Puregon of andere hormonen spuiten deel 2!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door guusje27, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    Vandaag eerste spuit weer gezet. Moet zeggen dat weer als vanzelf ging ;)
    Mijn man werkt in de horeca. Werkt dus altijd savonds. Spuit dus meestal ook alleen. Naar ziekenhuisafspraken gaat hij ook zo vaak mogelijk mee. Vind het zelf wel fijn dat ie zo vaak meegaat. Doen we het toch een beetje samen...

Meiden, succes met spuiten. Komt allemaal goed ;)

2. rozabottel

22 jul 2014
    21
    0
    1
    @ weegbree, frustrerend dat je cyclus niet zo looot als je hoopt. Elke keer toch weer een teleurstelling als bij een echo weer niks of onvoldoende te zien is. Wanneer moet je weer?

@dd ik was denk ik te enthousiast over de eerste spuitm begrijp nu wat je bedoelt met dat het inspuiten niet fijn voelt. Is bij jou het ook rechts anders dan links. Gelukkig weten we allemaal dat we t voor een mooi en goed doel doen.

@mnr toi toi toi hopen op een plusje! Succes met wachten vandaag.

Hier gisterenavond ff rot. Die stomme hormonen zorgen dat ik super snel boos ben (arme man van me die moet afzien) en dan omdat hij zo lief doet ga brullen. Maar rotdag omdat ik een baas heb die absoluut geen begrip heeft en vind dat ik ongeoorloofd afwezig ben. Alsof ik voor mn lol elke keer met mn benen wijd ga in t zkh. Grrr

3. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

@rozabottel
    ik spuit inderdaad eerst rechts dan links word wel steeds moeilijker om een geschikt plekje te vinden

haha ja dat met je benen wijd in het zh krijg ik al steeds minder moeite mee
    oke leuk is anders maar je gaat over je schaamte heen denk ik
    behalve die keer bij een man voor die samenlevingstest was ff ongemakkelijk omdat ie misschien max 10 jaar ouder was dan ik

4. rozabottel

22 jul 2014
    21
    0
    1
    hihi laatste keer ging ml mee naar echo. Toen heb ik hem toch vriendelijk gevraagd of hij naast me kwam staan ipv aan t voeteind. :pMeestal ga ik alleen naar die echo 's dus volgende keer ook maar weer.

5. DutchDiamond

@rozabottel
    hahaha toen hij toevallig vrij had bij een echo en hij ging mee wilde ie in de spreekkamer blijven zitten hem hem gauw verzocht om mee te komen kijken

6. mnr

mnr Niet meer actief

Avda, hoe is het nu? Hoe vaak moet je nu voor een fm?

Dd en rozabottel, succes met spuiten!

Hier: moe, beroerd, hoofdpijn en heel bang voor een grote teleurstelling morgen. Pffff

7. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    @ mnr, hier gaat alles goed. Onze hond is flink ziek geweest, dus met mijn gedachte veel meer met hem bezig geweest. Was dus goed voor mezelf om er niet mee bezig te zijn ;)
    Gelukkig hoef ik niet zo vaak meer terug. Hoef nu donderdag pas weer. Zit dan op cd 10.
    Ik ben nog steeds heel hard voor je aan het duimen meissie!
    Morgen testen?

8. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik zit niet in de mmm. Ben in december bevallen en hoopte dat na de bevalling m'n lijf t toch weer een beetje zou oppakken... Maar jammer genoeg na twee redelijke cycli nu toch wel een erg lange weer :(. We gaan ook nog nietvoor een tweede hoor, maar had wel gehoopt dat deze spontaan kwam.

Mnr hoe voel je je?
    Avda, zet m op weer deze ronde!
    Dd en rb wanneer eerste fm?

9. rozabottel

22 jul 2014
    21
    0
    1
    @avda hooo dat je hond snel opknapt bereng wel de nodige afleiding maar is natuurlijk niet leuk"(

Hier: vandaag spuiten was niet fijn! zit nu op de camping dus al lekker onhandig en nu lekte de spuit ook nog eens terwijl ik het inspoot:( paniek! Zit er nu wel genoeg in mn lijf? heb 3x opnieuw moeten prikken omdat de naald er scheefbop zat en hierdoor lekte. Heeft iemand van jullie dat al eens gehad? Ik mag a.s. woensdag voor meting. Verwcht er maar niet te veel van dan valt hetee als t niks is.

10. DutchDiamond

@rozabottel
    hier ook 1x gehad paar druppels hoop ook dat er genoeg in zat maar maak me er niet zoveel zorgen om eigenlijk ik zal het maandag wel zien

11. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Aaaaaaah! Ik zie jullie berichtjes en bedenk me net dat ik helemaal vergeten ben te spuiten! Ga ik NU heeeeel snel doen!

