Wat balen zeg! Ik snap het wel dat je dan stiekem ophoogd. Ik vind dat ze dat ook hadden moeten proberen. Ze moeten toch begrijpen dat dit voor jou heel moeilijk is.. Hoop zo dat de extra dosis gaat helpen!
@Avda: wat balen zeg! Ik weet van een dame die ICSI heeft gedaan dat ze na de eerste fm nog best lang door moest spuiten om de eitjes op de juiste grootte te hebben. Waarom zou je dan moeten stoppen? Ik ben morgen aan de beurt voor de eerste fm. Ben rete nerveus. Hoop zo dat al dat gespuit het waard is. Heb sinds gisteravond een zeurend gevoel in mijn onderbuik. Ik hoop op minimaal 6 eitjes; een mandje vol dus . Met de IUI en Menopur had ik iedere keer maar 1 of 2 eitjes dus hoop dat het nu wel lukt om er meer te krijgen. Maar goed, afwachten... vanavond weer spuiten en dan nog maar 1 nachtje slapen!
Hai meiden, Even een snelle vraag tussendoor; ik was vandaag voor een fm in zkh en ik heb een eitje van gemiddeld 2 cm en mocht gelijk de ovitrelle zetten. Manlief heeft die om 13.30 gezet. Nu hebben we gisteravond geklust, zouden jullie vanavond klussen of morgenavond? Zijn zaad is goed.
Ontzettend bedankt voor jullie snelle reacties dames! Dan toch inderdaad vanavond en morgen. Ze wilden in de eerste instantie het stop zetten omdat er weinig groeide, maar ik heb op mijn strepen gestaan en ophoging gevraagd, gelukkig maar! Cd19 ondertussen Wel heel bizar, mijn eitje springt waarschijnlijk morgen op mijn uitgerekende bevaldatum?! Toen ik vanochtend voor een fm ging op de vk afdeling kwam ik het zelfde kamertje terecht toen ze de echo deden en ons vertelden dat ons zoontje was overleden. Sta je daar te janken in je onderbroek pfff Avda: ik duim heel hard voor je dat je mooi eitje krijgt, het is ook niet niks he dat wachten ik had hetzelfde gedaan hoor Mnr en LB ik hoop dat jullie mooie eitjes krijgen binnenkort! Ivf lijkt me heel spannend Lb! Dd: succes!! Weegbree: lekker bijgekomen in de vakantie? Was het goed te doen met de kleine?
Jeetje wat ontzettend bizar... Vind het wel bijzonder hoor. Hopelijk helpt jullie kleine mannetje het eitje een handje.. Mooie gedachte. vakantie was heerlijk!! Ze is zoooo lief geweest! Ging super! Ik zal morgen eens wat foto's uploaden. Klusze meid ♥
Dat is een hele mooie gedachte, dank je wel! Hoop dat hij inderdaad het geluk een beetje onze kant opschuift Wat fijn! Dan kun je zelf ook echt genieten lijkt me! Dankje, we gaan ervoor
FM gehad en ik weet nu niet of ik wel of niet blij moet zijn. Ze heeft 7 follikels opgeschreven, maar er waren er maar 2 echt groot en die andere 5 waren mini. Ze gaf aan dat de kans bestaat dat die andere 5 niet meet groeien.... BMS was 5.
Dat is balen LB! Hopelijk groeien die 5 nog door. Hoeveel spuit je nu? Gaat de ivf wel door als het er maar 2 zijn? Avda: al fm gehad? Weegbree: wat een leuke foto's! Kruipt je dochter al? Fijn dat jullie zo genoten hebben!
Hoi meiden, Vanmorgen had ik de FM. Na twee dagen stiekem 150e spuiten i.p.v. 75e, heeft helaas niet mogen baten. Geen groei. Geen enkel eitje boven de 6. Wordt hier zo gek van. Kan er gewoon niet tegen. Het liefste wil ik gewoon ook even niks meer. Maar ik weet dat ik dat toch niet kan. Mijn wens voor een zwangerschap en een kindje is nog groter! Moet nu twee weken wachten of er een menstruatie uit zich zelf komt. Zo niet, dan weer aan de provera. Maar ik weet toch al dat er geen menstruatie uit zich zelf komt. Dat komt er nooit. Dus ik wil komende week al bellen voor een afspraak bij de gyn. Dan kan ik meteen beginnen en in mijn vakantie weer beginnen met spuiten. Maar ik wil graag een gesprek met de gynaecoloog. Ik wil wel eens weten hoe zij tegen mijn cyclus en hele gebeuren aan kijkt. Hoe schat zij mijn kansen in, en wat kan ik nog allemaal En hoe zit het met IVF? Wat zouden dan mijn kansen zijn? Zit nu op het werk en zit te vechten tegen mijn tranen. Ik werk in een apotheek en tegenover mij zit de afdeling Fertiliteit. Die hebben vandaag al 3 telefoontjes gehad van vrouwen die zwanger zijn en dus de vervolgleveringen willen stop zetten. Voor hun natuurlijk hartstikke fijn, maar ik kan wel janken.. Lieve meiden, ik ga ook even de komende weken proberen wat rust te pakken. Dus als jullie mij wat minder zien reageren weten jullie waarom. Ik gun het jullie allemaal zo ontzettend erg!! Dikke dikke knuffel!!
