Wauw dan ben je even niet meer hier geweest en zie je 2 super berichten!! Mnr.. Gefeliciteerd!! Ik hoop dat alles goed mag gaan en jij straks een gezond kindje in je armen mag hebben!! Toppie! Guusje.. Wauw, daar is hij dan, je kleine mooie man!! Van harte meid en heel veel geluk met je mooie gezin!! Hier gaat alles helemaal goed! Afscheid genomen van de kinderarts JOEPIE! De jongens rollen de hele kamer door.. hebben allebei 2 tanden en Nout krijgt ook boven al een tandje! Eten al goed en brabbelen heerlijk! Het was al genieten, maar het wordt nu nog leuker!!!! Ik plaats zo nog wel even een nieuwe foto in het album!
Fijn Myloon, dat jullie niet meer naar de kinderarts hoeven, mooie afsluiting! En heerlijk he, en t wordt alleen nog leuker, zo goed hoe moeder natuur dat heeft gedaan..! lekker genieten!
Hoi meiden! Hoe gaat ie met iedereen? @guusje, ben je al thuis? Hoe gaat het met Jack? Joa ook al een beetje kunnen wennen? @ myloon, wat fijn dat je laatste afspraak bij de kinderarts hebt gehad! Een mijlpaal lijkt mij! En wat worden de jongens groot. Gaat echt heel snel! @ weegbree, bij jou ook alles goed? @ mnr, en meissie.. Hoe gaat ie? Het nieuws al kunnen bezinken? Geloof je het al wanneer heb je nu een echo? Ook al last van kwaaltjes? Of blijven die nog even ( hoop natuurlijk helemaal) uit? Ik ben vanmorgen bij de gyn geweest. Uiteindelijk en heel fijn gesprek gehad. Eerst nog een fm gehad. Daar was ook niks op te zien. Ze zei ook met niet zo veel woorden dat de leo ook een verloren poging was erg fijn... Maar goed. Heb het nu laten bezinken en ik ben wel blij dat ik dar geprobeerd heb. Anders had ik misschien altijd dat nog in mn hoofd gehad. Zij wilde me al clomid 150 voorschrijven. Had in mijn hoofd een heel betoog klaar waarom ik dat niet wilde. Toen ik zei dat ik liever wilde spuiten, zei zij meteen: "oké". Hihi snel geregeld dus! Heb nu menopur gekrgeen ipv gonal. Omdat ik daar zn overstimulatie van kreeg, willen ze nu dit proberen. Vanmiddag al eerste tablet provera gehad. Dus over ongeveer een 14 weken zit de eerste spuit er al in! Hoop zó dat dit het dan eindelijk eens wat goeds gaat doen!! Fijn pinkster weekend allemaal!
Myloon: wat een goed nieuws! Fijn dat alles zo goed gaat! Avda: eindelijk een stap vooruit! Ik hoop zo dat er nu eindelijk een ei gaat groeien! En dan max 3 natuurlijk! Hier gaat het wisselend. Eerste dagen heel beroerd en misselijk geweest, en toen was het ineens weg. Gelijk super bang dat er iets mis was maar de test was de volgende dag wel donkerder. Echt genieten kan ik nog niet. Ik ben veels te bang een onzeker. En van de week iemand in een ander clubje net voor de eerste echo een mk.DDus dat werd ik ook weer heel onzeker van. Ik hoop zo dat het goed blijft gaan. Over twee weken de eerste echo dan moet er gewoon een mooi kloppend hartje te zien zijn en dan hoop ik dat ik kan gaan genieten.
Guus ik zie dat je bevallen bent wat goed en mannetje leuk zeg proficiat meis!! De naam is ook leuk! Bekende naam he weegbree. Lijkt op de naam die wij in gedachten hadden voor een jongen hihi ... Lekker genieten! Mnr wat zie ik jij weer zwanger? Wat een geweldig nieuws meid proficiat ! Myloon hoe gaatie met jou mannetjes? Avda hoe is het met jou behandelingen verder? Trek je het allemanog een beetje? Heb Je al profijt van de Leo? Weegbree zwak en knuf mop! X @rest zwaai!
