Goedemorgen lieve meiden, Ik moest vanmorgen ineens aan jullie denken!! Hoe gaat het ermee ? Avda, heb je inmiddels al weer een eisprong gehad? hopelijk komt er gauw goed nieuws van je!!! Oklaidee en guusje houden jullie het nog goed vol? Al een flinke buik waarschijnlijk? Guus, leuke fotos zeg van je kamertje! MNR, hoe is het met jou? Weer een nieuwe ronde gestart aan je handtekening te zien? Hopelijk is het gauw eens raak. Myloon, hoe is het met de boys? Hier gaat alles prima. Tis zon lief meisje!! Ben echt totaal verliefd!!! Ze is inmiddels drie maanden en de klachtjes zoals krampjes dus grotendeels voorbij. Echt fijn! Ze wordt ook steeds steviger, dingen vastpakken, brabbelgeluidjes maken etc. het gaat zo hard! Werken bevalt me ook goed gelukkig! Nou ben benieuwd hoe t met jullie is!!
Hee meiden, Hier alles goed. Afgelopen 5 dagen carnaval gevierd begin nu weer langzaam te acclimatiseren. Hihihi Wat mijn cyclus betreft: ik wordt er helemaal gek van. Ik kan er geen touw aan vastknopen.. Mij tempratuur gaat alle kanten op. Ovulatietesten gaan ook van licht naar donker en weer terug. Maar krijg geen echte knaller. Heb nu besloten dat ik het maar gewoon los ga laten. Ik ga niet meer tempraturen of ovulatie testen kopen. We gaan gewoon even doen waar we zin in hebben en het proberen los te laten. 8 april moet ik terug naar het ziekenhuis en ik zie het daar wel.... ( zeg ik nu ;-s ) Weegbree, fijn dat het jullie zo goed af gaat!
Avda: zo ben ik ook zwanger geraakt van mijn dochtertje, ik wist toen nog niet eens dat ik pcos had, gestopt met de pil en na 5 maanden zonder ook maar 1x ongesteld te zijn geweest zwanger! Dus het kan hoor! Hier alles goed! Inmiddels een dikke toeter, haha, en afgelopen zondag de pretecho gehad, was zo mooi!!
Goed te lezen dat het naar omstandigheden goed gaat. Avda hou vol! Hier alles goed. Nog 3 weken werken en dan verlof. Over 8 weken mag ze komen! Wordt wel steeds moeier en kan 's morgens niet zo lekker m'n bed uit van de pijn in mijn bekken. Overdag valt het dan wel weer mee gelukkig.
Meiden! Wat is t stil hier!! Gaat alles goed met iedereen? Nog enig nieuws? En hoe gaat t met de kleintjes? Olakidee, lekker aan t groeien? Hier: gisteren heeft Joa voor t eerst een wendagje gehad op haar nieuwe schooltje, ze vond t maar eng. En maandag voor t eerst beginnen. Ik heb vannacht echt amper geslapen, tussen haar schooltje en ons huis zit een behoorlijke afstand en ik heb geen rijbewijs. Ze wordt altijd opgehaald met een busje. Maar het gevoel dat die afstand er is, wetende dat als er is met haar gebeurd ik niet zomaar even naar haar toe kan.. Heb zoveel gehuild vannacht.. Het zit me gewoon niet lekker.. Ze is pas 3 en heb t gevoel dat ik haar nu al soort van los moet laten...
