@ weegbree, jij bent vroeg op zeg @ dd, hoe was de instructie geweest vandaag? Wanneer mag je beginnen? Wachten op een menstruatie? Dames, hoe veel dagen na het zetten dan de pregnyl mag je bloed prikken om te kijken of een eisprong is geweest? Maak me toch ongerust dat ie niet gesprongen is. Heb nog last van mijn onderbuik... Voelt in iedergeval nog alsof hij nog op zn plekkie zit...
@avda ben een uur binnen geweest had wat emla creme op me buik gesmeerd dus was verdooft scheelde toch wel maar na wat zweten trillende handen en een gedoe met lucht eruit etc. moet ik zeggen dat het wel mee viel eerste keren zullen nog moeilijk worden maar komt goed hoop ik ik doe morgen nog even een testje is die negatief dan begin ik morgen aan de opwekkers
@dd ohh wat spannend meid!! Dus het begin is gemaakt! @avda ik geloof 5 dagen na ei meid! Maar ei springt echt wel hoor met pregnyl bij iedereen! Beurs gevoel kan aanhouden van je eisprong! Moet binnen 48uur springen! Genoeg geklust? Ik zou nog ff doorgaan voor zekerheid meid!
Nu al drie dagen rond zessen, eerder altijd om zeven uur.... Avda, idd ei springt altijd hoor! Komt echt goed! Mag je bloed prikken voor waarde? Ben wel benieuwd. Dd komt goed, maar hopelijk is t niet nodig!
Avda, heb ik soms ook dat het gevoelig blijft na eisprong. In principe springt met pregnyl je ei altijd Wanneer heb je de pregnyl gespoten?
nou net een negatieve test gehad ik ga dus zo beginnen met de opwekkers en dan beginnen met de spuiten spannende tijd dus
@weegbree ik hoop het best een heftige tijd met die spuiten en wat als dat weer niet aan slaat pff denk denk ik gewoon te veel erover na
Hoi meiden!! Ik maak mezelf zo gek wat betreft eisprong en pregnyl. Hahaha. Maar ik moet zeggen dat het beurse gevoel in mijn onderbuik zo goed als weg is. Heb nu wel een zeurdige gevoel in mijn onderrug.. Morgen kan ik bellen voor het bloedprikken. De assistente zei dat dat pas na een week getest kon worden. Afgelopen zaterdag heb ik de pregnyl gespoten. Moet dus maar gewoon AFWACHTEN.. En laat dat nou net niet mijn sterkste kant zijn. Hihi. Moet mezelf ook echt bedwingen om nog geen zwangerschapstesten te gaan kopen. Want ik ken mezelf. Die zijn dan heel snel op. Nog voor mijn nod. Had me ook voorgenomen dat als ik vrijdag de 18e nog niet ongesteld ben, dat ik dan ook pas een test koop en dat zaterdags kan testen. Hoop dat ik het ook vol hou Enne wat het klussen betreft, we gaan gewoon nog even door. :-D kan me vervelendere dingen voorstellen voor ik slapen ga Mnr, wanneer heb jij de eerste fm? Zou zo leuk zijn als we dadelijk samen zwanger zijn!! Bibbi alles goed bij jou? Al begonnen aan het babykamertje? Weegbree, hoe gaat ie bij jou? Je kleine meid vanmorgen weer zo vroeg wakker? Dd, balen van de negatieve test!! Wel fijn dat je nu in een keer verder kunt!
Haha herkenbaar meid. Gewoon testen. Deed ik ook altijdm prwgnyl duurt wel n dag of tien voor t uit je lijf is. En na...wederom om zes uur wakker Maar haar vrolijke koppie maakt t allemaal goed!
@avda je moet echt veel geduld hebben meid en dan kan je inderdaad beter geen testen kopen doe ik deze ronde ook niet voordat ik bij me nod zit want zo ben ik dus ook dat is die testdrang het is zeker fijn dat ik gelijk door kan maar ben ook echt bang voor deze ronde wat als het niet aan slaat ben aan het uitzoeken waarom ik utrogestan krijg want dat is me niet echt duidelijk eigenlijk
Dd het komt bijna nooit voor dat spuiten niet aanslaan hiermee spuit je nl rechtstreeks het hormoon in wat je hersens nodig zijn om een eisprong aa te maken. Clomid is een anti hormoon en zorgt eevoor dat je hersens denken. He ik moet een hormoon aanmaken. Komt heel vaak voor dat je lichaam daar niet op reageert. Utrogestan is een hormoon wat de zwanger ondersteund. Ls je zwanger bent maakt je lichaam dat aan en met utro wordt dit bijgevuld als het ware. Zou er blij mee zijn. Veel artsen doen er moeilijk over!
oke ik had er verder niet om gevraagt dat is schijnbaar normale procedure want ze heeft het zelfs nog nagevraagd omdat wij geen iui of ivf hebben maar normaal moeten klussen maar zelfs dan is het zo thnx iedergeval voor de info ben hier helemaal nieuw in dus erg veel vragen langzamaan las ook dat de utrogestan vlekken in je ondergoed kan veroorzaken dus van de week maar eens goedkoop ondergoed halen
Nou ik heb het er zo uit gewassen hoor...! Maar als je heel duur zwart obdergoed draagt miss voor de zekerheid wel slim. Vragen mag altijd! Ik was in t begin ook nieuw drmee....tis ook veel en spannend allemaal
nouja duur is een groot woord draag sapph enzo maar zou het zonde vinden denk dat ik maar even langst de zeeman of action ga voor tijdelijk wat ondergoed maar het vlekt dus wel gelukkig duurt het nog even ben vandaag aan de opwekkers begonnen nog verkeerd het pakje gelezen stond 2x1 tablet en heb dus 1x2tabletten ingenomen maar goed zal niet zoveel uitmaken
DD: ik gebruikte 6 tabletten utrogestan per dag maar geen vlekken hoor.. Wel altijd maandverband gebruikt. Avda: spannend meid. Zou zo leuk zijn als we samen zwanger worden Volgens mij had ik hier nog niet verteld dat ik gisteren de tweede fm had. Ik had 2 grotere eitjes, morgenochtend de pregnyl spuiten en dan donderdag de iui. Ik heb alleen nog steeds bloedverlies en vanmiddag echt ineens een maandverband vol. Tot gisteren voornamelijk met afvegen en af en toe een drupje in m'n urine. De echo deed ook pijn (normaal niet of nauwelijks) en het lijkt wel of het kapot/gevoelig van binnen is. Volgens de dokter kwam een beetje bloed wel vaker voor maar ben er nu helemaal niet gerust op. Ben bang dat alles er dan weer uit spoelt.. Donderdag nog even tegen de dokter zeggen. Bloedverlies lijkt nu wel wat minder maar durf nu ook niet goed meer te klussen. Daar begon het ook mee..
@mnr maandverband gebruik ik niet ik gebruik tampons en om daar nou elke dag mee te lopen vind ik ook zo wat maar thnx voor de tip spannend bij jou dus klussen schijnt geen kwaad te kunnen maar ik zou er ook niet gerust op zijn mag ik vragen wat jij heb gebruikt naast utrogestan?