Hoi meiden, Ik ben hier lang niet geweest! Wat een mooie berichten allemaal, van harte! Ik wilde jullie een update geven vanuit mijn kant, helaas niet een mooie.. Ik ben al heel lang niet op zp geweest, maar ik wilde je wel een bericht achterlaten hoe het gaat want ik was eind vorig jaar eindelijk zwanger geraakt van ons eerste wondertje na 3 jaar mmm en puregon. Helaas is het hartje van ons zoontje zomaar gestopt met 29 weken Mijn zwangerschap liep volgens het boekje, ik was maar zo'n 5 kg aangekomen omdat ik zo op mijn voeding lette en alle echo's waren perfect. Tijdens de groeiecho bij de verloskundige bij 28 weken zagen ze dat zijn bovenbeen ietsjes korter was, daar liep hij 2 weken achter op de groei maar ach wat is dat 1cm? Mijn man en ik zijn ook niet erg lang en de rest was goed dus dat was niet erg. Toen we met 29 weken terug gingen om te kijken of hij was bijgegroeid konden ze opeens geen hartslag meer vinden (( Terwijl ik hem de avond ervoor nog had gevoeld en mijn man ook. In het ziekenhuis is dit nogmaals bevestigd, toen ben ik binnen een week bevallen (dit was erg heftig) en ons zoontje moeten begraven. Het is nog erg vers allemaal, ik ben nog steeds in shock en erg verdrietig en manlief ook. Het voelt zo leeg thuis terwijl we daarvoor ook met zn 2en waren. Ik mis mijn baby in mijn handen die ik graag wil verzorgen en knuffelen. Alles was praktisch klaar en alle spullen waren gekocht en nu staan we weer met lege handen.. Het voelt zo ontzettend oneerlijk.. Ik hoop dat geen enkele ouder dit hoeft mee te maken, want je eigen kind begraven dat klopt niet.. Ik weet ook niet of mijn eigen cyclus weer opgang zal komen na jarenlang met pcos te hebben gestreden, ik hoop van wel. Liefs, Olive
Mijn hemel Olive.... Wat verschrikkelijk zeg.. Ik zit hier met tranen in mijn ogen.. Wat oneerlijk en ongelofelijk zwaar voor jullie zeg.. Heel veel sterkte de komende tijd is t enige wat ik je kan zeggen.. Hele dikke warme knuffel voor jou, X
Omg........geen woorden voor. Wat ontzettend afschuwelijk voor jullie zeg......dat is echt t ergste wat je kan overkomen... Heel.veel sterkte meid....
*Breekt even in* Olive.. Jeetje wat heftig! Dit zal lang nodig hebben om te helen! Heel veel sterkte toegewenst!! Guusje.. Gefeliciteerd met je mannetje! Wat een heftige bevalling zo te lezen maar gelukkig is hij er! Mnr.. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoever ben je nu? Hier.. Als eerste sorry dat ik zomaar verdween uit dit forum.. Tijdens mijn zomervakantie vorig jaar zijn mijn vriend en ik uit elkaar gegaan.. Onze relatie liep al niet meer lekker door de MMM en op vakantie besloot ik dat ik er genoeg van had. In november heb ik mijn nieuwe vriend ontmoet. Ik heb hem gelijk verteld van m'n situatie zodat die van te voren wist waar die aan begon. Inmiddels heb ik wonder boven wonder een eigen redelijk stabiele cyclus en proberen we zonder medicijnen zwanger te raken! Ben blij om te lezen dat toch bijna iedereen uit dit forum zwanger is geworden! Avda.. Geef de moed niet op meis, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!! Fijne dag nog allemaal! Liefs!! *breek weer uit *
Olive, dikke knuffel voor jou!! Heel moeilijk maar dapper dat je het ons verteld!! Veel sterkte em kracht de komende tijd!!
Hier is m'n zwangerschap niet goed gelopen. Gisteren ineens heel veel buikpijn en bloedverlies. Vandaag gebeld en we mochten voor een echo komen. Er zijn nu 2 opties. Of ik zit midden in een miskraam of het is een bbz. Nu moet ik "hopen" dat het een mk is want een bbz is veel ernstiger en gevaarlijker. Volgende week terug voor een echo om te kijken hoe het dan is maar in ieder geval geen kans dat het nog goed komt..
meen je niet............................................................................................................
Mnr, weet niet wat ik kan zeggen.. Wordt hier zo verdrietig en boos om. Waaaaaaaaaarom? Waaaaaar-f*cking-om? Kan het nu GVD nooit eens meezitten? Hele dikke knuffel voor jou! Ik leef met je mee xxx
Echt zo oneerlijk!! Avda aan de menopur zie ik? Hier ook succesvol geweest. .. hoop.bij jou ook! Fijn dat je iig 150 over mag slaan
@ mnr, hoe gaat ie? Weet je al iets meer? Heb de hele dag aan je moeten denken! Dikke knuf! @ weegbree, ja ben ook ontzettend blij dat ik nu klaar ben met de clomid. Vieze rotzooi dat het ook is!! Zit nu op de 7e dag van de provera... Dus nog even 3 dagen slikken dan de menstruatie afwachten én dan mag ik eindelijk weer slikken!! Jij bent dus ook zwanger geworden met de menopur? Altijd gedacht met gonal. Hihi Laten we hopen dat het succesvol is
Mnr hoe is het meid? Avda, Slikken, prikken bedoel je spannend, welke dosis ga je gebruiken? Ik had 75 eh. Tis even prutsen maar als je t eenmaal onder de knie hebt... Voor de menopur gebruikte ik puregon. Guus hoe is t?? @hier het lijkt erop dat ik weet n eisprong krijg, gebruik nu even ovutesten om erachter te komen. Had wel vermoeden maar wil t toch ff bevestigd hebben... Puur ter informatie. Ben echt benieuwd! Rest zwaaiiiii!