Puregon of andere hormonen spuiten deel 2!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door guusje27, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Aah Mnr bah :(((((
    Dd succes Zometeen! Ben benieuwd.
    Lb succes deze ronde!
    Avda wanneer heb jij fm ?

2. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

nou droog aangekomen daar en doorweekt terug thuis
    woensdag half 12 weer terug dan kijken of ze hem ophoogt
    nu was er eigenlijk niks te zien
    links iedergeval niet rechts leek iets te groeien maar kon ze niet met zekerheid zeggen mijn bms was 3,8 kon wat mooier maar we waren nog vroeg

3. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Dames, heb geloof ik een adertje geraakt. Bloedde na het spuiten en nu een mega blauwe/paarse plek....
    Zou het kwaad kunnen?

4. DutchDiamond

ik bloede ook af en toe na het spuiten bij de eerste kreeg ik ook een blauwe plek
    denk niet dat het kwaad zou kunnen zal alleen pijnlijk geweest zijn denk ik
    misschien morgen voor de zekerheid het ziekenhuis even bellen wat hun denken
    maar het spul moet toch uiteindelijk je bloedbaan in dus ik denk dat het niet uit zal maken

5. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Jammer dd. Het is nog vroeg!
    Lb maakt niet uit! Heb t ook vaak gehad. Tis wel vervelend, vooral te zien.

6. rozabottel

22 jul 2014
    21
    0
    1
    Hey dames,

Weer in de beschaafde wereld waar ze wel internet hebben..

@ lovelybaby vervelend van het bloeden maar zal geen kwaad kunnen geneest vanzelf denk ik voelt alleen pijnlijk. Ik heb overigens geen prikpen maar een spuit.

@dd jammer dat er nog nooit niks te zien was maar zoals je al zei misschien nog te vroeg. Ik mag ook a.s. woensdag voor een meting. Ben benieuwd

@ mnr niet leuk die negatieve test en die krampen. Je ongesteldheid al doorgebroken of nog steeds in spanning? Ik duim nog extravoor je dat t innestelings krampen zijn.

@weegbree hopelijk gaat je cyclus zich snel normaal gedragen

@olive succes met spuiten. Moeilijke situatie lijkt me voor je.

7. mnr

mnr Niet meer actief

@roza Nog niet ongesteld maar zeker weten ook niet zwanger. Ik verwacht het wel vandaag of morgen.

@dd op welke dag zat je? Wanneer moet je weer?

@weegbree al ongesteld?

@avda Hoe is het met jou meis? Wanneer is je fm?

8. DutchDiamond

gister cd10 morgen moet ik weer terug

9. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    Hoi meiden!

@ dd, hoop dat er morgen al wat meer te zien is!
    @ lb, hie ook vaker flinke blauwe plekken gehad. Tot nu toe gaat het nog goed hier ;)
    @ weegbree, ondertussen al een menstruati doorgebroken? Zou wel zo fijn zijn als je nu een regelmatig cyclus zou krijgen he ;)
    @ mnr, hoe is ie met jou meissie? Al ongesteld geworden? Hoop dat het ook gauw doorbreekt bij jou. Dan kan je ook weer verder..

Hier alles goed. Ik heb donderdag de eerste fm. Zit dan ok cd 10. Ik merk wel al dat mijn bms aan het groeien is. Ik verwacht nog niet veel van de echo. Vorige ronde had ik ook pas groei te zien op cd 16.
    Even iets heel anders he, hebben jullie ook dat als je op tv een bevalling ziet, dat je dan moet "huilen"? Als ik een baby geboren zie worden dan kan ik het niet meer droog houden... Stomme hormonen ook. *mindfuck*

10. DutchDiamond

@avda ik hoop het ook

hoe merk je dan dat je bms groeit?
    ik ga niet huilen maar merk wel dat het me meer doen dan voorheen

11. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    @ Dd, het is een beetje smerig. Maar ik merk het door dat met het afvegen er steeds wat slijm erbij zit had ik vorige ronde ook..

12. DutchDiamond

@avda
    ja dat slijm merk ik nu ook maar wist niet dat dat te maken had met het opbouwen van je bms

13. olive

olive Actief lid

2 aug 2011
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai meiden,

Weegbree: weer beginnen aan een nieuwe ronde voelt heel dubbel inderdaad. Het is alweer 2 maanden geleden dat ik ben bevallen en dan weer zo snel weer de mmm in voelt heel gek, maar ik vind het vreselijk om met lege handen te moeten staan. Je oergevoel als moeder zijnde om je kind een tsunamie aan liefde en genegenheid te geven en je het te verzorgen maar die gevoelens niet kwijt kunt omdat je met lege handen staat is onbeschrijfelijk.
    En ben je al ongesteld geworden?

Rozebottel: lastig idd, ik ben aan het ontzwangeren en spuiten tegelijk, alle hormonen lopen hier doorelkaar.
    Wat spuit jij precies, je hebt geen prikpen?

