Hoi meiden! Ik ben gisteren weer begonnen met spuiten. Nou donderdag heb ik de eerste fm. Hoe is het met de rest? Liefs
Weegbree sneu voor je lieve meissis.. Je hoort toch vaak dat kindjes daar echt pijn aan hebben he als tandjes door komen Heb je nu ook van die "leuke spuitluiers" hihi... Knuf voor je meissie! Avda wat spannend meid! Ik vind echt dat jij nu onderhand maar eens aan de beurt moet zijn! Hopelijk dit keer een mooie ronde zonder overstimulatie dat je echt eens een goede poging krijgt! Ik duim! Mnr hoe gaatie met jou meis hoe was het nog bij de gyn? Myloon hoe gaatie met je mannetjes? Guusje hoe gaat het met je zoontje? Bo idd spannend wat weegbree al zei bijna je echo idd! Hoe voel je je? Gaat het goed? Ga je nog mee doen aan MvM?
Dank jullie meiden voor jullie steun! Ik heb het er nog steeds heel moeilijk mee maar helaas kunnen we er niks aan veranderen. Gisteren moest ik weer aan het werk. Merk wel dat ik heel moe ben en vaak hoofdpijn heb maar gelukkig weinig last van buikpijn. Vanavond een echo om te kijken of het schoon is. We hebben wel besloten om weer zo snel mogelijk weer verder te gaan. Al voelt dat Nog wel heel dubbel. Avda: eindelijk aan het spuiten Ben benieuwd donderdag! Spannend meid!
Ja mnr....tis ook echt heel moeilijk voor jullie. Dubbel om verder te gaan, maar wel goeie keuze denk ik...hopelijk is t gauw weer raak. Je weet nu de succesingredienten om zwanger te raken.... Avda ben ook mega benieuwd!
@ Weegbree, aaah zo zielig als ze tandjes krijgen! Je kan dan zo weinig voor ze doen😔 je dochter is trouwens geboren op m'n verjaardag 😃 hoe gaat t nu met dr? @ Avda, heel veel succes met spuiten! Ditmaal een ronde zonder overstimulatie en 1 mooi ei!! @ Bbibi, nog iets minder dan 2 weken.. Vandaag ineens heel erg last van m'n onderrug wat me super onzeker maakt.. Voor de rest alleen wat grotere/ gevoeligere borsten en veel moe maar gelukkig bijna geen last van misselijkheid! Toevallig komt vanavond mvm langs.. Ben benieuwd naar de test! Moet zeggen dat ik de eerste week echt verslaafd was aan testen hahah
Hoi meiden, Zojuist de derde spuit gezet. Moet wel zeggen dat ik het nog best lastig vind. Kom echt handen tekort! Hihi maar ben natuurlijk erg verwend met de gonal! Komende donderdag heb ik mijn eerste fm. Dan zal natuurlijk nog niks te zien zijn. Zit dan op cd 7. Hooooooooooooooooooop zo erg dat dit het goede middel voor mij is. @ mnr, denk dat het een goede keus is om gewoon verder te gaan. Maar kan me wel voorstellen datwel heel moeilijk is. Sterkte meis! Hoop dat de echo vanavond goed is en dat je gauw verder kunt. @weegbree, die tandjes zijn toch altijd gemene krengen!! @ bibbi, je bent ook al over de helft! Wat gaat de tijd snel. Hoe is het met je buikje begint het bolletje al rond te worden?? @bo succes vanavond met mvm! Denk ( weet eigenlijk wel zeker) als ik ooit zwanger ben dat ik heul veul ga testen gewoon omdat het kan hihi
Ja menopur is even wennen.. Zeker omdat je t zelf moet mengen! Mvm is net geweest en ben dan weer onzeker omdat ik het streepje zo licht vind Wel een leuke omslag doek gekregen
Ja misschien wel een lichter streepje. Maar wel absoluut een duidelijke streep! De testjes zullen ook alleen maar lichter gaan worden. Maak je niet gek!! Komt helemaal goed
Bo, ik had met mvm ook een licht streepje!! Heb nu een heerlijk klein manneke hier thuis, komt goed!! Avda: succes morgen meis!!
