Puregon of andere hormonen spuiten deel 2!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door guusje27, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mnr

mnr Niet meer actief

Ik gebruik bij een menstruatie ook niet altijd maandverband maar bij utro loopt er de hele dag wit spul uit dus dan vind ik het wel handig :)

Ik spoot normaal gonal-f deze ronde fostimon en dan de pregnyl.

2. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

owh bah klinkt niet prettig
    maarja dat is de hele mmm natuurlijk niet

oke fostimon nog niet van gehoord
    ben je van je dochtertje ook door de mmm zwanger geraakt?
    sorry als ik teveel vraag

3. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Mnr, wat fijn dat je nu 2 eitjes hebt!! Dubbele kans!! Hopelijk stopt het bloedverlies snel!

4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @ mnr heb jij 6bollen utro bij iui??? Wooow wat goed! Ik kreeg er maar 3 na lang zeiken! Nu in DD kreeg ik er wel 6maar das bij IVF gebruikelijk! Inmiddels heb ik veel bijgekocht en zit ik er nu nog steeds aan ! Durf echt niet te stoppen! Voelt niet goed :(

@acda yeahhhhhhh eindelijk een eerlijke kans! Enne nee gwn ff voor de zekerheid door gaan kan nooit kwaad! Spannend meid ik duim!

@weegbree ohjee meid :( iedere dag zo vroeg? Jeetje .. ZOU dat komen door de tandjes denk je?

@ DD inmiddels aan de opwekkers dus? Spannend ... En dan dus voor het eerst spuiten deze ronde?

@bo helemaal op je roze wolk?

5. DutchDiamond

@Bbibi
    klopt de eerste opwekkers zitten er weer in
    en deze ronde de eerste spuiten ja blijf het eng vinden

hoelang mag je die utro gebruiken omdat je er nu nog aan zit?

6. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Vanmorgen lekker weer normale tijd! Fijn!! Vond t ook dood eng om te stoppen met utro! Rond zestien wkn gestopt. Zwaai allemaal ik ga werken!

7. mnr

mnr Niet meer actief

Bibbi: ja 3x2 bollen. Vorige ronde de eerste keer gebruikt omdat ik na 8 dagen al ongesteld was geworden. Kreeg ook gelijk voor 7 weken me dus heb nog wat liggen (sssst ;))

Bo: ben ook heel blij met 2 eitjes :)

DD: fostimon is hetzelfde als menopur. Komt goed met spuiten!

Avda: Hoe is het nu? Waneer mocht je ook alweer testen?

Weegbree: werkse! (Zal maar niet vertellen dat mijn dochter nog steeds ligt te slapen ;))

Hier: de pregnyl zit er in! Bloeden is nu minder en toch gisteren geklust omdat ik het idee heb dat mn ei misschien eerder springt. Weet ik in ieder geval zeker dat ik een kans heb :)

Ben echt heel blij dat er weer een kans hebben maar kan me niet goed voorstellen dat het eerst 14 maanden in de mmm duurt een dat het dan 2x achter elkaar raak zal zijn.
    Maar we hebben in ieder geval weer een kans en dat is beter dan niets :)

8. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    goed zo mnr, spannend meid. hopelijk is het deze ronde weer raak. je hoort het wel vaak dat mensen na een mk direct weer zwanger zijn. hoop het echt voor je. dan ben je tegelijk met avda uitgerekend.
    en dan dd deze ronde ook, dan zijn we weer een zwanger topic!!

wat een slaapkop die kleine van jou!!!

9. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    Lieve mnr, het kan echt hoor meteen na een mk zwanger zijn! Zou dat hetzelfde zijn als na een HSG? Dat je dan extra vruchtbaar bent? Ik ga heel hard duimen voor je! En tussendoor ook voor mezelf ;)

10. mnr

mnr Niet meer actief

Ik hoop het zo meiden!

En natuurlijk duim Ik ook voor jou avda!

