Jammer avda wat zei de dokter er van dan? Ik heb vrijdag de eerste fm en dan vraag ik het. Ben dan 8 dagen aan het spuiten dus dan is er nog niks te zien.
Dokter zei dat het nog vroeg was en dat nog vanalles kan gebeuren. En anders 100mg en erna 150 mg proberen..... Ik heb toch ALLE tijd
Pffff dat schiet niet op! Ik kreeg na 1 ronde clomid al de keuze of ik wilde spuiten. Heb toen nog wel 1x een hogere dosis geprobeerd maar ben toen gaan spuiten. En jij bent al zo lang bezig! Stomme dokters!
Ja ik wil ook als deze ronde helemaal geen groei te zien is vragen of ik weer mag gaan spuiten. Dan kan je veel beter met de dosis "spelen" dan met de clomid. Met clomid zijn mijn cyclussen altijd min 45 dagen. ( door de provera). Met spuiten was die korter. Dus meer kansen. Helaas ziet mijn dokter dat niet altijd zo...
he gatsie zeg............. ik hoop dat er gauw iets groeit... is het geen optie om op te spreken. weet dat het moeilijk is, maar ze kunnen je toch niet nog alle dosissen laten proberen? je bent al zo lang aan het wachten!!!!
Hoi meiden, Vandaag de tweede fm gehad. Had nog steeds veel kleine, maar een die was IETS groter. Die was 7.8. Nog niet echt benoemenswaardig, maar goed. Nu duimen dat die doorgroeit. Bms was 5.8. Dus ook nog aan d dunne kant.. Dinsdag moet ik terug. Dus hoop dat dan alles door gegroeit is! Als deze ronde niks wordt, wil ik ook met mijn gynacoloog bespreken om weer te gaan spuiten. Maar vind het altijd lastig om dat te zeggen. Normaal ben ik niet op mijn mondje gevallen, maar bij de gyn wel haha Mnr, jij vandaag ook je eerste fm weer?! Succes!
Avda: hopelijk zet de groei door! Er was in ieder geval iets groei te zien! Ik hoop ook dat je anders de volgende keer mag spuiten. Je wacht al zo lang op een echte kans! Hier idd vanmiddag de fm. Ben zo benieuwd wat ze van mn korte lf zegt!
nou avda, duim toch dat dat eitje doorgroeit! beter 1 ei en dan wat langere ronde dan dat je weer overstimulatie hebt!! en mnr...ik zou zeker eisen dat je utrogestan krijgt. artsen zeggen dan dat het niet bewezen is. maar het kan ook geen kwaad. aangeven dat je het toch wel 1 ronde wilt proberen!
hopelijk groeit ie mooi door avda!! En mocht t niet zo zijn dan gewoon op je strepen staan hoor! Je bent niet voor niks geopereerd, we willen nu wel resultaat! Spannend MNR, hopelijk een mooi groeiend eitje! Hier; wordt steeds zwaarder, ene nacht slaap ik goed, andere slecht. ik heb trouwens al 1 foto van de shoot binnen, staat bij mijn afbeeldingen! zondag alweer 35 weken, aftellen!
Alles rustig hier gelukkig! Afgelopen paar nachten goed geslapen dus dat scheelt wel, hopelijk blijft t zo nog ff Moet wel echt rustig aan doen, ben heel snel buiten adem en benauwd, dus t flauwvallen ligt op de loer. Dus zit nu lekker in de tuin met een boekje en Joa op de trampoline, in plaats van naar bevrijdingspop!
Hoi meiden, Net fm gehad. Was weer niks spannends te zien. Het ene eitje dat vorige week potentie had was nu weg.. Heb meteen recept voor provera gekregen en clomid 100mg. Nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen *zucht*snik*zucht* Guusje, dadelijk thuis ga ik naar je foto's kijken. Zit nu nog in de apotheek. Goed dat je je rust pakt. Mnr hoe gaat ie bij jou? Weegbree, olakidee, merel, myloon hoe gaat ie bij jullie?
he getsie zeg... schiet ook niet op zo he. hopelijk daarmee een beter resultaat! guusje, prachtige foto's! wat een mooi gezinnetje!!! en Joa ook een knapperd zeg!! hier alles goed! meiske doet het zo goed! en we zijn zo verliefd op dr! @cyclus, heb t gevoel dat er weer een eitje onderweg is. ben benieuwd!
Avda, he balen meis.. Ik snap dat je er flink van baalt!! Ik hoop dat de 100 meer gaat doen!! Ik duim voor je!! Weegbree: fijn dat alles lekker loopt!! Heerlijk he zo'n klein wondertje! Ik kan niet wachten
Balen avda! Heb je niet gevraagd of je mocht spuiten? Weegbree: lekker genieten van je gezinnetje! Guusje: ik zal straks de foto's kijken Hier: morgen weer een fm, en dan hopelijk groot genoeg en ik hoop dat ik utro krijg. De dokter van de afgelopen fm vond het goed maar morgen heb ik een ander.
Hey meiden, Ik sluit me bij jullie aan! Ga nu de 2e ronden spuiten met gonal f in! Na 50, 100, 150 clomid te hebben gehad zonder reactie, en na een pauze van 2 maanden zijn we nu weer volop bezig. Vorig jaar januari gestopt met de pil. Zondag mijn laatste pilletje van de provera gehad. Dus nu is het afwachten. De 3e dag van mijn cyclus moet ik deze keer al naar de gyna ivm misschien wel cysten... dus nog even spannend. hoe lang zijn jullie al bezig? Met de clomid was ik echt suuuper sjagerijnig! Maar ik mpet zeggen dat die spuiten me beter bevallen!! Hoe ervaren jullie het? Succes allemaal! Liefs x
ik wil me hier ook graag aansluiten alvast ik zit nu op dag 11 met 150mg clomid vandaag was er nog niks te zien dus wil me alvast voorbereiden op eventueel spuiten mijn opties hierna zijn of spuiten of laseren
Welkom dames! Ik zit nu 13 maanden in de mmm, eerst 2 rondes clomid maar daarop geen reactie en nu alweer heel wat rondes aan het spuiten.