Tnx meiden! Avda: fijn dat je geen bijwerkingen hebt! En dat er maar snel een mooi groot ei gaat groeien! Ik ga weer om utro vragen. Heb normaal en lf van 10 dagen en dat was net op het randje. Hoop dat ik het nu wel krijg en niet dat ze me extra pregnyl laten spuiten. Over de utro hoor ik goede verhalen dus hoop dat ik dat krijg.
Gewoon op staan MNR! Hey Saar! Wat balen dat t bij jou ook nog steeds niet gelukt is... Hopelijk alle 3 snel zwanger, dat verdienen jullie!!
hallo meiden, hoe is het hier? avda, heb je nog fm? of wordt je niet in de gaten gehouden deze ronde? hopelijk groeit er een mooi eitje. hoe reageerde je voorheen op clomid? en MNR, heb je het nog aangekaart van je korte LF? guus hoe issie? Myloon hoe is het met de boys? en oklaidee, gaat het allemaal goed met je kleine meissie? ik heb even een fototje geplaatst, zo trots op mijn meissie!!!
Aaah Weegbree, wat is ze al groot geworden!! Alle reden om trots te zijn! Ik heb morgen mijn eerste fm. Is dan cd 11. Zal denk ik nog niet veel te zien zijn, maar ik ben wel benieuwd hoe het pco-beeld is zo na de leo. Qua bijwerkingen valt het allemaal nog wel mee. Alleen last van opvliegers en af en toe een humeur om niet te pruimen Maar ik slaap wel goed. Vorige keren sliep ik erg slecht..... Zo, vandaag eerste dag werkloos.. Haha vaandaag ook maar eens wat extra aandacht aan mijn huis geven.. Is hard nodig :-/ Ben benieuwd naad de rest van de meiden!!
Goed... Hele dag al benauwd en druk op de borst. Net in de supermarkt bijna flauwgevallen. En net thuis weer ook bijna. Ik moet zo naar t ziekenhuis, ik hou jullie op de hoogte
Succes in het ziekenhuis! Doe rustig aan meid! Avda: ben benieuwd wat er morgen bij je te zien is! Hopelijk groeit er al wat!
Nou, ik lig nu aan de ctg, bloeddruk was wel goed, zometeen komt de arts dus nog even daar op wachten
Baby is goed gekeurd gelukkig, ze gaan zo mijn zuurstofgehalte meten en longen luisteren om longembolie uit te sluiten..
Gelukkig niks ernstigs kunnen vinden dus ben nu weer thuis, helemaal gesloopt dus vanaf nu rustig aan doen. Ze zeiden dat ik waarschijnlijk nog te veel doe.. Ik til nog zware boodschappen en i doe alles met de fiets. Vanaf nu een stapje terug doen dus..
Ja, ik probeer t, maar manlief werkt van sochtends tot savonds, en Joa heeft natuurlijk extra aandacht nodig. Dus ik probeer zo min mogelijk te doen maar kan niet altijd!
Is natuurlijk ook heel lastig om hier een goede balans in te vinden. Misschien sommige dingen los te laten? En mensen om je heen om hulp vragen.. Succes meid!
Weegbree, ja klopt! Ik mag t dus wel alleen doen, maar goed, ben dan niet meer zwanger dus alle klachten verdwijnen dan wel weer gelukkig
Hoi meiden, Ben net terug uit het ziekenhuis.. Op de echo was nog niks benoemingswaardig te zien. Vrijdag moet/mag ik terug. Moet eerlijk zeggen dat ik niet kon zeggen dat ik op de echo zag dat er nu minder "mini eitjes" zie als voor de LEO. Maar dat zal ook wel mijn ongetrainde oog zijn Mnr, had je om utro gevraagd? Mocht het? Welke cd zit jij nu? Liefs