Puregon of andere hormonen spuiten deel 2!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door guusje27, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olive

olive Actief lid

2 aug 2011
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hii Avda!
    Wat goed! Dat is een prima begin!!
    Ik heb dat ook meestal op cd10 :) ik hoop dat ze mooi zijn doorgegroeid morgen!
    Ik heb geen idee wanneer mijn ei is gesprongen? We hebben zondagavond de ovitrelle gezet. Ik hou maandag over 2 weken aan als mijn nod.
    Ik heb het idee dat het niet gelukt is, probeer niet teveel hoop te hebben misschien om teleurstelling te voorkomen.

Mnr ja dat dacht ik al!
    ik hoop dat jullie maandag goed nieuws krijgen en gelijk verder kunnen!

Weegbree heb je je eitje nog gevonden?

2. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    Hoi meiden,

Vanmorgen fm gehad. Was nog niks doorgegroeid :-s beetje vreemd. Spuit nu al 2 dagen meer.. Maar goed. Mag nu doorspuiten tot dinsdag en moet dan ook terug voor een fm. Zien we dan wel verder..
    Bms was ook nog hetzelfde 6,4 ....

Hoe is het met iedereen?

3. mnr

mnr Niet meer actief

Ik ben nog steeds iets minder aanwezig. De mislukte ivf heeft er toch wel behoorlijk ingehakt.
    Daarnaast zelf ziek geweest en een ziek kind dus even wat minder tijd en zin voor hier :)

Avda: wat jammer dat ze nog niet doorgegroeid zijn! Hopelijk gaat dat snel gebeuren.
    Ik heb maandag een gesprek en waarschijnlijk ook een echo. En dan hopen dat ik gelijk door mag.
    Bij ons zijn altijd alle afspraken bij een arts, of dat nou een gesprek, uitgangsecho, fm of iui is.

4. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Doe dan ook maar lekker rustig aan! Is ook niet niks allemaal.
    Voel je je wel al wat beter? En E. ook uitgeziekt?
    Wel fijn dat alle afspraken bij een arts zijn.. Dat heb ik niet. Zie mijn arts alleen bij een uitgangsecho ( en dat ook niet altijd) en als ik een afspraak echt bij hun maak. Maar dat zijn dan 'praat' afspraken. Geen fm afspraken...

5. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    goedemorgen dames...
    hoe is het hier? heb het erg druk met naderende verhuizing...! dus weinig gelezen.
    allemaal weer in de running voor een mooi ei?
    Olive, je weet het niet meid! duim voor je.
    Avda, jammer dat er nog niets te zien is. komt vast!!!
    mnr. niet leuk meid! hopelijk voelen jullie je gauw wat beter. en kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit na die mislukte poging!! hoop gauw op positief nieuws. ben benieuwd naar je gesprek vandaag...
    ik ben ook weer op zoek naar mn ei. denk niet dat ie al heel snel komt. nu cd 11. had een schimmelinfectie volgens mij...:( veel jeuk en afscheiding en zelfs een beetje bloed. heel raar...
    ga de komende weken maar eens even ovutesten doen.
    en dan denk ik dat we het maar eens proberen...ben vast niet gelijk zwanger. helemaal niet omdat ik voor onze eerste na de utrogestan pas zwanger was. Dus denk zelf dat ik dat wel nodig ben...Dus twijfel wel eens of ik het op internet zal bestellen...?maar wel spannend!

6. mnr

mnr Niet meer actief

Avda: E is helaas nog niet helemaal fit. Ze heeft een flinke virus infectie gehad. Het gaat al wel wat beter dus hopelijk is ze snel weer helemaal beter! Lief dat je het vraagt :)
    Heel veel succes morgen! Hup eitjes groei!

Weegbree: ben benieuwd of je snel je ei kunt vinden!
    Succes met verhuizen!

Hier vandaag naar de gyn geweest. Vanavond weer spuiten. Wel een lagere dosis, en gelukkig weer gonal en geen fostimon meer.
    Over 10 dagen terug komen.
    We gaan dus voor iui 4!

7. olive

olive Actief lid

2 aug 2011
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi lieve meiden,

Mnr, ik snap je gevoel meis, die mmm is geen molen maar een achtbaan! Vervelend zeg dat jij en je kindje tussendoor nog ziek waren, komt dat er ook nog eens bij, bleh!
    Wat fijn dat je gelijk verder kunt, op naar een nieuwe ronde met nieuwe kansen :)

Weegbree succes met verhuizen, gaan jullie er een beetje op vooruit? En ook lekker shoppen voor nieuwe dingen in huis? :D
    Ieh bloed bij schimmelinfectie?? Klopt dat wel? Man die jeuk, als ik er aan denk word ik er gek van!! Ik heb weleens bloed gehad bij een blaasontsteking maar nooit bij schimmel. Is het nu helemaal weg?
    Hoop dat je je ei snel vind! Ik bestel ze bij zw&k en dan combinatie aktie met gevoelige zwangerschap dipsticks. Neem bij de ovu testen ook de dips, veel goedkoper.

