Puregon of andere hormonen spuiten deel 2!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door guusje27, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28

Jeeh wat fijn Avda!!
    Heel veel succes morgen! Hopelijk mag je morgen al pregnyl spuiten!!

2. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Bo bijna echo! Spannend meid!

3. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Ja eindelijk!!
    Heb nog steeds echt amper ergens last van dus hoop echt zo dat alles goed is!! Maarja t enige wat ik kan doen is afwachten!
    Hoe is het met jou Weegbree? En met je lieve dochtertje?

4. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Ja spannend voor je! T zit vast goed!!!
    Hier alles goed...zo genieten! Heb nog even n fototje geplaatst van mn moppie!

5. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    @ weegbree, wat een mooi moppie heb je toch! En zo vrolijk!!
    @ bo, spannend allemaal. Heb je de 7e ook meteen intake bij de verloskundige?
    @mnr, hoe gaat ie bij jou meis?

Ik had vanmorgen weer een fm! Had een super ei van 16x20. Dus mag vanavond tussen 20 en 23 uur de pregnyl zetten!!!!!! Whaaaaaaa eindelijk eens een echte kans!
    Mijn mannetje en ik liepen echt fluitend uit het ziekenhuis. Wat een heerlijk gevoel. En dat terwijl ik nog niet eens zwanger ben ;)
    Weet iemand of er een verschil in zit of ik om 20 uur if om 23 uur spuit? En 14 dagen na de spuit mag je testen he?!

Fijn weekend allemaal!!!!

6. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Wat een vrolijk schatje zeg!!! Super leuke foto's!!

Avda wat een geweldig nieuws!!! Eindelijk een medicijn wat goed werkt!! Ik heb geen idee of dat veel verschil maakt! Klussen jullie gewoon zelf?? Ga zo voor je duimen meid maar je bent weer een stap verder met een goed ei😄👍

7. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Jip. We klussen gewoon zelf ;). Net al een keer voordat manlief ging werken. Wil dan nog graag vanavond en morgen. ( ooh zo romantisch dit...)

8. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Haha super zeg meid! Succes! ;) ♥♥

9. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Nou net een hevige bloeding gehad.. Ging naar de wc en alles was rood.. Gelukkig is het na een paar uur gestopt maar ik heb er nu een hard hoofd in dat alles nog goed is, weet alleen niet of ik er verstandig aan doe om morgen al de vk te bellen of gewoon de echo van maandag avond af te wachten.. 😔

10. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Onnee....... Wat schrikken meid. Ik snap dat je t ergste denkt. Zou wel even bellen. Misschien mag je vandaag al gaan voor n echo. Ik duim dat het niks is...heb je wellicht gemeenschap gehad? Heler bloed kan ook door de betere doorbloeding komen daar beneden. Ik heb in t begin ook bloed gehad doordat ik met inbrenghuls van utro de wand raakte.... Laat t weten bo. Sterkte xxx

11. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    De verloskundige heb ik aan de telefoon gehad.. Ze zei ook dat het een bloeding kon zijn van de baarmoeder en geen miskraam hoefde te betekenen! Maar ik heb ook krampen dus heb er echt een hard hoofd in! Ze gaat kijken of ze vandaag een plekje kan regelen en laat me dat later vandaag weten

12. mnr

mnr Niet meer actief

Ach Bo wat naar.. veel sterkte en hopelijk komt het goed!

Avda: wat fijn meis dat je eindelijk een kans hebt! Je hebt in ieder geval het juiste medicijn gevonden, en hopelijk is het deze eerste ronde raak!

Hier: even een dip dit weekend. Heb last van hoofdpijn en vermoeidheid en voel Nog niks groeien terwijl ik al 2 weken aan het spuiten ben met de hoogste dosis die ik ooit gehad heb.
    Hoop maar op goed nieuws morgen.

13. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Gelukkig net toch goed nieuws gehad.. Het hartje klopte en ik ben 8,1 weken zwanger.. Het is dus een bloeding geweest van de baarmoedermond!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,8 KB
      Weergaven:
      2
  14. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Aaaaah super nieuws Bo!!
    Gelukkig. Dikke knuf!!

15. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Geweldig meid, wat een opluchting! Fijn dat je toch vandaag kon!!
    Avda druk aan de klus? ;)

16. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    We hebben het er inderdaad maar druk mee :p
    Ik heb alleen (nog) niks gevoeld wat ik als eisprong kan plaatsen. Voelen jullie dit normaal wel? Kan het zijn dat je pregnyl (5000) spuit en dat het eitje niet springt?
    Heb wel enorme gevoelige tepels. Maar dat had ik ook al lichtjes van de menopur.
    Aaaarg ik maak geloof ik mezelf weer helemaal gek..

@ mnr, balen van je dip. Maar natuurlijk wel heel begrijpelijk. Is ook niet niks allemaal. Heftig dat je nu zo'n hoge dosis hebt. Hoop dat er wat moois gaat groeien!
    @ Guusje, hoe gaat ie bij jullie? Jack al wat beter gewend aan een goed ritme? Of heeft hij dag en nacht nog steeds verdraaid?
    @Bo, jouw dagje is weer helemaal goed he meis!!

17. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik voelde er ook niks van. En dacht t zelfde. Mij is gegarandeerd dat eitje springt na pregnyl. Dit is meestal binnen 48 uur. Dus t kan nog springen.
    Zere tepels ws v d pregnyl. Had ik ook altijd. Nog ff goed doorklussen en dan op de bank ploffen :)

18. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Bo: fijn dat t goed zit!! Nu lekker genieten!

Avda: wauw!!!! Eindelijk meis!! Nu gezellig maken met manlief en hopelijk...:) ik ga heeeeeel hard voor je duimen!!

Ik reageer iets minder nu, ik lees wel mee hoor, maar manlief werkt nu van sochtends tot savondslaat dus ik doe alles alleen thuis. Dus rennen en vliegen hier! ;) verder gaat alles goed, naast de krampjes van Jack en vandaag hele dag niet gepoept en daar heeft hij flink last van.. Dikke tranen.. Zo zielig..

Verder groeit hij als kool en Joa is nog steeds zoooo lief voor hem :)

Ik plaats nog even wat fotootjes, we hebben een shoot gehad met de Kids, was zo leuk!! Alleen Jack vond t wat minder.. Haha, huilen dat ie deed! Gelukkig tussendoor nog wat leuke foto's kunnen schieten!

19. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @Avda woooow wat een geweldig news meid!!!! Een ei wauwww wat goed! Zie je het kan opeens snel gaan! Bij mij groeide ze ook altijd best laat! Nu flink aan de klus en over 2 wkn een mooie test beloofd. ;)

@mnr knuf meid

@bo jeetje wat schrikken! Gelukkig vandaag een mooie echo gehad dus? Proficiat meis wat een geweldig news!! Lekker van genieten !

@weegbree hoeist met jou meis?

@ guusje fijn dat het zo goed gaat met Joa en Jack! Je man werkte in een restaurant geloof ik toch in de zomer? Of ben ik de war met iemand anders?

@hier ook vandaag in zkh gezeten! Voelde mn meisje heel dit weekend niet /amper! Gelukkig was alles toch goed .. Niet echt een reden waarom ik haar opeens zo slecht voelde.. Nu deze avond heeft ze gelukkig wel weer bewogen dus weer wat gerustgesteld! Maar blijft toch vreemd! Hopelijk wordt ze weer heel druk want dan voel ik me toch zekerder hoor :)

20. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Mnr ik duim voor je vandaag. Tis ook allemaal niet mKkelijk. :(
    Bbibi met mij gaat t goed hoor. Goed dat je geweest bent! Die boef moet gewoon lekker spartelen.
    Ik zit alweer beneden. M'n aap is alweer wakker....

Deel Deze Pagina