Avda: dat is wel erg wisselend geweest! Fijn dat de menopur goed zijn werk doet. Ik heb nog geen last gehad van vervelende bijwerkingen van de gonal. Ik ben benieuwd of het aanslaat bij mij.
    Ik heb het idee dat de naaldjes wat vervelender zijn dan die van puregon, ze blijven een beetje 'haken' als mijn man de pen eruit haalt.
    Dat gaat dan een beetje bloeden.

Dd: spannend, hoop voor een mooi eitje!

Mnr: is je ongi al doorgekomen of is er nog hoop?

Hier a.s donderdag krijgen we laatste deel van obductie verslag te horen, dna uitslag, fm meting en moet bloed afgeven bij lab om te controleren op bloedstollingsproblemen zoals lupus, factor 5 leiden etc.

14. rozabottel

22 jul 2014
    21
    0
    1
    @avda wist niet dat je daaraan kon merken dat je bms groeit. Jij hebt morgen toch weer een fm?

@Olive dapper en knap dat je inderdaad aan t ontzwangeren bent en toch al weer nieuwe hormonen gaat gebruiken. Hopelijk gaat het deze keer sneller voor je. Sterkte a.s donderdag met de uitslagen etc.
    Ik spuit overigens met z'n spuit waarmee ze ook vaccinaties zetten. Ben begonnen met 75e.

Vandaag mijn eerst fm (cd11) de gyn was verbaasd over de dosis. Dit is blijkbaar niet het laagste waarmee ze normaal beginnen.

Mijn meting was ik voor het eerst tevreden mee. Eitje nog maar 11 mm maar wel nu al gegroeid en ook nog eens in mn linker eierstok waar tot voorheen geen teken van leven leek te zitten. Bms was al 8 mm.

Vrijdag weer terug voor meting hoop dat t bij 1 eitje blijft en t goed groeit.

@dd succees straks bij je fm!

15. DutchDiamond

@roza
    wat raar ik spuit ook als eerste 75 eh menopur
    hier is het trouwens ook altijd links die het af laat weten
    wat heb je trouwens een mooie bms nu al zeg

hier slaan de zenuwen inmiddels toe voor de fm
    probeer geen hoop te hebben op een mooie uitslag maarja stiekem is ie er wel

16. mnr

mnr Niet meer actief

Moet jij vandaag dd?

Hier de ongi behoorlijk hevig doorgebroken. Dus vrijdag weer beginnen met spuiten.
    Heb wel meer buikpijn en bloed verlies dan anders.

Olive: wat ontzettend zwaar is jullie situatie.. Je bent moeder maar je kan je kindje niet vasthouden. En dan nu weer dit zware traject in. Ik zou je van alles willen zeggen maar er zijn geen woorden die je hierin kunnen troosten.
    Ik hoop dat het jullie snel gegund is om weer zwanger te mogen zijn en het te mogen voldragen.

17. DutchDiamond

eindelijk thuis pff wat een geprul

ik moet 75eh door blijven spuiten
    vrijdag half 12 weer terug (helaas op me verjaardag)
    ze zag zowel links als rechs eentje van 10,5 en 11
    heb ook vast de pregnyl meegekregen
    maar om een of andere reden ben ik nog niet gelukkig zoals met 1 ei bij de clomid:s

18. DutchDiamond

iemand trouwens enig idee hoeveel spuiten je max. mag zetten in 1 ronde
    zit nu op 10 lijkt me niet dat ze eindeloos door kunnen gaan toch?

19. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    @ dd, verschilt heel erg per ziekenhuis! Ik ken nog een meisje die ook meegepraat heeft in dit forum. Zij heeft doorgespoten tot cd halverwege in de 30. Toen een eisprong gehad en..... Zwanger!
    Bij mij in het ziekenhuis worden ze boven de 15 dagen spuiten erg nerveus ;)

Op welke cd zit je nu dd? 2 eitjes rond de 10,5 is toch hartstikke mooi?! Gemiddeld groeien ze 2 mm per dag. Dus zouden ze in theorie vrijdag rond de 14/15 kunnen zijn! Ik mag vanaf 16 mm de pregnyl zetten.
    Ziet er dus heel goed uit voor jou meis!

20. DutchDiamond

oef 30 spuiten heftig dat is gewoon een hele maand maarja wel zwanger dat is natuurlijk het belangrijkste

ik heb er niet na gevraagt maar hier zit inmiddels de 10e erin en begon het me net ineens af te vragen

vandaag cd 12 had er 2 nu 10,5 en 11
    stiekem hoop ik dat ze beide groeien maar ben bang dat er 1 achter zal blijven
    want ja met 2 eitjes toch dubbel kans
    heb pregnyl al meegekregen maar geen idee wanneer ik die zal moeten gaan zetten denk dat ik vrijdag en maandag nog voor een echo zal moeten?

maar zoals ik al eerder zei ik heb geen idee hoe ik me moet voelen bij de clomid met 1 follikel was ik echt apetrots was echt blij toen en daar merk ik nu niks van
    ik zal het maar op de hormonen gooien ;)

hoe is het bij jou nu avda?en hoe is het natuurlijk ook met de andere meiden?

Deel Deze Pagina