Avda ik ben heel benieuwd naar je fm morgen! Ik hoop heel hard dat ze mooi gegroeid zijn :)

Hier heb ik iets doms gedaan, ik heb getest, doe ik normaal nooit.
    Ik wacht altijd netjes 2 weken.
    Zondag 7 sep heb ik s'avonds de ovitrelle gezet en ik denk dat hij maandag avond/nacht is gesprongen. Zw&k ovu test gebruikt, om te kijken of de ovi uit mijn lichaam is. Ik kreeg hele lichte streep (krijg ik altijd) dus negatief.
    Toen de gevoelige zwangerschap test gedaan die je voor 6 dgn van je nod kan doen en daar was een hele lichte tweede streep.
    Normaal zijn die omowit bij mij.
    Maar ik denk dat ie vals positief is door de ovi.. Hoelang duurt het officieel voordat het spul helemaal uit je lichaam is?

Waarom test ik ookkkkk :O

8. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Ja het is nu over. Gelukkig maar.
    Bij pregnyl en ovitrelle halveert de hcg per dag. Dus dag 1 5000, dag 2 2500 etc. Zo duurt het een dag of tien voor t echt weg is... bij sommigen sneller.
    Als de streep morgen duidelijker is dan zou t een echte streep moeten kunnen zijn....

9. olive

olive Actief lid

2 aug 2011
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weegbree serieus morgen al?? Ik heb 250 eenheden ovitrelle gespoten. Morgen zou 9 dagen na de ovitrelle zijn.. Hmm ik had mijn man beloofd om a.s. zaterdag een 2v5 testje te doen omdat hij al met glinsterende oogjes mijn test zat te bestuderen. Toen ik zei dat het vals positief was door de ovi was hij een beetje teleurgesteld, de lieverd. Misschien dat ik stiekem toch even test :)

Ah fijn dat het over is met verhuizen, kun je weer lekker op je bankje ploffen al dat verhuis stress is niet goed voor je ;)

10. olive

olive Actief lid

2 aug 2011
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Avda hoe was je fm??

Hier vanochtend getest, hij was even licht als gisteren, dus geen idee. Echt een tuur streep.
    Ik denk dat ik zaterdag ga testen dan ben ik 12 dpo.

11. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    ja avda, hoe was het?
    en olive, vanmorgen weer getest?
    verleidelijk he die stripjes...
    ik hoop het zooo voor je!
    mnr weer op naar een eitje?

12. olive

olive Actief lid

2 aug 2011
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    you know me so well woman! Haha! Heel verleidelijk die stickjes ;)
    Hele lichte tuurstreep, hij is niet donkerder geworden, dus we wachten af.

Heb je je ei nog kunnen vinden?

13. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    ben druk aan het zoeken...zo maar eens een ovutest doen. handig ook op het werk ;)
    maar verwacht hem pas op zn vroegst over een dag of zes, mijn kortste cyclus was 30, en lf van zo'n 10 dagen.

14. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    spannend trouwens voor je... duimduimduim

15. olive

olive Actief lid

2 aug 2011
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi nee niet zo handig op je werk :D
    Test je altijd rond hetzelfde tijdstip? Wat is luteale fase trouwens, is dat hoelang je menstrueert?
    Hoop dat je je ei snel vindt!

Hier hoofdpijn, niet zo lekker bleehh af en toe rommelende buik. Verder geen gevoelige borsten ofzo dus misschien een virusje.

Mnr & Avda hoe gaat het met jullie?

16. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Hoi lieve meiden,

Hoe is het met iedereen?
    @ mnr, e. Ook langzaam weer wat aan het opknappen? Dikke knuffel voor jullie twee... Al begonnen met weer te spuiten?
    @ olive, leuk he die tuurstreepjes...not... Het enige wat je kan doen is afwachten.. Laat dat nu net niet onze sterke kant zijn ;) lf is van je eisprong tot je nod..
    @ weegbree, ovulatietesten op je werk doen is inderdaad niet handig... Maar we krijgen het niet zo maar in onze schoot geworpen helaas! Ik hoop dat je hem gauw vind! Vind het nog steeds super dat er in ieder geval een uit zich zelf komt!!

