@LB ja heb ik gedaan maar nog erg gevoelig ik ga alvan een volgende keer uit klussen gaat niet gesmeerd nu denk zelfs dat me ei nu op springen sta of net is gesprongen voel steekjes links
Ik ook maandag! Spuiten vandaag ging goed. Heb alleen gigantische hoofdpijn. Ben geloof ik gevoelig voor hormoonwisselingen. Alle keren dat ik zwanger ben geweest hetzelfde. Het was al een stuk minder sinds ik met de pil gestopt ben. Maar ja het is een van de bijwerkingen van gonal f volgens de bijsluiter. We nemen jet dan maar voor lief, het is tenslotte voor een goed doel!
Hoi meiden! Ben beetje afwezig geweest laatste paar dagen. Zijn tussen de bedrijven door druk aan het klussen in ons huisje. Zijn de woonkamer aan het opknappen Ik mag morgen weer gaan voor een fm. Vind het stiekem erg spannend. Zit dan op cd 16. Vorige ronde had ik een mooi eitje op cd 16. Tijdens mijn laatste fm was nog niks te zien. Bms wordt wel geleidelijk dikker. Dat is wel al mooi meegenomen. Hoe is het met de rest van de meiden? @ werveltje, hoe gaat het spuiten? @dd, jij eisprong gehad? @ mnr, meissie hoe gaat ie met jou? Weer begonnnen met spuiten? @lb, jij maandag fm?
@avda toch fijn een beetje afleiding spannend morgen weer je hebt vast een groeiend eitje! hier is hij inderdaad gesprongen tepels zijn weer gevoelig nu op het wachtbankje kan de 18e testen
Succes morgen avda! Kans is groot dat je een mooi eitje hebt! Het spuiten gaat prima! Ook geen blauwe plekken meer. Ik word er nog goed in haha. Wel erg last van hoofdpijn en een opgezette buik. Maar ja dat nemen we maar voor lief.
Al je fm gehad avda? Ben zo benieuwd! Hier morgen alweer een week aan het spuiten. Woensdag de eerste fm. Dd: succes op de wachtbank! Weegbree: fijn dat je vakantie zo leuk was! Nu nog wel vrij of weer aan het werk? Hier nog 2 weken voor we vakantie hebben.
Hier niet zo'n goed nieuws. Was nog steeds niks te zien. Bms is ook weer wat geslonken. Heb moeten bidden en smeken of ik nog door mocht gaan. Mag nu wel doorspuiten tot zaterdag. Ik wordt zo gek van mijn eigen lichaam. Het doet gewoon niet wat ik wil! Ben er zoooooooo klaar mee. Heb in de auto weer zitten te janken. @ weegbree, waar was je op vakantie geweest? Ik verheug me ook op de mijne. Ik 'mag' nog anderhalve week werken. Vakantie vanaf de 18e. @mnr, spannend woensdag weer. Ik duim voor je meis!
@avda nee toch meid jeetje wat kl@#% huilen hoort erbij lucht op! hoop dat er zaterdag toch wat te zien is!! hier zit ik dus op het wachtbankje veel positieve verhalen over de utrogestan gelezen geeft dus wat hoop maar zit nog erg in een dipje en kom er maar niet uitgekrabbelt
Ze zijn bij mij zo bang dat het weer de verkeerde kant op gaat dat ze niet meer midden in een cyclus willen ophogen.. Snap natuurlijk hun beredenatie ook wel. Maar het duurt me gewoon nu allemaal te lang. Ik word gek, ik wil kansen hebben. Vanmiddag ook ruzie gehad met manlief. Hij kan er ook helemaal niks aan doen, maar hij is gewoon de pispaal. Weet ook dat ik heel onredelijk ben. Maar ik ben gewoon zo boos en verdrietig.. En 1 ding kan ik je vertellen: dat is geen goede combi!
@avda hier net ook een gesprek gehad ik ben allemaal erg chagerijnig en hij kan niks goed doen maarja we slaan ons er maar doorheen en als we dit samen kunnen doorstaan kunnen we alles wel aan denk ik
Avda, ik vind het zo rot voor je.. alles wat je al hebt doorstaan het leek de vorige ronde dat ze de juiste dosis hadden en dan werkt dat weer niet.. Logisch dat je dan ruzie krijgt, je reageerd het af op degene die het dichst bij je staat. Ik duim en hoop dat je eitjes toch nog gaan groeien! Of toch ophogen en dan weer in de dag een echo.
Bah avda...het zit he ook echt allemaal tegen he.... bah!!! Hopelijk een mooi ei zaterdag en anders zou ik misschien toch ivf overwegen? Die mannen moeten er maar even tegen kunnen hoor...! Dd spannend voor jou!
Jips, ben net thuis van de echo. Was nog steeds geen groei te zien. Heb ook gevraagd om op te hogen. Maar dat willen ze niet doen Ga nu gewoon "stiekem" vandaag zelf ophogen. Doe vandaag twee ampullen met poeder en een met vloeistof. En doe morgen dan gewoon de normale dosis. Moet maandag terug voor de fm. Als dan ook geen groei te zien is moet ik stoppen...