Dit topic is inmiddels gevuld met allemaal nieuwe mensen en spannende gebeurtenissen! Dames ik hoop dat jullie over een tijdje mooie, lieve kindjes zullen krijgen!! Mijn mannetjes zijn inmiddels 11 maanden, al hele persoontjes en kruipen heerlijk het huis door! Nog even en ze zijn 1! De medische molen is voor mij al weer dik 1,5 jaar geleden. Het gaat allemaal zo snel! Maar nog kan ik de emoties voelen als ik jullie berichten lees. Toy toy toy dames, als het eenmaal gelukt is is het zo mooi en bijzonder!
Hoi lieve meiden! Long time no see Hoe is het hier met iedereen? Heb even een weekje rustig aan gedaan. Niet dat dat heel goed lukte, of een succes was.. Maar heb het geprobeerd. Heb jullie advies ten harte genomen en heb afgelopen maandag een afspraak gehad bij mijn gyneacoloog. Had zelf al naar een ander ziekenhuis gebeld, maar zonder verwijzing kwam ik er niet tussen. Dus afspraak gehad bij mijn eigen gyn. Heeeeel fijn gesprek gehad. Eerst mijn 'gal' gespuugd over alles. Op heel veel punten gaf ze me ook gelijk. Hun hadden een té afwachtende houding. Ik mocht mijn dossier inzien en daar stond ook in dat ze me sowieso wilde doorverwijzen voor IVF. Heb dus de verwijzing in de pocket. Nadeel is dat er in dat andere ziekenhuis een wachttijd is van 6 tot 8 weken. Tot die tijd kan ik wel in mijn eigen ziekenhuis nog verder proberen. Ben dus nu weer met de provera begonnen. Verwacht eind volgende week mijn menstruatie. Dan begin ik weer met menopur 75e. Ook hebben ze gezegd dat ze nu sneller willen gaan ophogen.. Al met al redelijk positief vond ik zelf. Ben ook erg blij dat ik door mag/kan met ivf. Op een of andere manier heb ik daar een goed gevoel bij.. Schrok wel van de percentage van succes dat zij mij gaf (28%). Maar goed... Positive thinking!! Dikke knuf voor iedereen!
Avda, goed dat je opgesproken hebt hoor!!!! en ook verstandig dat je doorgaat met IVF. denk dat dat de oplossing voor je is. jammer dat het weer zo lang moet duren voordat je dan verder kunt, maar eerst nog een rondje menopur dus. 28% is wel per poging he. bij een 'normale' eisprong heb je 15% kans per keer. ben benieuwd meid!
Goed dat je in gesprek bent gegaan avda! Misschien is ivf niet nodig en gaat het de komende ronde met ophogen wel lukken. Succes meid!
Wat is het hier weer stil in t forum! Avda goed dat je het aangegeven hebt, hopelijk heeft deze ronde met sneller ophogen al een beter effect!
ja inderdaad rustig...mnr, ik zag in een ander topic dat jij deze week tp hebt? wanneer/of hoe is het gegaan?? olive nog lekker op vakantie? hopelijk kom je met een extratje in je buik weer terug... en avda eind deze week weer spuiten? bo hoe is het met jou, heb je al een mooi buikje??? hier zit ik ook te wachten op mijn menstruatie, ben benieuwd wanneer ie komt... denk dat we het volgende ronde weer eens voorzichtig gaan proberen...wel spannend hoor, want het zal in eens raak zijn. dat zou wel vroeg zijn, maar voor hetzelfde geld duurt het weer lang of moeten we weer naar de kliniek...
Het is inderdaad stil! @Avda, heel goed gedaan! Ik heb niet zoveel te vertellen. ik zit op de wachtbank. Ik voel me goed en ben verrassend rustig. Ik mag vandaag precies over een week testen, maar ik speel met het idee om zondag al te testen. Dan is de Pregnylspuit meer dan 2 weken geleden. Ik wil dan om de dag weer testen tot 4 september. Geen noemenswaardige kwaaltjes, alleen die (.)(.)... Hoe is het met de rest?
Ja met mij gaat het goed Weegbree.. M'n buikje begint nu steeds meer te groeien dus vandaag voor het eerst een zwangerschapsbroek aan.. Wel even wennen dat het zo hoog zit! Hou je je cyclus ook bij door middel van temperaturen? Daaruit kan je ook veel dingen halen Maar hoe is t verder met jou? En met je kleine meisje?? Lb Wat goed dat je zo rustig bent! Ik weet wel dat ik soms echt achter alles wat ging zoeken en juist toen ik dus zwanger werd heb ik dus helemaal niks gemerkt aan m'n lichaam maar moet zeggen dat ik toen ook er niet mee bezig was!
