Heeeeeeeeee meiden!!! Hoe gaat het hier met iedereen? Guusje, hoe gaat ie bij jou? Nog alles rustig? Weegbree, hoe gaat ie met je kleine meid? En je cyclus? Olakidee, bij jou ook alles goed? Mnr, hoe is het op de wachtbank? Met mij gaat het kl*te. Vandaag weer een echo gehad. Het ieniemienie eitje van afgelopen fm met potentie, was nu weer weg/geslonken. Zit nu op cd 18. Komende dinsdag nog een laatste fm en als dan nog steeds niks is dan wordt de cyclus afgebroken.. Wordt hier zo verdrietig van.. Wanneer wordt het eens mijn tijd? Wil zo graag moed houden en blijven hopen dat alles goed komt, maar het wordt me zo moeilijk gemaakt... Om me heen zie ik zo veel vriendinnen op het moment die zwanger mogen zijn en een kindje krijgen.. IK WIL DAT OOK!
He verdorie Avda, wat een rotnieuws!! Ik snap dat je er flink van baalt!! Wordt t niet tijd dat je overstapt naar een ander traject? Ivf ofzo? Hier is nog alles rustig.. Merk wel dat ik echt kapot ben.. Joa is heel erg opstandig en heeft veel driftbuien.. Ze is erg vermoeiend en mijn lontje is natuurlijk ook wat korter en dat voelt ze feilloos aan.. Ik hoop dat ik niet veel overtijd ga maar ja.. Heb je niet voor t kiezen. Uk is nog steeds niet ingedaald.. Gaat waarschijnlijk ook niet meer gebeuren voor mijn vliezen breken.
Ach avda wat ongelooflijk k*t! Nu gaan eisen dat je weer mag spuiten hoor! Stomme clomid. Ik vind het zo erg voor je.. dikke knuffel voor jou! Guusje: wat gaat dat bij jou toch snel! Ik hoop dat de laatste loodjrs snel voor je gaan! Ik vind het nu wel heel moeilijk om te zeggen, maar ik heb afgelopen weekend positief getest. Ben natuurlijk heel erg blij, maar ik vind het ook nog wel heel spannend.
Hoop ik ook Anders wordt het hier echt een dooie boel. Hihi Zou bijna een eenzaamheidscomplex krijgen Maar het is je zó van harte gegund!! Nu hopen dat alles goed blijft gaan. Neem aan dat je vandaag naar het ziekenhuis gaat bellen?!
woww MNR , dat is nog eens goed nieuws op de vroege morgen! gefeliciteerd meid, dat het maar een mooie plakkerd mag zijn! en toch die utro...bij mij ook de eerste ronde daarmee raak! Avda...meid wat ontzettend rot. ik hoop toch echt dat het voor jou binnenkort eens raak is. moet je nu ook nog 150 probereren? K*()&*%!!!!! Guus, wat spannend. heftig die laatste loodjes, hopelijk heb je gauw je manneke in armen...! hier alles goed. genieten van mn kleine meid! ben zoo gek op dr!
Waaaiuuww MNR!!! Gefeliciteerd!!!! Hoeveel weken nu? Wat fijn dat t bij jou eindelijk gelukt is!! Hier nog alles rustig... Wachten... Haha Weegbree: fijn dat alles goed gaat!
Dank jullie meiden! Weegbree: idd de eerste ronde met utro en deze ronde hebben we acupunctuur gehad. Of de acupunctuur heeft gewerkt weet ik niet maar ben wel bij dat er dat geprobeerd hebben. Tot wanneer moest jij utro gebruiken? 20 juni heb ik de eerste echo, zo spannend!
hier ook combi accupunctuur en utro! heb het zelf tot 12 weken gebruikt. maar meer omdat ik dat zelf wilde. mocht eigenlijk direct al stoppen, maar voelde ik me niet fijn bij.
Ik had al gelijk voor 7 weken meegekregen dus ik blijf het voorlopig ook nog gebruiken en dan krijg ik hopelijk nog mee Tot 12 weken. Durf nu ook niet te sporen. Wat toevallig dat bij ons met dezelfde combinatie raak was!
Hi lieve meiden, Vanmorgen om 06.08 is onze man geboren! Hij heet Jack en is 3220gr. Was een hele heftige bevalling... Zijn hartslag daalde bij iedere wee en de ontsluiting vorderde maar niet genoeg. Weeen op moeten vangen met tegelijkertijd de hand van de gyn inwendig om de ontsluiting sneller te laten verlopen. Dit was een verschrikking en elke x na een wee moest ik overgeven. Uiteindelijk, mocht ik persen en was hij in 2 persweeen geboren. Wat bleek nou: hij kwam eerst met zijn gezicht naar buiten, dus niet met zijn koppie aan de bovenkant, vandaar dat de ontsluiting op zich liet wachten. Ze hebben 2x moeten prikken om zijn zuurstofgehalte te controleren en daar heeft hij nu wonden in zijn gezicht van.. Arm ventje..😢. Gelukkig doet hij t nu heel goed, is heel rustig en borstvoeding gaat tot nu toe heel goed! Mijn kanjer!! 😍 en oh ja, zijn navelstreng zat 2x om zijm nek, dat verklaarde dat zijn hartslag die telkens daalde.. Blauw smurfje was t Nu nog t/M vrijdag in ziekenhuis blijven mAr is prima, we kunnen lekker uitrusten.
Proficiat Guusje!! Heftige bevalling zo te horen. Gelukkig was je in het ziekenhuis en wisten hun wel raad. Vergeet alles maar gauw en geniet van je ventje! Ik wens jullie heel veel liefde en geluk met jullie viertjes!! Dikke knuf!!
Ze vindt t nog wel vreemd.. Maar we liggen ook nog in t ziekenhuis nu.. Morgenochtend naar huis als alles goed blijft gaan, dan kunnen we allemaal gaan wennen.