Lb: ben benieuwd hoe je echo was! Hopelijk zijn er nog een paar eitjes bij gegroeid. Dd: waarom heb je zo'n slecht gevoel dan? Net wat weegbree zegt, je weet in ieder geval dat spuiten werkt. Succes met de laatste wachtdagen! Weegbree: leuk dat ze al tijgert en ook al zit met 8 maanden is zeker vlot. Mijn dochter kroop en zat al met 6 maanden, ze stond met 7, liep langs de tafel met 8 en loslopen met 11. Maar dat is echt een uitzondering hoor! M'n neefje van 11 maanden kan nu net pas zitten. Sterkte voor je meisje met der tandjes. Altijd zo sneu
nog 4 dagen tot nod net negatief getest weet niet waarom ik er negatief in sta misschien zelfbescherming?
Ik probeer ook altijd uit te gaan van dat het niet gelukt is. Die kans is gewoon groter. De eerste week lukt dat altijd prima maar zodra m'n nod dichterbij komt krijg ik dan toch weer hoop. Gebruik je nog utro? Tot wanneer moet je dat gebruiken?
utro gebruik ik nog tot en met mijn nod maar nu me nod dichterbij kom heb ik ook nog het idee dat het niks is heb wel wat sympthomen maar die komen door de utro
Sorry voor de late update! Gisteren fm gehad. Super gehaast, 2 grote en de kleintjes niet eens opgemeten. Ze ging overleggen net de arts over de datum van de punctie. Gisteren rond 3 uur gebeld; moest nog een keer de decapeptyl en Gonal F spuiten. Vanmiddag wordt ik tussen 2 en 4 gebeld over hoe laat ik de Pregnyl moet zetten en hoe laat de punctie zondag is. Zondag dus de punctie!!!!! Vind het retespannend! Morgenavond 2 oxazepam innemen en zondag een uur voor de punctie nog 1 + 1.000 mg paracetamol. Tijdens de punctie een infuus met Morfine; dat wordt wat! Denk dat ik knock out ga. Heb alles meegekregen. Vandaag hoor ik dus hoe laat!
Hey dames, Ben ik weer! Gisteren de punctie gehad. Was best een beetje nerveus. De echo voor de punctie liet zien dat ik 4 ipv 2 eitjes had. Zo blij! Uiteindelijk bleek 1 nog te klein en geen eicel te bevatten, maar die andere 3 wel. De punctie viel me mee, alleen had ze een ader geraakt dus nog een flinke bloeding gehad. Morgen tussen 2 en 4 wordt uk gebeld en krijg ik te horen of de bevruchting en celdeling goed is gegaan en dan hebben we woensdag de terugplaatsing. Spannend! Zit nu aan de Ustrogan, een hele andere 'tak van sport' hahaha! Hoe gaat het hier?
jeej goed nieuws LB! nu keihard duimen voor een mooie bevruchting!! hier weer aan het werk na vier weken vakantie. even inkomen. gelukkig morgen alweer vrij...love parttime werken
Ik durf het nog niet te geloven en dat na 3 testen Lb Spannend allemaal succes meid! Utrogestan is geen pretje ik heb gelukkig vanmiddag de laatste en dan moet ik stoppen Weegbree Owh dat is wel weer wennen maar morgen vrij nu nog mooi weer
DD gefeliciteerd meis!! Geniet ervan!! Lb wat fijn dat de punctie goed gegaan is ondanks de bloeding, ik hoop dat ze alle 3 bevrucht zijn!! Ga voor je duimen
Wauw DD, van harte gefeliciteerd, wat een geweldig nieuws!!!!!! Ik ben gebeld door het ziekenhuis. Alle 3 de eicellen zijn uitgegroeid to embryo's. We hebben een 100% score! Morgen om 11.00 uur is de terugplaatsing. Ik vind het zo bijzonder!!! en spannend!!!!
Terugplaatsing was bijzonder! We hebben 3 A-kwaliteit embryo's dus die andere 2 zijn ingevroren. We hebben een foto van de cellen die ze hebben teruggeplaatst. Voelt allemaal onwerkelijk... Nu hopen dat hij of zij zich stevig vasthoud!!!! Inderdaad: hoe is het hier?
4 september pas..., in mijn beleving over een eeuw. De eerste week valt het me altijd mee, maar die 2de week....