Bedankt! De naaste familie weet het inmiddels wel en goede vrienden ook. Paar collegas, maar verder nog niet. Daar wachten we nog even mee. Veel mensen vragen wel hoe het nu gaat omdat ze weten van alle behandelingen, die vertel ik het dan maar wel want wil er ook niet over liegen als ze belangstellend zijn. Kind van mijn broer is inmiddels al weer 2 maanden geboren. Ben er wel geweest een tijdje geleden. Nu gaat het wel iets makkelijker, maar pas echt als ik onze uk in m'n armen kan houden.
Olakidee gefeliciteerd! Fijn dat alles goed was! Guusje voor jou ook een super resultaat! Heb je de pregnyl al gezet? Ik vond dat altijd z'n rotprik.. zijn jullie al lang bezig met puregon spuiten? Ik ben zo benieuwd of ik weer met clomid moet beginnen of gelijk mag gaan spuiten..
Super nieuws Olakidee!!!! Ga lekker van je zwangerschap genieten... het gaat zo snel!!!! @mavi derya, misschien kun je dit wel met de gynaecoloog of fertiliteitsarts overleggen?? aangezien je al ervaring met beide hebt, zullen ze misschien niet zo moeilijk doen? @Guusje, Ik hoop zo voor je dat het dit keer echt gaat lukken!! Ik kan me voorstellen dat het onzekerheid zal brengen, maar zal het lukken en 3 keer scheepsrecht zijn?
Wat fijn Guusje! En wat snel, heb je ze altijd al zo snel groot? Fijne avond en ik hoop dat dit jullie wondertje wordt! Olakidee: ook jij goed nieuws! Geniet er van! Hier: morgen de eerste fm, vandaag is de negende dag dat ik spuit. Ben alweer heel zenuwachtig en gespannen en heb geen idee waarom. Volgens mij komt het ook van alle hormonen. Ik wil zo graag dat het een keer snel goed gaat.
Mnr succes weer met de fm's hopelijk ook voor jou eens een snel ei! Guusje dat is echt goed nieuws zeg! Nu lekker klussen en dan hopen dat de wachtweken heeeeel snel gaan! Olakidee, wat fijn dat je echo zo goed was, en dat het hartje mooi klopte wat is dat toch mooi he als je dat voor de eerste keer ziet, echt een wondertje
Nog geen groot ei, maar had na 9 dagen spuiten ook niet anders verwacht. Ben wel blij dat ik iets meer heb gespoten, hopelijk verkort dat wel deze ronde. Nu weer opgehoogd naar 200 en vrijdag alweer terug. Ben een beetje grieperig hoop dat we nog wat leuks kunnen gaan doen deze laatste vakantie week. @all *zwaai*
Mnr: hopelijk volgende echo een mooi groter wordend ei!! En uiteraard dik bsv! Hier druk bezig en dan maar weer wachten!
M'n bsv was trouwens 10 mm, dat groeit dus wel snel! stom is dat hè.. Als je moet spuiten wil je dat je snel in de wachtweken zit, en eenmaal in de wachtweken is dat ook weer zwaar. Ik wil nu zo graag op het wachtbankje, en als ik er op zit wil ik zo snel mogelijk duidelijkheid. Succes met wachten Guusje!
Haha, ja heeeeel herkenbaar! Enige wat je kan doen is wachten en niks is zoooooo vervelender dan wachten!!
wachten wachten wachten... heel vervelend. ik duim voor jullie meiden! wij hebben vanavond een super mooie 3d echo gehad! echt heel blij mee! zet straks wat foto's op mn profiel!
Haha, ja dat wachten is gewoon stom. En toch zit ik nu weer te wachten tot ik mag wachten Fijn weegbree dat de echo nu wel mooi gelukt is!
Dat zou goed kunnen Guusje! Wanneer heb je de pregnyl gespoten? Morgen weer een fm, maar in 3 dagen kan er toch niet ineens een groot ei zijn? Dinsdag was er nog niks..
Idd rustig hier! Hoe zou het met saar zijn? En met nino. Guus zou goed kunnen je eisprong. Goed je best blijven doen! Kun je straks bijkomrn op de wachtbank....
Hoi meiden, even een paar dagen niks geplaats. Ben wel nog steeds aan het meelezen. MNR en Guusje, hoop dat jullie beiden heeeeeel snel zwanger zijn EN blijven! Heel veel succes deze ronde! Olakidee, geniet van je zwangerschap! Weegbree, wat fijn dat de beeb nu wel ''meewerkte'' met de echo! Zal wel genieten zijn geweest! Myloon, hoe bevallen de laatste loodjes? Marral, Merel, Sammi, hoe gaat het met jullie? Genieten van de zwangerschap?! Indd weegbree, hoe zou het met nino en saar zijn? Bbibi, lees je ook nog steeds mee? Dikke knuffel voor iedereen!
Avda: hoe gaat het met jou? Hoe is het zo zonder hormonen? Pfff meiden, ik heb echt een baal dag. Vanochtend een hele rare fm gehad. Ik had een arts die er nog niet zo lang werkt. Rechts waren de follikels nog klein, en links kon hij het niet zien. Er was volgens hem te veel schaduw. Omdat m'n bsv wel heel dik was dacht hij dat de eisprong al was geweest of nog moest komen. Ik moest maar door gaan met spuiten tot maandag en dan verder afwachten. Het leek mij sterk dat in 3 dagen de eisprong al was geweest omdat er dinsdag alleen maar kleintjes zaten en omdat ik de vorige keer zo lang moest spuiten. Ik zelf denk dat ze gewoon nog steeds klein zijn. Uiteindelijk is besloten dat ik nu dinsdag moet terug komen.. Nu kan alleen mijn man dat maandag pas op z'n werk overleggen dus hopen dat dat kan.. Heb er de hele dag zo'n rot gevoel bij (en al die hormonen werken ook niet mee) En nu kregen we bij thuiskomst ook nog te horen dat de bevalling van sz is begonnen. Ik heb het er even moeilijk mee.. Iemand die alleen maar klaagt over haar zwangerschap en helemaal niet uitkijkt naar haar baby enz die krijgt wel een kindje, terwijl wij het wel graag willen en nu weer zo'n tegenslag hebben. Ik vraag me nu af of ik nou een groot ei heb, of dat er echt nog niks zit. En hoe het dan kan dat m'n bsv al zo dik is (volgens hem een teken dat ik rond m'n eisprong zit) Stomme mmm!
Mnr: jeetje wat rottig dit weer!! Is zo verveld e als je geen duidelijkheid hebt! In ieder geval om de dag klussen, dan kan je h sowieso niet missen en inderdaad dik bsv wijst wel op een Eisprong.. Hopelijk krijg je dinsdag duidelijkheid.. En ja, al die zwangerschappen om je heen is niet leuk.. Ik ken t ook helaas... Avda; hoe is t met jou meis? Duurt nog ff he, voordat je de kijkoperatie krijgt.. Wel ff lekker wat rust?
bah mnr, wat rot zeg... balen hele dikke knuffel voor jou! guus hoe issie? krampjes over? ei gehad? op de wachtbank! avda hebben idd erg genoten! heel leuk! eind september had jij toch de leo? nou allemaal een fijn weekend! xx