12. olive

olive Actief lid

2 aug 2011
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik spring even binnen bij jullie in het topic.
    Ik ben na mijn bevalling 8 weken geleden zelf ongesteld geworden sinds 3 jaar, yay!! Ben zo blij! Nu zit ik in een ander ziekenhuis dan voorheen in de mmm en nu moet ik gonalf gebruiken ipv puregon en ovitrelle ipv pregnyl.

Zijn jullie weleens overgestapt van puregon naar gonalf en hadden jullie last van bijwerkingen? Ik had zelf geen bijwerkingen van de puregon en er groeide wel altijd wat, wel langzaam.
    Met de puregon begon ik altijd met 100 eenheden maar dat kan blijkbaar niet met de gonalf? Dus ik moet met 75 beginnen, ik ben heel erg benieuwd of er wat zal groeien, ik moet op cd 9 voor een fm meting. Ik had al een afspraak staan bij de gyn vandaar dag 9.

Groetjes en iedereen veel succes met spuiten/wachten

13. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    @ olive, van de gonal heb ik nooit benoemingswaardige bijwerkingen gehad. Van de menopur krijg ik hele gevoelige borsten/tepels. Niet heel spannend dus. Heb alleen altijd heel veel last van de clomid gehad..
    @mnr, hoe gaat ie meis? Al een test gedaan? Ik hoop op een heel mooi positief resultaat! *duim*duim*

14. olive

olive Actief lid

2 aug 2011
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Avda, dat is goed om te horen! Ja Clomid vond ik ook geen pretje, vooral die opvliegers, voelde me net oude vrouw in de overgang.

Hoeveel eenheden spuit jij? Ik begon normaal gesproken met 100 eh puregon maar moest nu beginnen met 75 eh gonal f. Vraag me af of dat enigzins overeen komt met elkaar.

Mnr spannend, ik duim mee!

15. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Ik spuit nu 75e menopur. Vorige ronde had ik daarmee cd18 een mooi eitje en heb toen de pregnyl kunnen spuiten.
    Met de Gonal heb ik van 75e tot 152,5 e gespoten als ik het goed zeg. Maar daar reageerde ik heeeel wisselend op. Wat resulteerde in 1 keer ernstige Ovhss en twee keer overstimulatie. Gelukkig reagee ik op menopur veel beter en rustiger!

16. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Mnr Hoe was je test????
    Hoi Olive dubbel voor je om weer te starten. Hoop dat t gauw raak is bij je.
    Hier lijk ik ongesteld te worden. Miss dus toch een eisprong gehad zonder t gemerkt te hebben! Dan gaat mn cyclus de goede kant op... :)

17. mnr

mnr Niet meer actief

Hoe is het hier?

Ik heb zaterdag negatief getest. Ben nu gestopt met de utro en wacht nu op m'n menstruatie. Ik heb al wel krampen dus het zal vandaag of morgen wel doorbreken.
    Wel een cyclus van meer als 40 dagen. Zo zijn er wel heel weinig kansen :(

18. DutchDiamond

ik mag zo naar het ziekenhuis voor me eerste fm
    om een of andere reden vind ik het best weer spannend
    12 uur moet ik er zijn maar vanwege het weer vertrek ik maar een beetje vroeger

@mnr
    zolang je geen bloed zie kan het nog he meid

19. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Hey dames,

Hier is mijn ongi doorgebroken....en hoe! Kan me niet meer heugen dat het zoveel was en ik zoveel krampen. etc heb gehad. Voor mij is het goed nieuws, want het betekent dat ik door mag met mijn prikschema. Vanaf zaterdag dus naast de decapeptyl de Gonal F erbij. Ik moet meteen 225 eh spuiten. Hoop dat dit goed gaat!

@Rozabottel: wat super vervelend! Heb je een prikpen?

@DD: heb jij vandaag de eerste meting? Succes!

@Avda: vergeten te spuiten hahahaha, dat overkomt mij echt niet (door al mijn paniek).

@mnr: wat jammer!!! Sterkte!

@Weegbree: hoop dat je cyclus snel weer in orde is!

20. DutchDiamond

@lovely
    heb je opwekkers gebruikt? dan is het vaak ook best erg
    ik heb deze keer 8a9dagen behoorlijk gevloeit normaal 4 a5
    spannend voor je meid hoop dat het gelijk doet wat het moet doen!

klopt ik heb zo mijn meting moet er om 11:55 zijn

Deel Deze Pagina