Hier niet zo'n leuke week gehad.. Begon maandag, toen hebben we onze hond in moeten laten slapen. Hij was pas 3 jaar.. Maar al heeeeel vaak ziek geweest.. En maandag kon hij niet meer lopen. Waarschijnlijk een hersenbloeding waardoor hij eenzijdig verlamd is geworden.. Maar verschrikkelijk! Is lang geleden geweest dat ik zó hard heb moeten huilen.. Was gewoon echt ontroostbaar..
    Dinsdag had ik een fm.. Weer balen.. Ga weer richting overstimulatie.. Had nu 3 eitjes rond de 12 en een stuk of 6 rond de 9 á 10. Heb moeten praten als brugman om in iedergeval nog twee dagen door te gaan om te kijken of er misschien 1 of 2 gaat doorgroeien.... Heb er weinig vertrouwen in, maar hoop het zoooooo erg! Morgen vroeg heb ik de fm, dus fingers crossed!

17. mnr

mnr Niet meer actief

Heb je nog getest olive? Of wacht je nu eerst af?

Weegbree: succes met je ei zoeken! ;)

Avda: wat balen weer zeg.. Maar ik heb dat ook wel eens gehad en ze zeggen dat een ei vanaf 15mm pas zeker door groeit. En bij mij is dat ook echt zo, daaronder verdwijnen er vaak weer een aantal.

Maar jij hebt er helaas meer ervaring mee dan ik.. Wel goed dat je toch nog even door mag spuiten.
    Ik hoop op een goede fm vandaag! Ik duim voor je..

En wat erg van je hond! Moet er niet aan denken dat me dat gebeurd. Zo jong nog dan verwacht je het ook niet.. Snap dat je daar veel verdriet van hebt. Sterkte!

Hier gaat het met E gelukkig elke dag wat beter. Ze eet weer redelijk en drinkt gelukkig goed.
    Ik heb gelukkig nergens last meer van, behalve van het spuiten. Last van wat pijn in m'n buik, moe, hoofdpijn enz.. Maar dat zijn ook weer tekenen dat de hormonen wat doen.

Over een week de fm!

18. olive

olive Actief lid

2 aug 2011
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai meiden!

Avda: wat ontzettend verdrietig! :( echt verschrikkelijk! En zo jong nog, hoe kan dat nou? Heel veel sterkte meis, dikke knuffel!
    Hoe was je fm vanochtend?? Hopelijk heb je mooie eitjes en mag je gewoon door deze ronde.
    Bedankt voor de uitleg trouwens :)

Mnr: Fijn dat het beter gaat met jou en je kindje! Je dochtertje heeft wel erg lang last gehad of niet? Ik hoop dat ze snel weer de oude is.
    Spannend, volgende week weer fm! Hoop dat ze mooi groeien!!
    Heb je zoveel last van bijwerkingen van hormonen?

Weegbree: lukt het met testen op je werk? :D en komt ie eraan?

Hier had ik gisteren knallende hoofdpijn en buikpijn en beetje misselijk. Vandaag gelukkig niet, stuk gewandeld in het bos met ml moest af en toe stoppen door krampen en steken in mijn buik waren erg venijnig.
    En ja Mnr toch gestest :) op 10 dpo nog steeds een tuurstreepje maar we hadden wel het idee dat het ietsje pietsje duidelijker is dan gisteren maar ik ben nog niet helemaal overtuigd.
    Ik word er tuur-eluur van ;)
    Hoewel ik moet zeggen dat ik eigenlijk altijd precies 2 weken na de eisprong ongesteld word en dat ik een dag van te voren krampen en een zeurderige gevoel krijg in mijn buik.
    Ik durf niks te hopen.

Veel liefs aan jullie allemaal x

19. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Avda wat erg van jullie hond :((((
    Sterkte meid. En hopelijk geen overstimulatie. Bahh! Hoe lang nog wachten tot de ivf?
    Olive je houdt t spannend. Klinkt veel belovend....
    ik duim voor allemaal.
    Mnr ook weer succes meid!
    Vandaag geen ovutesten gedaan...Denk dat t nog wel even duurt hier!

20. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Zuid Limburg
    Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooooooooit.....

Jippie!!!! Een mooie van 19 bij 15!! Ben helemaal happy! BMS was 7,9. Dus mij hoor je niet klagen. Morgen zou ik de pregnyl mogen spuiten. Vandaag ook geen menopur meer... ( toch heel stiekem nog 75e gespoten, gewoon omdat die spuit nog klaar lag, anders moest ik hem weggooien.. Vond ik ook zonde ;) )
    Dus de komende dagen weer flink aan de klus ;)
    Dit goede nieuws konden wij echt wel even gebruiken. Had het ook totaal niet verwacht!

@mnr, gelukkig gaat het bij jullie allemaal weer de goede kant op! Nu ook een mooie ronde en dan zijn we gelukkig ;). Hoop dat je niet veel last hebt van de hormonen! Moet zelf zeggen dat sinds in menopur spuit er vrij weinig last van heb..
    @olive, klinkt allemaal heel hoopvol van jou kant uit..zou gewoon nu dagelijks doortesten om te kijken of hij duidelijker wordt.. Denk dat dat de enige oplossing is...

Deel Deze Pagina