Puregon of andere hormonen spuiten deel 2!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door guusje27, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    @ myloon, jip, weer aan de clomid.
    @ guusje, ah fijn dat ze het zo fijn heeft. Die vermoeidheid is heel normaal. Kindjes bij mij op het kinderdagverblijf hebben dat in het begin ook. Ze ervaren zó veel nieuwe prikkels die ze moeten verwerken. En dat is heel vermoeiend. En als ze dan thuis komen, hoeven ze niet meer zo 'hun best' te doen en komt die moeheid boven drijven. Over een tijdje gaat dat ook langzaam over. Nog even geduld ;)

Bah! Ik heb alweer de hele dag hoofdpijn! Heb ik altijd van die provera ( en ook van clomid). Ik heb net nog een dutje van anderhalf uur gedaan ( heerlijk zo ) maar de koppijn wordt er niet minder van..
    En nu moet ik dadelijk ook nog eens werken...

2. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Avda: ja, dat had ik ook altijd van dat spul, heel vervelend!

3. mnr

mnr Niet meer actief

Guusje: naar wat voor school gaat je dochter? Ze is nog geen 4 toch?

Avda: wel fijn dat je eindelijk weer mag beginnen! Hoe ging het de vorige keer met clomid?
    Wel vervelend dat je er zo'n hoofdpijn van krijgt.

Ik dacht dat je was ontslagen? Of heb ik dat verkeerd?

Hier mag ik zometeen weer pregnyl spuiten. Dan morgenavond m'n eisprong en dan weer op de wachtbank.

Moet wel zeggen dat ik steeds minder vertrouwen heb, maar ja het is toch weer een kans.

Ik krijg nu 4x acupunctuur. Gisteren de eerste gehad. Ik weet niet of het helpt maar ik wilde gewoon eens iets extra's proberen. En kwaad kan het vast ook niet :)

Avda: ik hoop zo dat de leo z'n werk heeft gedaan en dat je nu heel snel zwanger bent. Het is je zo gegund meid!

4. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    @ mnr, ben indd ontslagen ;-( maar zit nu in de laatste 3 weken. Moest 2 maanden uitwerken. Bah maargoed. Uiteindelijk is het snel gegaan.
    Hier deze week een verhaal gehoord over accupentuur. Over een meid die de hoop had opgegeven en uiteindelijk met accupentuur zwanger is geworden ;) was de vriendin van een collega van mijn man. Dus laten we hopen dat het jou ook helpt!!
    ( ik wilde me er namelijk ook jn gaan verdiepen)

5. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik heb t ook gedaan!
    Vervelend die rotzooi in je lijf avda... Hopelijk wel met resultaat....
    Mnr ik duim!

6. mnr

mnr Niet meer actief

En bij jou hielp het weegbree? Of was dat lang voor je zwanger was?

Balen avda van je baan! Werk je op een vaste groep? Hier begin ik eind deze maand als gastouder bij een vriendin. Ik heb eerder ook in de kinderopvang gewerkt maar helaas ook m'n van kwijt geraakt destijds na mn zs verlof.
    echt balen dat het zo slecht gaat in de kinderopvang, zal niet meevallen voor je om wat anders te vinden. Of heb je al iets anders?

7. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Helaas heb ik nog niks anders.. Hier in het zuiden ligt de kinderopvang echt op z'n gat. Een andere baan vinden is dan ook echt lastig. Daarbij komt dat ik ook een paar "eisen" heb. Ik wil namelijk niet meer van hot naar haar rijden en liefst ook een aantal uren vast.
    Ik werk nu ( nog) 28 uur per week en al 6 jaar in dezelfde groep. Zal over twee weken ook echt raar en moeilijk zijn als ik de laatste heb.
    Ik ben me nu vooral wat breder aan het orienteren als de KO maar ook dat is best lastig..
    Daarnaast vind ik het ook moeilijk om er echt aan te werken. In mijn hoofd ben ik veel meer bezig met zwanger worden dan met werk zoeken :-s

Vanaf eind mei ga ik wel ( ssssst ;) ) zwart op de kleine van een vriendin twee avonden passen. Kleine aanvulling op de ww zeg maar. Want de ww is ook dweilen met de kraam open. Ghehe

8. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Mnr: mijn dochtertje gaat nu 3 weken naar een speciale school, omdat ze autistische kenmerken heeft. Ze gaat 4 dagdelen en wordt opgehaald met een busje en weer thuisgebracht. Ze doet t erg goed, ben erg trots op haar! Wel is ze nog helemaal gesloopt als ze thuis komt, maar is ook niet zo raar natuurlijk..
    Ik gebruikte zwanger worden pillen van de Etos, had t idee dat sinds ik die pilen gebruikte t ook beter allemaal werkte, maar goed, dat weet ik niet zeker natuurlijk.

Avda: wat vervelend van je baan!! Zoveel mensen die op straat gezet worden tegenwoordig.. Echt niet normaal...

9. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Lieve dames

Even een kort bericht van mij om te vertellen dat ik afgelopen donderdag bevallen ben van een prahtige dochter!
    Was wel schrikken want ze is 3,5 week te vroeg maar na 2 dagen ziekenhuis voor suikercontroles en een warmtebedje zijn we lekker thuis en gaat het heel goed. Ze is echt geweldig lief en klein, 5 pond.

Sorry dat ik al jullie berichten even niet lees maar hoop dat alles goed gaat met iedereen.

10. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Olakidee, wauw, gefeliciteerd meis!!! Hoe heet ze? Heerlijk genieten nu!!

11. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Aan proficiat olakidee!
    Gelukkig gaat nu alles goed!
    Ben wel benieuwd naar haar naam ;)

Geniet ervan!

12. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    gefeliciteerd meid!!! ben ook reuze benieuwd!!! PB´tje?? :)

13. mnr

mnr Niet meer actief

Gefeliciteerd olakidee! Geniet er van!

14. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Olakidee, ook via deze weg nogmaals gefeliciteerd! Nu lekker genieten!

Nou meiden, wij komen hier vaak tegen dat het moeilijk is bij een kinderwens als je in je omgeving de een na de ander zwanger ziet worden en kleine kinderen hebben. Ik geloof dat ik nu de gene ben waar tegen op gekeken wordt.

Jaren terug sprak ik eens met mijn buurvrouw over zwanger worden e.d volgens haar zou zei zooo zwanger zijn want zei was zoveel ongesteld....
    Nouja prima, toen ik net bevallen was en de jongens nog in het ziekenhuis lagen sprak ik weer heel even met haar, ik vroeg nog, en jullie nog geen kinderwens? Nee zei ze, hij (haar vriend) wil niet en ik hou van hem dus ik leg me daar bij neer. Nouja prima maar vanaf het moment dat de kinderen thuis zijn zegt ze me helemaal niets meer... is nooit bij de kinderen komen kijken. Nu hoorde ik weer via via dat het bij hun allemaal niet zo wil lukken e.d.
    Ik vind het heel moeilijk om hier nu mee om te gaan.. want ik heb het via via gehoord, dus misschien is het wel niet zo...
    Ik vind het alleen heel vervelend voor haar als het echt zo is... ze hoort wel duidelijk babygeluiden bij mij vandaan komen.

Nu ervaar ik het dus even omgekeerd en dat is dus best lastig.

15. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    *breekt even in*

olakidee proficiat met de geboorte van je dochter!

Zwaait naar iedereen

*breekt weer uit*

16. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bibi, jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

17. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Wauw wat fijn Bbibi! Van harte meis!!

18. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Dankjewel lieve meiden!
    Xx

Guus succes met de laatste loodjes meid!

Avda en mnr knuffel voor jullie dames! Hou vol...! X

Myloon knuf aan je mannetjes!

Weegbree : hoi moppie :D

19. mnr

mnr Niet meer actief

Gefeliciteerd bbibi!!

20. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Hoi meiden!

Olakidee, hoe gaat ie bij jullie? Lekker aan het genieten?
    Guusje, Weegbree en Myloon, alles goed nij jullie?
    Mnr, jij prenygyl gezet? Wanneer is je NOD? Komende week ergens?
    Ik ben vandaag ongesteld geworden. Mag dus maandag met de clomid beginnen...

Fijne pasen allemaal!

Deel Deze Pagina