Hierbij de tuustreep van 18/9 s ' ochtend hoop dat het uploaden lukt.. Avda! !!!! Yayyy!!! zo blij voor je!!!! Veel plezier hoop heeeeeel hard dat dit 'm is meis x Weegbree en mnr ook veel succes dames
Spannend olive! Maar goed dat je door gegaan bent avda! Veel plezier de komende dagen Hier nog steeds wat pijn rond m'n eierstok. Ik denk dat dit misschien deels ook van de punctie komt. Verder maar afwachten tot donderdag..
Oeh pijnlijk lijkt mij dat Mnr! Hoop dat het gauw over is! Mag je pijnstillers innemen daarvoor, zou dat helpen? Hieronder mijn tuurstreep van 11 dpo. Hij lijkt ietsje duidelijker dan gisteren dachten wij. Zouden jullie mee willen turen?
Olive: bij de eerste zie ik niks, maar bij de laatste zie ik wel een streep. Lijkt mij dat dat goed zit hoor! Ik mag wel paracetamol, verder niks maar dat helpt niks.. Ach ja, alles voor het goede doel..
Bedankt meiden, hoop dat het is gelukt! Mnr bah wat vervelend en een warme kruik op je buik, zou dat helpen? Weegbree crossen met die fingers haha!
@ olive, op de tweede foto zie ik ook een duidelijke tuur streep! Hoop dat ze nu iedere dag duidelijker gaan worden!! @mnr, ik stuur je een virtuele heule dikke knuffel hoop dat het gauw minder pijn doet! Misschien helpt mijn knuffel wel...hihi.. Hier heb ik zojuist de pregnyl gespoten!! Even afwachten wanneer ik mijn eisprong voel.. Maar verwacht mijn nod ergens rond 5/6 oktober..
Nu is het opgedroogd.ik ben in shock Dankjewel Mnr maar ik geloof het niet zo? Dit kan toch niet ik geloof het pas als een digitale heb gedaan waar het op staat. Ik geloof het gewoon niet.
Lieve Mnr, Weegbree en Avda heel erg bedankt!!! Ik heb daarna nog even geprobeerd te slapen en het dringt nu pas een beetje door dat het toch wel zo is. Ik durf het nog niet uit te spreken. Morgenochtend (13 dpo) ga ik voor de zekerheid nog een cb digitale doen. Jeetje ik had echt nog met geluk minstens 10 rondes verwacht! Heel vreemd dit! Ik was dus afgelopen woensdagavond flink ziek door innesteling, ik dacht virus maar het was de dag erna over. Ik hoop zo erg dat het allemaal goed zit en dat ik deze zwangerschap wel mag voldragen. En ik hoop van harte dat jullie binnenkort ook een positieve test in jullie handen krijgen!! Heel veel liefs
Jaaa hier zat ik op te wachten! Ik ben zwanger!!! dankjewel Weegbree ♥ Het is jullie allemal ook van harte gegund! ik vind het wel erg eng allemaal. Ik hoop zo dat het allemaal goed gaat. Ik krijg waarschinlijk psychische hulp van het zkh dat is wel fijn.