Dankjullie wel meiden! Was nog niet veel te zien. Veel kleintjes. Bms was wel "al"8.3. Dus het doet dus wel al wat. Maar is natuurlijk ook nog vroeg. Zit vandaa op cd 7. Heb nu zaterdag weer een fm.
Kan ook haast nog niet zo snel een groot ei wel goed dat ze je zo goed onder controle houden. Hopelijk zaterdag meer groei!
De echo was goed.. alles was "gelukkig" schoon en we mogen daarom ook gelijk verder. Het voelt nog steeds raar, de ene week ben je zwanger en een week later mag je alweer verder. Het ene moment ben ik vol goede moed en blij dat we verder kunnen en het andere moment zie ik het helemaal niet zitten. Maar hopelijk hoef ik nu niet weer 13 maanden te wachten voor het raak is en gaat het dan wel goed. Hopelijk zijn we dan beide snel zwanger
@mnr wat een omslag zeg pfff knuffel meis! Hopelijk is het gauw raak en dit keer goed raak @avda een bolletje? Man ik lijk wel een olifant hahaha! Nee sirieus! Mijn baarmoeder is veel groter Gegroeid dan gemiddeld en is al tot aan mijn borsten gegroeid! Wss door het Vele rusten thuis! Ik ben vrij slank maar echt een joekel van een buik! Kijk maar in foto album zal morgen eens nieuwe fotos maken. Wat mooi zeg nu al 8,3mm bmslijm wauwww daar kan ik alleen maar van dromen! Mooi zeg al zo dik! Meid dit moet jou maand worddn @bo mooie test meid! De testen van mvm hebben veel hcg nodig! Dus slaan lichter uit! Plus niet met ochtendurine gedaan neem ik aan? @rest zwaai
Mnr, gelukkig dat alles schoon is en je verder kan! Het zal zeker een dubbel gevoel zijn maar hopelijk ben je snel weer zwanger en blijft deze goed plakken!! Avda, succes morgen bij je echo! Hopelijk is er iets gegroeid en je bms is al een goed teken!! Hoe voel je je verder? Bbibi, ja het was wel ochtend urine maar dat heeft 13 uur buiten de koelkast gestaan.. Ze kwam natuurlijk pas 's avonds maarja ik ga nu gewoon van t goede uit en wat Guusje zei stelt me ook gerust want zij heeft al het mooie resultaat thuis!! Hoe voel je je verder?
@bo ohh moet dat dan gewoon wachten tot zo iemand van MvM komt ja ? Wat vreemd! Maar de kleir van je test zegt idd echt niets ik zie wel meer lichte voorbij komen en dat zijn allemaal gezonde beebjes geworden ! Komt gewoon omdat die test heeeel veel hcg nodig heeft! Dus idd niet te druk maken! Nog heeeeeel eventjes en je he t je eerste echo! Hier alles goed gelukkig! Hoe gaatie met de rest vd dames!?
Hoi lieve meiden!!! Hoe is het met iedereen?? Bibbi, inderdaad al een 'flink' buikje! Maar wel een hele mooie hoor! *zeg ik totaal niet jalours * Bo, ik zou me er ook niet te druk om maken! Gaat helemaal goed komen! Ik weet het zeker! Mnr, dikke knuf voor jou meis! We gaan gewoon deze ronde samen zwanger worden!! Dat zou leuk zijn ;-D Guusje, hoe gaat het bij jou? Hoe is het met Jack? Ik heb vanmorgen dus weer een fm gehad. Bms was 11,4!! Heb hem nog nooooooit zo dik gehad! Eitjes waren nog allemaal klein. Eigenlijk ook logisch op cd9. Ik moet maandag dus weer terug komen. Zit dan op cd11. Hoop alleen niet dat het lang duurt voordat een eitje gaat groeien. Ben bang dat mijn bms dadelijk dunner wordt voordat een eitje doorgroeit.. Liefs!!
Spannend Avda! Goed bericht van je bsv!! En die slinkt alleen als je gaat menstrueren! Als t deze ronde dan niet raak is heb je grote kans dat je ongi heel heftig is. Maar dat hopen we natuurlijk niet! Ik ga duimen!!