Hmm het minste is 12,5 eh bij gonal f dus dan zou ik op 87,5 eh zitten... Is het niet beter om vandaag wel extra dus 87,5 te spuiten zodat die kleine doorgroeit en morgen weer gewoon 75?? Zodat het er niet teveel worden? Of ben ik nu onlogisch aan het denken?? Zit heel erg te twijfelen ik heb geen zin in overstimulatie..
Ik sluit me bij weegbree aan! Alleen doen als het voor jullie goed voelt. Koppie op! Wij duimen voor je.
Mnr nee toch?! zoals LB zegt, je hebt nog 2 dagen er is nog hoop zolang er geen bloed is! *duim duim! LB hoe voel je je? Gaat het al beter met je man? Weegbree en Avda, bedankt voor jullie adviezen!! We hebben gisteren toch stiekem 87,5 gespoten, vandaag weer 75 en dan morgen een fm hoop dat er niet teveel groeien en anders gaat het voor ons sowieso door.
Olive, wat spannend! Ik duim voor je morgen. Hier nog steeds hetzelfde... Geen bloed te bekennen, maar wel 'last' van misselijkheid, vermoeidheid, opgeblazen buik, opvliegerig en een vreemde huid... Zit mezelf in de weg. Ik denk dat dit is doordat ik gestopt ben met de Ustro...
Mnr hopelijk komende dagen beter nieuws... Lb wat vreemd. Miss nog een test doen. Olive ben benieuwd!
Thanks LB!! Pffff klinkt niet fijn LB heel veel sterkte, word je een beetje goed verzorgd? ik hoop dat het snel over is en dat je weer verder kunt. Moet je nu een ronde wachten?? Het wachten is zo killing hè? :/ Dikke knuffel! Mnr hoe voel jij je? Ik hoop dat je nog niets gespot hebt?
Hoe is het met iedereen? Mnr nog een keer getest?? Hier een fm gehad, ei rechts was gegroeid naar 16 mm, misschien niet goed doorgegroeid omdat ik gisteren 75 heb gespoten en daarvoor stiekem 87,5? Was een beetje vaag beeld, links zag ze niks. Het was allemaal snel snel, volgens mij waren en er veel bevallingen. Een uur wachten en binnen 5 minuten klaar haha. Dus vandaag nog spuiten, denk weer dat ik 87,5 ga spuiten en morgenavond ovitrelle zetten. Ze zei overmorgen (maandag) gemeenschap. Maar ik denk zelf dat het beter is om morgenavond,maandag en dinsdag nog te klussen. Wat vinden jullie? Liefs!
Weet niet hoe net zaad is, maar hier deden we elke dag. Als het goed is kan dat gewoon. Bij matige kwaliteit om de dag beter. Ik zou iig vanav ma di en wo. doen. Succes meid!
Thanks Weegbree! We hebben zojuist de ovitrelle gezet. Na onderzoek zeiden ze dat zijn zwemmers niet zo snel waren maar omdat de hoeveelheid veel was compenseerde dat elkaar, het was allemaal heel goed zeiden ze. Dat is alweer paar jaar geleden, ik ga er vanuit dat het nog steeds zo is, zijn leefpatroon is niet gewijzigd Ik zat aan vanavond, ma,di te denken woe dus ook? Heeft dat nog nut? Hoe is het met jou en je kleintje? Is je ongesteld nog doorgekomen? Veel liefs!!!
Jep altijd dagje langer doorgaan Spannend weer. Hier een goede menstruatie gehad gelukkig. Nu op naar t volgende ei....
Oh wat fijn!!! Ik hoop dat je je ei snel vindt! Ook voor jou weer spannend! Heel spannend inderdaad, hoop dat het dit keer lukt
Spannend weegbree! Olive: misschien toch wel verstandig om je man nog een keer te laten nakijken? Als het al zo lang geleden is kan er wel wat veranderd zijn. Het kan in ieder geval nooit kwaad! Succes op de wachtbank!
Mnr hoe is het met jou? wat vervelend voor je dat het niet gelukt is Ben je alweer begonnen met spuiten? Dankjewel. Als het deze ronde niet lukt willen we iui proberen, kijken ze dan ook naar de kwaliteit van het zaad voor de inseminatie?
Ja bij iui hoor je elke keer hoe het zaad is. Maandag heb ik een afspraak. Dan mogen we hopelijk gelijk weer verder.
Hoi lieve meiden allemaal! Hoe gaat het met iedereen? Mnr, vind wel dat jij nu nog eens gauw met goed nieuws moet komen hoor!! Het duurt nu wel erg lang allemaal! Maandag heb je in geertgen weer een afspraak? Met de arts of een uitgangsecho? Ik ga in iedergeval duimen dat je weer verder mag! Olive, jij zit "lekker" op het wachtbankje?! Wanneer is je nod? Hoe hou je je eronder? Weegbree, hoe is tie bij jou? Langzaam weer op zoek naar een mooi ei? Lb, hoe staat het bij jou? Ben wel heel benieuwd.. Ik had vanmorgen weer mijn eerste fm. Zit nu op cd 10. Bms was 6,4. Nog niet heel goed, maar wel op weg.. En was 1 eitje van 9,4/7,4. Nog niet benoemenswaardig...maaaaaaar het is al IETS. Mocht nu 112,5e gaan spuiten. Best wel een geklooi zo de eerste keer. Had ook niet niet de goeie spuiten. Heb dus nu 2x moeten spuiten.. Zaterdag heb ik de tweede fm. Afwachten dus weer even.. Fijne avond allemaal!