Oh Avda, heel veel sterkte... Hier hoop ik natuurlijk op een groeispurt van die andere 5, maar het is afwachten. ik weet dat het kan, maar of dit ook voor mij geldt, dat weet ik niet. De verpleegkundige vertelde dat ik aan de max zit wat betreft Gonal F. Als het er maar 2 zijn, gaan we daar mee verder. wat dat precies betekent weet ik ook niet natuurlijk. Maar er is geen woord gerept over 'geen IVF'. Ik moet vanavond gewoon weer spuiten, broeden en hopen. Meer kan ik niet doen.
Lieve avda, Wat ontzettend rot voor je! Het lijkt me heel goed om eens een goed gesprek te hebben. En ik zou zeker ivf overwegen. veel eitjes krijgen is bij jouw geen probleem. Maar wat ik eerst nog zou doen is naar een ander ziekenhuis gaan voor een second opinion. Ik vind dat ze bij jullie erg raar en langzaam werken. Eerst die stomme clomid en waarom nu niet ophogen? Ik heb mn eerste fm pas op cd15 en als er dan nog niks groeit hogen ze echt wel op. Ik weet dat jouw situatie anders is maar nu blijkt wel dat met ophogen er niet ineens veel meer groeit. En waarom nu wachten op een menstruatie die niet komen gaat? Je hebt geen eisprong en amper bms dus waarom wachten? Door hun langzame manier van werken heb je al zoveel tijd verspild. Ik snap dat je niet zomaar bij hun weg durft te gaan maar je kan altijd ergens anders op gesprek gaan. Heel veel sterkte meis!
Beste Avda, Echt heeel erg rot!! Zoals mnr zegt snap ik niet waarom ze niet ophogen en wachten op je menstruatie??!! Dat kan nog even duren lijkt me? Echt niet leuk meis zou een ander zkh overwegen.. Heel veel sterkte en een dikke knuffel! Lb wanneer moet je weer terug voor een fm? Ik hoop dat er nog een paar groeien en dat het allemaal gewoon door gaat. Mnr: cd15 eerste fm pas? Is dat niet laat? Hoeveel ie spuit jij trouwens? Ik hoop dat ze mooi groeien! Hier sinds gisteren ineens de spit, verga van de rugpijn! 6x500 mg paracetamol genomen hielp weinig tot niets, het lijkt wel of mijn onderrug verkrampt. Kan niet normaal zitten, staan of liggen. Ik heb continue een warme kruik en ben ingesmeerd met tijgerbalsem, iemand nog tips?? Gisterenavond moest er ook nog geklust worden, man ik voelde me net een opblaaspop, kon niet bewegen niks haha! Maar het is allemaal goed gekomen, mag weer op het wachtenbankje alleen dit keer wel op een zonning oord gelukkig. Veel liefs aan jullie allemaal!
Hoe is het dames? Olive: spit is zo pijnlijk en daardoor vermoeiend. Zoveel mogelijk warm houden en hoe moeilijk het ook is proberen te bewegen want dan gaat het sneller over. heel veel sterkte! Hier: wat een dag! Vandaag de fm. Sinds gisteravond ineens veel buikpijn. Bleek bij de fm wel waarom. Maar liefst 13 eitjes van rond de 14mm. Nu wordt de iui een escape icsi / ivf. Vanaf nu naast de fostimon/gonal-f nog iets spuiten om de eisprong tegen te houden. maandag weer een fm en dan waarschijnlijk donderdag de punctie. ik moet het nog echt even laten bezinken. M'n hoofd maakt overuren. Ik vind het spannend en het is moeilijk om ineens om te schakelen.
Wauw mnr, wat veel! Ik moet het doen met 2 grote en 3 kleintjes. Waarschijnlijk zaterdag punctie. Morgen nog een keer een fm.
sorry meiden het is even geleden maar zat er helemaal doorheen zag alles even niet meer zitten ben me dipje nog niet helemaal uit maar gaat weer wat beter gister op 8dpo een testje gedaan die was negatief maar weet uedergeval dan dat de pregnyl er dan uit is voor deze ronde heb ik toch eigenlijk geen hoop om een of andere reden
Ach lieve avda, wat een rotnieuws zeg... Idd wat mnr zegt ik zou als het lukt aandringen opnemen gesprek met Gyn en meer spoed achter de behandeling. Denk eerlijk gezegd dat ivf jou meer kansen zal bieden.... Tis echt heftig, vind t heel naar voor je :,( Mnr, wat nu...jeetje. Best spannend zeg, kan me voorstellen dat dat even schrikken is. Maar goed, wie weet,,,,!! Lb, vijf eitjes....er zit vast jullie kindje bij!!! Ik duim voor je. Dd, nog niet opgeven meid, het kan nog! En je weet dat je een ei kunt krijgen met de spuiten, dus dan op naar de volgende. Mnr, mijn dochter kruipt niet maar tijgert de kamer door. Tegenwoordig kan ze goed zelf zitten en gaat ze ook vanuit liggend zitten. Das best vlot geloof ik. Nu beetje ellende met tandjes en rode billen Guusje hoe is het met jou eigenlijk?