij jou? Geen last van de overstimulatie? Hoeveel eitjes had je dan? Bij mijn ziekenhuis stoppen ze al als je er 3 of meer hebt.. Ik zie dat je eind van de week gsprek hebt. Weet je al een beetje waar ze het over willen hebben? Guusje, leuk kamertje meid. Lijkt me heerlijk om daar mee bezig te zijn! Dames, na 2 dagen af en toe een klein beetje bloed bij het afvegen ben ik vandaag ongesteld geworden! 26 dagen na de LEO nmijn eerste menstruatie ever die NIET is opgewekt De eerste 10 seconde was ik even blij, daarna dacht ik " shit, ik ben niet zwanger". Maar goed, we gaan verder. Ik weet nu ongeveer mijn cyclus lengte ( als deze tenminste niet heel onregelmatig is). Heb gisteren ook ovulatietesten gekocht. Dus gaan we zelf maar wat aanrommelen..
Wat een goed nieuws avda!! Hier gisteren ook ongesteld geworden, maar heb geen eisprong gehad. Ik heb geen last van de eitjes, het is ook geen echte overstimulatie, het waren maar 4 eitjes. In het gesprek wil ik het er ook over hebben waarom we moesten stoppen met spuiten. Ik was het er niet mee eens. Ik kreeg ook geen antwoord op m'n vragen en ben er echt meteen rot gevoel weg gegaan en nu anderhalve week later voel ik me nog steeds rot. Bijna 1 jaar in de mmm en maar weinig echte kansen gehad, en dan is er een goede kans en dan wordt die kans afgepakt. Zo voel ik het tenminste. Nu hoop ik alleen maar dat deze ongi betekend dat alles schoon wordt en dat ik hopelijk vrijdag weer mag gaan spuiten. Ik hoop dat je snel je eisprong vind avda! En dat het dan heel snel raak is! Rest van de dames: hoop dat met jullie ook alles goed gaat. Geniet van jullie kindjes en van de zwangerschappen
Met mijn harde buiken gaat het weer beter nu mijn werk iets is aangepast. Bij ons breken ze ook af bij meer dan 3 eitjes. Ik had er de laatste ronde ook 3 en heb echt moeten smeken door te gaan.
Olakidee: fijn dat het beter gaat. Bij 3 grote eitjes had ik het misschien beter kunnen begrijpen. Dan had ik wel zelf geklust en hopelijk waren ze dan gesprongen. Ik had nu rechts 1 ei van 15mm Links 3 eitjes van 10-12 mm Ik had 2 dagen er voor meer eitjes, moest toen minder spuiten en nu waren het er al 3 minder. Ik wilde daarom nog even doorspuiten. Ik denk dat die van 15 dan was doorgegroeid en die kleine waren verdwenen of hooguit dat er nog 1 was mee gaan doen. Nu mocht ik niet verder. Waar ik het dus niet mee eens ben, en waardoor ik nu bang ben dat ik morgen krijg te horen dat ik een ronde moet overslaan omdat nog niet alles weg is. Ben zo bang nog een maand te moeten overslaan
Mnr: gelukkig ben je wel ongesteld, grote kans dat ze dan weg zijn hoor! Bij ons in t ziekenhuis mag ik dan ook niet doorspuiten hoor, straks groeien ze wel allemaal door en heb je een vierling.. Daar zit je denk ik ook niet op te wachten.. Hopelijk is straks alles schoon en mag je weer starten met spuiten, nieuwe ronde nieuwe kansen, ik duim voor je! Hier naar de negenmaandenbeurs geweest en een gratis echo gehad, zo leuk!! Verder niet veel geshopt, heb al veel gekocht en ook nog veel van dochterlief wat ik nog kan gebruiken.