Hoi meiden, inderdaad erg rustig hier @ guusje, kan me goed voorstellen dat je het niks vind dat Joa "zo ver weg" naar het schooltje gaat. Wilde nu eigenlijk vragen of er geen dichter in de buurt is. Maar dat zal wel een hele domme vraag zijn Hoeveel dagen in de week gaat ze? Zitten er meerdere kinderen in het busje? Denk wel dat het dadelijk met de keren dat ze gaat, makkelijker wordt. Maar de zorgen zullen er niet minder om worden! @ olakidee, als ik het goed zeg, nog 1 weekje tot je verlof?! Dan kan het relaxen beginnen of niet? Hoe gaat het verder? Voel je je nog goed? Alles in en om het huis klaar voor de kleine? @ mnr, hoe gaat ie bij jou? Hier is alles rustig. Ik had vanaf afgelopen vrijdag eigenlijk mijn menstruatie verwacht. Afgaande op mijn vorige cyclus. Maar tot vandaag nog niet ongesteld geworden. Al twee keer getest, beide negatief. Soms denk ik ook vanalles te "voelen". Maar soms denk ik ook dat ik het me inbeeld. Weet nog even ook niet wat ik hiervan moet denken.. Sowieso betwijfel ik het ten zeerste of ik uberhaubt een eisprong heb gehad. Maar goed, 8 april moet ik terug naar de gynacoloog. Ik wacht dat maar gewoon af. ( en doe stiekem om de paar dagen maar een zw test als de menstruatie uitblijft ).
Aah guusje, wat sneu L Kan me voorstellen dat het loslaten moeilijk is!! Avda, spannend hopelijk betekent het een zwangerschap! Dat zou super zijn! En oklaidee al bijna verlof, wat gaat het toch snel allemaal Hier alles goed een heeerlijke dochter hebben we!! En mijn eigen cyclus..tot op heden nog niks te bekennen. Al heb ik het idee dat ik nu een eisprong heb of ga hebben. veel slijm Ben uiterst benieuwd!!!
Weegbree, hoe zat het voor de zwangerschap met je cyclus? Had je we. Een vN jezelf? Of alleen een als die werd gestimuleerd?
Spannend Avda!! Ik hoop zo dat t raak is! Ik gun t jou en mnr zo erg!! Ik duim! En nee, er is helaas geen school dichterbij.. Anders hadden we daar voor gekozen! Maar inderdaad, het zal op ten duur wel slijten bij me, en nu zo met al die hormonen maakt t ook alleen maar erger natuurlijk!
Spannend avda! Gun je ontzettend een positieve test! Guusje ik snap dat het wennen is maar komt vast goed! Zeker als je straks merkt hoe erg joa het naar haar zin heeft daar. Weegbree top dat alles zo goed gaat! Ik werk deze week en volgende week nog. Dus tot 35 weken. Ben er inmiddels wel behoorlijk klaar mee. Moe moe moe en gewoon geen zin meer in werken. Oogklepjes op denk ik. Maar goed, nog 7 werkdagen. Alles klaar voor de kleine dus ze kan komen! Ben zo benieuwd hoe ze eruit ziet
Hoi meiden, Het is al heel lang geleden dat ik iets heb laten horen. En dan zijn de zwangere meiden alweer een stuk verder in hun zwangerschap! Mijn jongens zijn vandaag precies een half jaar oud! 6 Maanden dus alweer, wat gaat die tijd hard! Maar het gaat zo goed met ze! De eerste tandjes zijn door, rollen van buik naar rug gaat steeds beter en ze brabbelen en lachen er lekker op los. Het is heerlijk! Met mij zelf gaat het op een paar dingetjes na ook wel goed. Ik zit zelf helemaal onder de vlekken en bulten, niet om aan te zien dit is al aanwezig sinds 2 maanden na mijn bevalling en wordt alleen maar erger. Na doktersbezoeken en ziekenhuis bezoeken blijken het galbulten te zijn. En heel fijn, daar is nog te weinig over bekend en kunnen ze weinig aan doen. Enkel medicijnen moet helpen. Nou bij mij dus niet Maargoed verder gaan we vrolijk door, ik ben ook nog niet ongesteld geweest, ja 1 ieniemienie bloeding maar dat is het. Ik maak me er nu niet zo druk meer om. Heb nu 2 gezonde vrolijke kinderen. Ik zie wel hoe dat verder gaat. Vrolijke, zonnige dag voor jullie allemaal!
