Puregon of andere hormonen spuiten deel 2!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door guusje27, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mnr

mnr Niet meer actief

Wat een mooi bms! Dat groeit in ieder geval vast goed en dat kan wel iets minder worden maar het zal niet ineens helemaal verdwijnen :)

Nu nog mooie eitjes! Het is nog vroeg natuurlijk en ook is het nog uitzoeken welke dosis je moet hebben.
    In ieder geval geen overstimulatie dus dat is al goed!

2. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @ avda ik gun jou ook heeeel snel zon buik meissie!
    Je bmslijm is iig echt fantastisch!!! Ik heb het echt nog nooit zo dik gehad! Dat beloofd veel goeds! Nu hopelijk maandag een mooi eitje!

@guus hoe gaatie met je zoontje? En met joa? Is ze helemaal gewend aan haar broetje?

@mnr hoe voel je je meissie? Heb je genoeg steun thuis? Ben je al bezig met een nieuwe spuit rondd meis? Knuf

3. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Wauwww 11 mm!! Das echt dik. Maandag zit er vast n super ei!

4. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Bbibi: ja alles gaat goed hier! Alleen draait Jack zijn dag-,nachtritme nog om.. Dus ben best gesloopt.. Pff, hopelijk draait ie t snel om! Joa vindt haar broertje heel lief, ze is ook echt lief voor hem dus dat gaat ook heel goed!
    Voor de liefhebber; ik heb een nieuwe foto geplaatst in mijn album, hij is alweer zo veranderd!

5. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @guus ik ga eens kijken' ben heeel benieuwd!
    Leuk dat Joa zo lief is voor haar broertje! Echt genieten dus :)
    Jammer van zijn slaap en waakritme :( ik hoop idd zeker voor je dat het gauw veranderd, ik neem aan dat je nu nog in je verlof zit? Maar lijkt me zeker niet prettig als je straks ook weer eventueel moet gaan werken :(

6. mnr

mnr Niet meer actief

Succes straks avda!

7. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    ja succes...!!! duimduimduim!!!

8. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    Hoi meiden,

Vanmorgen was mijn bms 'nog maar' 8.3. Is natuurlijk nog steeds hoed. Maar geeft me wel een gevoel als of deze ronde hem ook niet gaat worden. Waren ook nog steeds kleine eitjes. Niks benoemenswaardig.
    Heb in de auto ook een flink potje moeten huilen.
    Wordt er helemaal gek van!! %%\$!/

9. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    GETSIE ZEG!!!!!!!!!!!!
    hoe kan dat nou......

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Avda wat vreemd meid! Dat het nu slinkt en de eitjes klein blijven! Hoeveel spuit je nu? Miss toch een beetje voorzichtig ophogen? Dikke knuf meissie, tis zo niet eerlijk :(

11. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    Spuit 75 e.
    Ik weet met menopur niet goed hoe je kunt ophogen. Neem aan dat dat per 75e gaat?!

12. mnr

mnr Niet meer actief

Ach meissie snap dat het tegen lijkt te zitten maar door zoveel fms lijkt het ook langzamer te gaan.
    Ik heb meestal pas op cd 10/11 een ei van 10 mm, nog niet groot dus.

het is ook nog zoeken naar de juiste dosis..

Volgens mij kunnen ze met 37,5 ophogen dan spuit je een halve ampul erbij.

Probeer moed te houden meis, hoe moeilijk dat ook is!

13. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @avda hmmm met menopur is dat sowieso wat lastiger als met bv ouregon inderdaad! Maar ik denk dat het wel moet kunnen! Met mengen! Alleen zouden ze dat in het zkh wel moeten aangeven ! Dubbele dosis is veelste veel. 150eh dat moest ik eigenlijk spuiten met ivf ( illegaal toen 200 gespoten vond 150 veelste weinig)
    Zou het toch eens overleggen.. Te lang doorspuiten lijkt me ook niet bevordelijk voor de kwaliteit ! Hoelang ben je nu 75eh aanhet spuiten ? Ik vind het zoooo gek dat jou lichaam zo " extreem" reageerd... Of geen eitjes, of opeens heel veel eitjes! Ik weet dat het heftig klinkt.. Maar als het nog veel langer duurt zou ik toch als ik jou was kiezen voor ivf... Dan maar veel eitjes kweken en dan voor ivf gaan! Dan heb je iig veel mooie kansen! Nu ben je al zooooo lang bezig en heb jij nog nooit een eerlijke kans gehad :( hoelang ga je dat nog volhouden denk je? En persoonlijk vond ik IVF niks zwaarder dan alle andere behandelingen opzich.. Alleen dat het geestelijk steeds zwaarder werd omdat het zolang duurde maar de behandeling zelf eerlijk gezegd niet echt... Knuffel meissie...

14. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Oooo zie dat je nu pas cd 11 bent... Oooooooh bij mij was er ook tot dag 12/13 vaak geen groei en dan opeeeeens ging het heel snel ! Dacht dat je al veel langer bezig was.. In dat geval zou ik het nog heeel even aankijken, en ander ophogen zoals MNR zegt.. Kijken wat je lichaam dan gaat doen... Wanneer ma je weer terug?

15. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

is het te druk hier of zou ik ook een plekje bij de club mogen?
    na 4 rondes clomid mag ik nu aan de hormooninjecties beginnen
    nog geen idee wat en eenheden etc. dat zal ik bij de prikinstructies wel horen hoop ik

16. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @dutchdiamond ik heb geen recht van spreken want ben in dit topic helaas heeeeeel langniet geweest ( schaam schaam!)
    Maar zag dat nog niemand gereageerd had! Dus voel je hier welkom !
    Succes met je behandelingen :)

17. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Tuurlijk mag je erbij! Welkom
    Wanneer ga je beginnen?

18. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

@bibi thnx voor het welkom
    @weegbree de gyn heeft gister de menstruatie opwekker en de ampullen naar me apotheek laten sturen maar nou ben ik aan het twijfelen gebracht door een paar mensen hier
    ik heb dus op cd28 ineens gevoelige tepels gekregen in mijn vorige ronde kreeg ik dit ook en niet veel later is er geprikt om te kijken of ik een eisprong gehad heb die heb ik dus gehad
    dat is nu niet gebeurt en zou nu ook gelijk aan de opwekkers mogen beginnen maar wat als ik nu wel een hele late eisprong gehad heb (vandaar ook me banner)
    net nog even de gyn gebelt om te vragen of ze nog kunnen prikken ervoor wacht nu op antwoord
    wil natuurlijk niet aan de opwekkers beginnen als er nog een eitje rond hangt

19. mnr

mnr Niet meer actief

Welkom DD! Ik zou ook nog even wachten met de pillen..

20. mnr

mnr Niet meer actief

Avda: vandaag weer fm?

Deel Deze Pagina