Puregon of andere hormonen spuiten deel 2!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door guusje27, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    nou...je houdt het wel spannend hoor! ben best benieuwd! het kan maar zo natuurlijk. zou wat zijn op je trouwdag!
    gefeliciteerd! en idd bijzonder die datum! was toeval, maar vond het wel erg mooi!!

2. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    Nou dames, vandaaf weer getest. Negatief.
    Ga nu ook NIET meer testen.. Denk dat ik met dat testen mezelf een beetje voor de gek zit te houden..heb ook met tempraturen en de ovulatie testen geen echte knaller gehad. Vraag me dus af hoe effectief de LEO is geweest...
    8 april maar de gynacoloog, dan zal ik ( hopelijk ) wat antwoorden krijgen..

3. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    he bah...hoopte zo dat t wat betekende. maar wellicht dus weer een cyclus zonder eisprong? :(
    hopelijk kunnen ze je 8 april verder helpen!!

4. mnr

mnr Niet meer actief

Balen avda! Ben benieuwd wat de gyn over 2 weken zegt. Je hebt wel 1 eisprong gehad toch?

Jeukende bulten: menthol crème opsmeren! Dat mag ook als je zwanger bent en helpt echt goed bij jeuk. Helpt ook super bij muggenbulten en een stuk goedkoper dan prik-weg.

Zwangere dames: geniet er van!

Moeders: fijn dat alles zo goed gaat!

Hier nog steeds niet zwanger :(

5. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Hee Mnr,

Balen dat jij ook nog niet zwanger bent. Had gehoopt van wel! Hoe staat het verder nu? Nog steeds aan het spuiten? Wat zijn nog vervolg stappen voor jou?
    Wat mij betreft, 26 dagen na de leo ben ik ongesteld geworden. Of ik nu ook een eisprong heb gehad betwijfel ik. Heb niks gemerkt aan mijn Tempratuur en geen positieve ovulatie testen.. En nu ben ik ook maar aan het afwachten. Al meerdere keren een zw test gedaan. Allemaal negatief. 8 april terug naar de gynacoloog en dan hoor ik het wel. Heb zo het gevoel dat ik nu na 2 jaar mmm nog steeds niet echt verder kom......
    Maja ik zal niet de enige zijn met dat gevoel ;)

Dikke knuf mnr!

6. mnr

mnr Niet meer actief

Ik herken het gevoel avda!

Hier nog steeds aan het spuiten, maar elke maand gewoon weer ongesteld.
    We mogen iui gaan doen maar dat geeft niet meer kans.
    Maar misschien gaan we dat over een tijdje wel proberen, baad het niet dan schaad het niet.

Wat denk je dat voor jou de volgende stap is? Weer proberen te spuiten?

7. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Dikke knuf voor jullie meiden!!

8. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    He verdorie meiden, wordt tijd voor goed nieuws voor jullie!

Mnr: inderdaad, gewoon proberen, wie weet! Bij vertelde ze dat het niet uitmaakt wat ik gebruikte, maar was toch wel telkens na de 1e ronde spuiten met gonal f zwanger, toeval? Ik weet t niet. Gewoon doen wat je zelf denk dat goed is!

Avda: bah, weer ongi, balen! Kunnen ze je volgende cyclus gewoon niet echoën? Dus bijhouden hoe je eitjes groeien en of er een ovulatie plaatsvindt? Gewoon eisen zou ik doen!

9. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    @ Guusje, ik ben niet ongesteld geworden... Was het maar zo denk ik nu. Dan kon kk tenminste een nieuwe ronde in... Dit wachten vind ik ook maar niks..

10. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Oh sorry! Dan heb ik dat verkeerd gelezen..! Ja dat is dan helemaal balen.. Gewoon t ziekwnhuis dan bellen en een afspraak maken.. Om moedeloos van te worden!

11. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kunnen ze dan ook geen bloeding opwekken om zo een nieuwe cyclus te beginnen?

Ik hoop voor jullie zo dat het ook mag om zwanger te worden.

Zelf heb ik natuurlijk ook in het zelfde schuitje gezeten, nu dat achter mij ligt ben ik dat toch ook weer een beetje kwijt. Mijn leven met kinderen lijkt en is nu zo gewoon. Tuurlijk besef ik iedere dag hoe bijzonder het is, ik heb er ook wat voor moeten doen.

Waarom ik dit zo schrijf weet ik eigenlijk niet, maar ik hoop zo dat jullie dit over een tijdje ook zo kunnen schrijven en het begrijpen.

Ik vind jullie heel dapper dames!

12. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    lief Myloon!
    je hebt ook helemaal gelijk...het is zo wonderlijk om mee te mogen maken, dat gun je iedereen. en al helemaal meiden in de mmm!!!

13. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja als je een wens hebt, wat het ook is, is het natuurlijk het mooieste als deze ook
    Vervuld kan worden. Bij kinderwens komen daar ook nog de gevoelens en hormonen bij kijken die het nog moeilijker maken. Heel wrang als bij anderen die wens wel uit komt. Ik hoop wel dat wij meiden die het zelfde hebben mee gemaakt maar waarbij het wel is gelukt een groot voorbeeld zijn.

Ik blijf het wel moeilijk vinden móet ik zeggen om hier mijn geluk wat betreft mijn kinderen hier neer te schrijven. Nog een paar meiden die zwanger worden en heel ons groepje is compleet. En dan kunnen wij allemaal vrij uit ons geluk delen. Ik hoop het zo meiden!

Duimduimduimduimduimduimduimduim

14. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Myloon, ik denk dt ik wel snap wat je bedoelt qua hier het delen van je geluk. Snap dat dit voor jullie moeilijk is.
    Als ik heel eerlijk ben, vind ik het moeilijk om het soms te lezen. Ligt ook aan hoe ik mezelf voel op dat moment. Maar ik vind het ook heel leuk om te lezen hoe het met jullie gaat en hoe jullie het ervaren. Os gewoon heel dubbel. Maar gewoon blijven doen hoor!!

Hier nog steeds geen menstruatie te bekennen. Heb de moed ook opgeven. Had al naar het ziekenhuis gebeld. Maar de afspraak staat op 8 april. En moet die afspraak ook maar gewoon afwachten. Hoop dat ik dan meteen verder kan. Dat ga ik gewoon eisen ( zeg ik nu heel stoer ) ik ben klaar met wachten. Ik zit nu ( pas ) 2 jaar in de mmm en ben er helemaal klaar mee!

En mnr en ik volgen jullie gewoon heeeeeeel snel op en dan wordt dit een mamma groepje ;)
    *zeg ik vol goede moed*

15. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Inderdaad Avda! You go girl, that's the spirit! :)
    Ik hoop t ook zo voor je!! Ik heb er ook uiteindelijk 2 jaar over gedaan dus ik weet wat t is.. En ik snap heel goed dat je af en toe moeite met t baby/zwangergebrabbel hebt, want jij wilt ook zo graag..

Ik hoop dat jullie wens snel in vervulling mag gaan!!!

16. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Avda ik snap je heel goed. Wij zijn uiteindelijk 'maar' 1,5 jaar bezig gewest en ik werd gillend gek. Kon er echt niet meer tegen. En wat Myloon al schrijft, nu ben ik het alweer een beetje ' vergeten' hoewel ik wel eerst een gezond kind in m'n armen wil hebben over een paar weken. Ik duim dat het jullie ook heel snel gaat lukken! Ik gun het je van harte!

17. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Avda, morgen naar de gyn?
    laat je weten hoe het was...ga op je strepen staan hoor!! Jullie zijn nu eens aan de beurt!

Hier van het weekend ongesteld geworden voor het eerst sinds de bevalling. ben benieuwd wat mijn cyclus gaat doen.

18. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Hoi Meiden,

weegbree, wat lief dat je aan me gedacht hebt ;)

Vanmorgen meteen eerst nog een zw test thuis gedaan. In het kader je weet maar nooit.... Negatief. Ik moet er al bijna om lachen. Soms hou ik mezelf wel heel erg voor de gek ;)
    Daarna op weg naar het ziekenhuis.
    Afspraak was verder goed gegaan. Arts was nog net niet aan het juichen over mijn menstruatie. Was ze dus heel blij mee. Haha
    Echotje gehad. Geen cystes, zag er verder ook allemaal rustig uit. Heb nu provera ( om menstruatie op te wekken ) meegekregen en weer clomid 50mg. En straks op cd10 mag ik terug voor een FM.
    Dus vol goede moed ga ik weer helemaal terug naar start en begin ik opnieuw......

Hoe is het met de rest van de meiden?
    Olakidee, verlof al begonnen?
    Guusje, ik zie steeds hele mooie buik(jes) van jou langskomen! Mooi hoor! Hoe gaat het met Joa en haar schooljte? Voel je je al iets geruster erover dat ze met het busje 'alleen' gaat?
    MNR, hoe gaat ie met jou meid?? Dikke knuffel!
    Myloon, mooie boys heb je hoor!!

liefs xx

19. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dus nu weer opnieuw met Clomid Avda? Ik hoop zo voor je dat dit nu gaat werken!!

20. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Lief dat je ernaar vraagt Avda!

Joa vindt t erg leuk op school en met de bus rijden vindt ze ook helemaal fantastisch! Erg opgelucht dus! Alleen is ze wanneer ze thuis is erg moe en hangerig, de gezelligheid is ver te zoeken zeg maar dus wel vermoeiend. Maar goed, dat zal wel in de loop der tijd minder worden! Ik ben in idee geval heel blij dat ze het leuk daar heeft, gehecht is aan de juffies en goed met de andere kindjes kan opschieten!

Hopelijk snel ongi zodat je snel kan beginnen, nieuwe rondes nieuwe kansen!!! Ik duim!

Deel Deze Pagina