Myloon, fijn dat de jongens zo lekker gaan!! En van die galbulten, sinds ik zwanger ben heb ik dit dus ook echt overal op mijn lichaam.. En met name onder mijn borsten. Nou heb ik dis al bijna mijn hele zwangerschap geen bh aan, alleen nu begint er een borst te lekken dus nu moet ik wel, ik word er gek van!!! Dus ik weet wat je doormaakt! Niet leuk!
Wat vervelend Guusje dat jij ze ook hebt, in je zwangerschap mag je ook niet alle medicijnen slikken denk ik he? Zelf zit ik echt letterlijk onder van mijn tenen tot mijn kruin Het jeukt en is heel vervelend. Gaat alles verder goed met je zwangerschap? Hoe vind je dochter het allemaal? Ik heb ook weer een nieuwe foto geplaatst in mijn album. En hoe gaat het met de dames die nog in de medische molen bezig zijn?
Hoi meiden!! Koppel maakt prachtige timelapse van zwangerschap (video) - Het Belang Van Limburg mobiel Wilde dit filmpje even met jullie delen. Vond het wel erg bijzonder =D Hier verder alles goed. Ofja, rustig zullen we zeggen. Nog geen menstruatie te bekennen. Wil maandag of dinsdag nog maar eens testen.. Over twee weken mag ik weer terug naar de gynacoloog. Afgelopen twee weken 2 meiden uit directe omgeving bevallen. Allebei een naam uit " mijn " top drie meidennamen. Gvd. Was zó boos. Hun worden zo makkelijk zwanger, hoeven hun onderbroek maar uit te doen en zijn al zwanger, en dan pakken zo ook nog MIJN namen... Het is gewoon oneerlijk....... Myloon, wat worden ze al groot!! Guusje, vervelend van die galbulten! Ik hoop dan dat ze snel wegtrekken n de zwangerschap! Hoe was de eerste keer naar school gegaan voor Joa? ( en voor jou ) Olakidee, heerlijk dat het verlof nu zo dichtbij is lijkt me! Geniet er maar van!
He, snap dat je daar ongelofelijk van baalt Avda!! Toen wij bezig waren werd ook iedereen 'zomaar' zwanger.. En wij maar moeite doen, en naar t ziekenhuis etc, nou ja, je kent t wel! En dan ook nog je namen.. Dan baal je helemaal... Maar er komt vast binnenkort een heel mooi baby'tje met een hele mooie naam voor he! En dan ben je al deze moeite zo weer vergeten!! Myloon: tja, enige wat ik mag gebruiken is vaseline of zinkzalf.. schiet dus niet echt op! En jeuken ja, vooral onder mijn beha rand.. Die is t naarst!! Helemaal omdat nu mijn tepels lekken dus ik MOET een bh aan! Maar ja, mag de pret niet drukken, ben wel zwanger en daar geniet ik nog op en top van!
Avda, spannend, ik duim ontzettend! Wat naar zeg die baby's en dan ook nog jullie naam! Hoop dat t jullie gauw gegund is! Hier drukke dag gehad! Dochter is gedoopt vandaag! Vandaag n jaar geleden mijn eerste positieve test!
@ weegbree, wat bijzonder? Gedoopt op de dag dat je een jaar geleden positief testte! Had je dit ook zo gepland? Of toevallig? Was het een mooie dag? Nee, heb nog niet getest.. Had me vanmorgen verslapen! Dus snel moeten wassen aankleden e.d. om op tijd op het werk te komen. Ga dus nu morgen testen! =D Zal toch wel negatief zijn, maar goed. Toch vind ik het spannend hoor..Zit nu op CD 35. Vandaag ben ik ook 4 jaar getrouwd met mijn mannetje =D Vanavond ook de hut vol zitten.. Ook gezellig.. ** nu maar weer snel aan het werk. De verloren tijd van vanmorgen inhalen **