Puregon of andere hormonen spuiten deel 2!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door guusje27, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Yep, weer op de wachtbank! Ik krijg er inmiddels een houten reet van!!:D

2. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Wat is t stil hier...

Vandaag naar Artis geweest, was leuk, Joa vond t ook erg geslaagd, vooral de vissen vond ze erg mooi

3. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Oeps.. Op zijn kop!

4. mnr

mnr Niet meer actief

Het is idd stil hier.. Volgens mij is iedereen zwanger of op pauze.

Fijn dat je het zo leuk hebt gehad in Artis!
    Hou je het wachten een beetje vol? Wanneer kun je testen?

Hier een erg druk weekend gehad. Vandaag op kraambezoek bij het neefje geweest.
    Het zijn rare emotionele dagen, heb ook echt heel veel last van de hormonen deze ronde. Hoop dat nu we er geweest zijn ik het wat meer los kan laten.

Dinsdag een fm en hopelijk duidelijkheid! Ik kan deze onzekerheid er slecht bij hebben op het moment.

Vandaag ook onze laatste vakantiedag. Wat gaat de vakantie toch altijd snel voorbij!

Hoe is het verder met iedereen?

5. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Haha, ja heb je gelijk in.. Zwanger of pauze ja.!

Hier nog in ieder geval wachten tot zaterdag met testen.. Mag eigenlijk die maandag erna pas maar heb zaterdag een feestje dus ik test dan alvast. Vandaag test gedaan of pregnyl er al uit was, nou dikke tweede streep nog dus zeker nog pregnyl in lichaam!

6. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Aah Hoe lief!!♥♥

7. mnr

mnr Niet meer actief

Wat spannend dan! Nog maar 6 dagen :)

8. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Haha.. Nou, vind t aardig lang nog!!:D

9. mnr

mnr Niet meer actief

Ja, als je zelf op de wachtbank zit duurt het altijd lang haha,

Maar ik wil wel ruilen hoor ;)

10. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    Ik ruil ook graag ;-P

11. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ja, moet ook niet klagen..! ;)

12. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Jaa dat wachten is vreselijk dames...
    Mnr hopelijk dinsdag n mooi resultaat met de fm.
    Avda mag je deze week voor de Leo? Of is dat nog wat verder weg.
    Hier weinig te melden. Druk met spulletjes etc, vrijdag 30 weken groeiecho... Dus ben benieuwd of ze in lijn ligt. Leef erg met jullie mee... Wil zo graag dat iedereen zwanger raakt... :-/
    Dikke knuffel meiden!

13. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Ohja ik plaats zo nog even n buikje van gister. Wordt kogelrond inmiddels. .

14. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    @ Guus, jawel. Je mag wel klagen! Als je het hier niet kan, waar dan wel? Als kk bij familie en vrienden "klaag" dan krijg ik steevast te horen dat ik het ook moet loslaten en dat ik er te veel mee bezig ben! Arg.. Dan kan ik ze! Het is zoo makkelijk om dat te zeggen voor anderen.
    Dus meid, laat je lekker gaan ;)
    @ weegbree, fijn meid! Lekker alle spulletjes klaar maken.. Weet nog goed toen ik me bij dit forum aansloot jij op het wachtbankje zat. En kijk je nu eens ;)

15. mnr

mnr Niet meer actief

Tuurlijk mag je klagen Guusje! Het wachtbankje is ook niet leuk!

Alle stappen van de mmm zijn zwaar :(

Weegbree: 30 weken al! Waarom krijg jij groei echo's? Groeit de baby te snel/langzaam?

Avda: mensen die zeggen dat je 'het moet loslaten' snappen het niet. En ik denk dat het ook moeilijk te snappen is als je het niet weet hoe het is.
    Wij hebben het alleen m'n schoonouders verteld omdat dat wel moest en dat vind ik al vervelend. Ze bedoelen het goed maar het is alleen maar vervelend.

Hoe kun je er nou niet mee bezig zijn? Elke dag spuiten, vol zitten met hormonen, meerdere keren per week naar de gyn, bijwerkingen, teleurstellingen, wachten, nog meer teleurstellingen. Dan lukt loslaten niet zomaar.. En dan nog die grote angst of het ooit wel gaat lukken.

Maar ik hoop voor ons allen die nog bezig zijn dat we dit jaar met kerst een baby in onze buik hebben.. Dat moet gewoon!

16. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    is standaard bij onze praktijk! vind het wel een fijn gevoel!

17. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    en idd mnr. je kunt niet anders dan er elke dag mee bezig zijn. of je neemt pillen, bent aan het spuiten, bent druk met 'klussen', zit op de wachtbank of bent ongesteld. dus elke dag van de maand heeft er wel mee te maken helaas... ik werd op een gegeven moment helemaal gek van alles en ben toen naar de accupuncturiste gegaan, die heeft mij wel wat meer rust gebracht. ik droomde er zelfs over dus haast echt 24/7 ermee bezig.

18. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ja.. Na bijna 2 jaar 'proberen' mag je ook wel klagen he... En dat van de familie die zet dat je het moet loslaten ken ik ook maar al te goed...! Zo irritant! Ik heb het er ook eigenlijk niet meer over met hun, omdat ik het gevoel heb dat ze het vervelend vinden.. Dat ik het er weer over heb.. Gelukkig kunnen wij dat even lekker tegen elkaar klagen hier he! Haha

19. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Hè lieve dames hoe is het hier? Al nieuws of allemaal nog op het wachtbankje?

20. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Op t wachtbankje! Nu 7 dpo!

Deel Deze Pagina