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @ DD gebruikelijk is dat je na de 12 weken stopt! Maar ik heb bijgekocht en stop pas rond de 32 weken heb ik besloten!

@avda joehoeeee hoe is het op het harde wachtbankje? Voor jou een verademing zeker EIN-DE-LIJK!

@mnr spannend meid! Mijn duimen draaien voor je!

@weegbree je meisje dus weer "uitgeslapen" vandaag? Hihi heeerlijk. :) hopelijk houd ze dit ritme vast!

12. DutchDiamond

@Bbibi
    kan je dat zo bijkopen dan? en waar is het eigenlijk goed voor?

13. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    hoe is het hier dames?

14. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    Hier alles goed. In mijn hoofd maak ik over uren ;) bij iedere steek, kramp, weet ik wat schiet vanalles door mijn hoofd! Om gek van te worden ;)
    Heb mijn Tempratuur bij gehouden en sinds dinsdag is hij ook iedere ochtend mooi hoog. Dus wat eisprong betreft ben ik gerustgesteld. Hihi
    Denk dus wel dat ik niet volgende week zaterdag al kan testen. Maar pas dinsdag. Dan zijn 14 dagen om. Of zou je ook na 10 of 11 dpo kunnen testen?

En met de rest van de meiden?

15. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    spannend meid, en logisch dat je dat hebt, had ik ook altijd :) om gek van te worden...
    ik had op 10 dpo best duidelijke streep!
    dus zaterdag testen moet kunnen! dan twee weken na pregnyl, moet ook kunnen! spannend!!

16. DutchDiamond

spannend avda ik zou morgen gewoon een testje wagen ;)

hoe is het bij weegbee?

dag 4 opwekkers nog 6 te gaan hierna

17. mnr

mnr Niet meer actief

Wat spannend voor je avda!

Hier gisteren de iui gehad, 26-7 mag ik testen (16 dagen na eisprong)

Nu heel veel pijn van de eisprong. Doet altijd wel zeer en nu extra omdat het er 2 zijn. Vandaag maar rustig aan doen :)
    Nog wel steeds bloedverlies daar baal ik wel van.

Maar ik zit dus weer op de wachtbank :)

18. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    dd, aftellen dus. op naar je eerste ronde met spuiten. hoef je niet te wachten ivm vakantie! bij ons was dat wel altijd zo! echt vervelend!!

met weegbree gaat het goed, nog 1 weekje en dan vakantie! helaas gaan we niet weg omdat we in oktober verhuizen. hopelijk gaan we nog wel wat leuke dingen doen!

jeej mnr, weer op de wachtbank. wie weet meid! duim voor jou!!

19. DutchDiamond

@weegbree nee hoef niet te wachten wel als ik iui of ivf zou hebben maar wij krijgen gewoon klusadvies

owh een verhuizing is ook altijd spannend en het word vast mooi weer voor leuke dingen
    vl moet in de bouwvak doorwerken dus wij hebben ook nog geen idee of we weg gaan dit jaar

@mnr
    we duimen voor je!

20. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @weegbree ohhhh lekker vakantie! Heerlijk! Hoelang ben je vrij ? Lekker genieten van je meissie!

@dd alweer een end opweg met de opwekkers! Heb je er zin in om te gaan starten?

@avda spannend meissie! Ik gs zoooo hard duimen ! Fijn dat je temp zo mooi hoog is!

@mnr jij dus ook nu op het wachtbankje!? Wat vreemd van je bloedverlies... Wat zegt het zkh ervan?

@hier onderzoeken bezig wegens pijnklachten.. Urine ingeleverd was goed maar staat nu op kweek! Vanmorgen echo alles was goed. ( beeb vrichtwater placenta) en mn nieren zijn ook met echo bekeken maar was ook goed! Smiddags werd ik wel opeens gebeld door gynae dat hij toch nog een suikertest wilde! Wegens de hydrocortison en prednison die ik slik! Dus die moet ik zsm plannen dus ben benieuwd ..

Iedereen nog leuke plannen t weekend?

Deel Deze Pagina