DD van harte gefeliciteerd!! Avda wat goed! Hopelijk ben jij ook snel aan de beurt, 28 procent is toch best wat hoor! Mnr hoe beviel de tp?? Is het je allemaal meegevallen? Lb wat spannend, mijn duimen draaien voor jou en Mnr! Weegbree: ik hoop dat je er meer regelmaat in je menstruatie komt zodat als het weer begint te kriebelen niet de mmm in hoeft. Bo ik vind lage broeken niets, dus ik vond de zwangerschapsbroeken heerlijk zitten, soms heb zou ik ze nu nog willen aandoen. Ik had had er al een aangeschaft bij 8 weken, heerlijk! Myloon jeej wat gaat dat hard zeg, zolang geleden alweer! Hopelijk staan we binnenkort allemaal niet meer met lege handen, zo vermoeiend he soms die mmm. Hier net terug van vakantie, helaas was de laatste dag geen leuke afsluiter, ongesteld geworden. Mijn man en ik hadden het er erg moeilijk mee, al die emoties kwamen weer terug. Ik weet dat het niet reëel is (voor mij althans) om in de eerste ronde zwanger te raken, maar je hoopt toch dat je iets meer geluk hebt omdat je het ergste hebt meegemaakt. Maar helaas houdt de natuur nergens rekening mee. Vandaag even wat gewinkeld maar oh wat vind ik het moeilijk om die maxicosi's te zien met pasgeboren baby's, ik was in augustus uitgerekend. Enige wat steeds door mijn hoofd spookt is dan waarom ik niet en zij wel?! Maar daar krijg ik helaas geen antwoord op.. Ik zit te overwegen om de volgende ronde iui te doen, zou dat onze kansen vergroten denken jullie? Hiervoor hebben we steeds ovulatie inductie gedaan en gemeenschap gehad omdat zaad van ml goed is. Ze waren ietsjes langzamer maar hoeveelheid was veel dus dat compenseerde elkaar zeiden ze in het zkh. Hoeveel is de slagingskans van iui t.o.v. "Normale" bevruchting? Enig idee iemand? Groetjes, Olive
Dag dames! Ik ben weer terug van een paar daagjes aan zee. Ik heb inderdaad afgelopen woensdag de terug plaatsing gehad van een blastocyst graad 1. Echt de allerbeste embryo dus Ik vind het echt super spannend allemaal! De punctie en tp zijn me ontzettend meegevallen. Olive: wij zijn naar een jaar ovulatie inductie ook overgestapt op iui. Ik was gewoon toe aan een stap verder. Ook hier is met ml gewoon alles goed. Ik was van de tweede iui zwanger, helaas een mk maar ik denk dus wel dat iui soms net dat ene zetje kan geven.
Mnr wat goed!!!!! Heel spannend!!! Wanneer mag je testen? Met een ivf poging mag dat eerder dan twee weken toch? Fijn dat je het je allemaal is meegevallen, hoop echt het raak is meid! Hebben jullie het leuk gehad aan zee ondanks het weer? Weegbree sorry niet goed gelezen, het was al aan het kriebelen hihi! Ik zie aan je banner dat je een dag overtijd bent, klopt dat? Nog getest?! Liefs
Olive: wij hebben echt super mooi weer gehad. Lekker veel zon. Alleen gisterenmiddag was het regen. Ik heb de terug plaatsing op dag 5 gehad en normaal mag je 16 dagen na de punctie/eisprong testen. Dus nu inderdaad eerder, en ik mag ik na 11 dagen testen.
Wanneer heb je de terug plaatsing gehad dan? Ook een blastocyst? Het ligt er aan op welke dag je tp was..
Ik heb na 5 dagen de tp gehad, het was een blastocyst van graad 1. Maar 10-15% van de bevruchtingen haalt dat, ben daar dan ook heel blij mee. Ze rekenen de test datum vanaf je punctie en niet vanaf de terug plaatsing omdat hij na de punctie al bevrucht wordt. Wat is je test datum?
Lekker mnr!! Niet verbrand hoop ik? Ik was behoorlijk verbrand op vakantie, had per ongeluk factor 15 mee ipv 30 Ik heb je verhaal over iui voorgelegd aan ml, hij gaat erover nadenken maar zijn voorkeur gaat uit naar de 'normale' manier. Ik heb op 4 september mijn eerste fm op cd12, denk niet dat er veel te zien zal zijn aangezien ik gem. 3 weken spuit voor een eitje. Spuit weer 75 eh, wilde eigenlijk beginnen met 87,5 eh maar ze zeiden dat er dan vaak teveel eitjes groeien..? ze hebben me beloofd sneller op te hogen dit keer. Lb tijd gaat snel hoor, voor je het weet mag je (roze) testen
Ik ben benieuwd naar de fm. Hier sinds gisteren bruine meuk. Vanmorgen negatief gestrest en nu de eerste druppels bloed zichtbaar.... Nu aan het wachten of het door zet...