Puregon of andere hormonen spuiten deel 2!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door guusje27, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mnr

mnr Niet meer actief

Olive: ik zou de echo met 7 weken doen. 4 dagen eerder dus, langer zou ik niet kunnen wachten.
    Een week eerder zou ik niet doen want dan kan er nog geen hartslag te zien zijn en dan zit je misschien ten onrechte in de put.

Ik heb vanavond m'n fm gehad. Rechts niks, links 2 eitjes van 12 mm.
    Ik vind het eigenlijk tegenvallen voor cd 14.
    Dinsdag weer terug.

2. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Jammer... Hopelijk groeien ze beide door....

3. olive

olive Actief lid

2 aug 2011
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mnr: dat is toch mooi twee eitjes!! Dubbele kansen :)
    Geeft niet welke cd, ik was ook altijd 3 weken bezig. Als je maar een ei hebt toch? Hopelijk hebben ze allebei een mooie groeispurt gemaakt dinsdag.

Ja, dat is waar! Ik ga even overleggen met ml, hopelijk kan hij dan ook.

Weegbree: heb je je eitje nog kunnen vinden??

4. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Nope nog niet :(

5. mnr

mnr Niet meer actief

Olive: onder de 15 mm kunnen ze ook nog verdwijnen dus het zegt helaas nog niet zoveel.
    Ik hoop wel dat ze alle 2 doorgroeien, dat zou super zijn maar helaas verdwijnen ze onder de 15 vaker bij mij.

Spannend weegbree! Hopelijk vind je snel een eisprong!

6. olive

olive Actief lid

2 aug 2011
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weegbree: hopelijk komt ie er snel aan! Welke cd zit je nu?

Mnr: ik vertrouw erop dat ze mooi door gaan groeien! Komt goed :)

Avda hou je het nog vol? ;)

7. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    Hoi lieve meiden!

Hoe is het hier met iedereen?
    @olive, had jij nog iets kunnen regelen met de echo?
    @weegbree, ook actief op zoek naar een ei? Of laat je het toch een beetje los? Hoop dat ie ook gauw komt!
    @anoniempje, hoe is het met jou? Hoe voel je je?
    @ mnr, begrijp precies hoe je je voelt. Op zich toch een goede fm gehad, maar toch verwachte je meer. Normaal heb je toch al iets meer groei op cd 14he?! Ik had deze ronde de hoop op een eisprong opgegeven, maar uit eindelijk toch geluk gehad! Ik duim heeeeel hard voor je. Wanneer heb je de volgende fm?

Hier gaat alles goed. Nu een week na de pregnyl. Denk dat ik mijn eisprong dinsdag ergens heb gehad.. Voel sinds vanalles. Heb nog steeds gevoelige tepels, enorm veel last van mijn darmen :-s veel lucht ( sorry ghehe ) en vanmiddag ook een vlaag misselijkheid. Mijn lichaam weet mij vast en zeker wel goed voor de gek te houden.
    Voor het weekemd ga ik sowieso niet testen.. En dan zien we wel....

8. mnr

mnr Niet meer actief

Dinsdag weer een fm avda!
    Spannend hoor, en door die stomme pregnyl weet je nooit waar het van komt.
    Ik duim voor een mooie test volgende week!

9. olive

olive Actief lid

2 aug 2011
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden hoe gaat het? Goed weekend gehad allemaal?

Avda weekend is voorbij!!! Wordt spannend!!! Ik hoop het zo!!
    Hoe voel je je? Pregnyl is er nu helemaal uit toch? Wanneer ga je een testje wagen?
    Ik heb mijn afspraak toch maar niet verzet, die andere dagen kwamen de tijden ml niet uit. Dus nog heel lang wachten voor mijn gevoel.

Mnr & Weegbree ik duim voor mooie eitjes voor jullie!!!
    Weegbree hopelijk heb je 'm snel gevonden!

Lb hoe voel je je? Nog steeds erg moe?

10. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

hey dames
    weinig te melden hier druk weekend achter de rug
    bloed nog wel een beetje maar is erg weinig
    emotioneel is het nu wel wat zwaarder zowel voor mij als voor vl maar goed daar slaan we ons wel doorheen

11. olive

olive Actief lid

2 aug 2011
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi anoniempje, fijn dat je lichaam het zo goed oppakt. Emotioneel is het inderdaad niet niks. Je bent een stuk van je droom verloren, dat is heel erg verdrietig. Met hoeveel weken had jij je eerste echo?
    Heel veel sterkte meis, dikke knuffel!

Mnr hoe was je fm vandaag??

Avda hoe gaat het bij jou, heb je nog getest?

12. mnr

mnr Niet meer actief

Olive: een goede fm gehad :) 3 eitjes van 18 mm :)Heb wel echt de dokter moeten overhalen om een iui te mogen doen. Hij vond 3 eigenlijk te veel.

Heb vanochtend ter plekke de pregnyl moeten spuiten en dan morgen is de iui. Gelukkig kon ml vrij krijgen :)

Best onverwachts allemaal maar ben er wel blij mee. Dus vanaf morgen ook op de wachtbank :)

13. olive

olive Actief lid

2 aug 2011
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mnr: Yay!!!! Wat goed nieuws!! Toch wel snel gegaan he?
    Ik zou ook zeker doorgaan met 3! Fijn dat je man ook vrij kon krijgen, dat is ook altijd spannend :)
    Heel veel succes meis, ik ga heel hard voor je duimen!
    Hoop dat deze ronde 'm is :)

Hier trouwens afspraak toch verzet naar 10 okt. Gyn zei dat ze dan misschien nog niets kon zien (ben dan +- 6w5d). Maar ze kon wel kijken of het op de goede plek zat zei ze, dus dat geeft wat rust. Hoop heel erg dat er al een knipperlichtje te zien is dan!

14. anoniempje1989

@olive
    6weken omdat ik bloedverlies had was hij 1week vroeger dan gepland
    termijn klopte toen ook
    week erna was het volgens de echo nog 6 weken en erna was het hartje gestopt

merk wel dat het onze relatie op het moment een stuk sterker heeft gemaakt
    van het weekend de emoties er even uitgegooit en dat heeft toch wel een positieve invloed gehad

15. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    @ mnr, whaaaaaaaaaa super nieuws!! Gelukkig heb je nog even doorgezet! En drie mooie eitjes! Dus 3 mooie kansen. Zou oktober dan onze maand worden? Dat zou toch helemaal te gek zijn ;)
    @olive, fijn dat je echo toch iets vervroegd is! Hoor wel vaker dat rond 6,5 week al hartslag te zien is hoor.... Ik duim voor je! Hoe voel je je verder?
    @ anoniempje, hoe gaat het vandaag met je/jullie.. Het enige positieve wat ik van de mmm vind is dat het mijn relatie in ieder geval al heeel sterk heeft gemaakt. Kunnen ook veel beter met elkaar praten als 4 jaar geleden...

Hier gaat het goed. Maar zo snel als vorige week voorbij is gevlogen, zo langzaam gaat deze week... Concentreren op het werk is ook lastig, steeds denk ik aan het weekend en aan mijn 'veelbetekende' kwaaltjes. Maar ik ben ook zo bang dat ik mexelf voor de gek hou. En dat ik dot weekend weer een grote teleurstelling moet verwerken....
    Enige wat ik kan doen is afwachten.. Testen doe ik nog niet.. Denk dat dat nu nog te vroeg is.. Volgens mijn eigen natte vinger berekeningen zou ik nu op 9dpo zitten. Wel al 12 dagen na het zetten van de pregnyl..
    Op zn vroegst wil ik vrijdag testen.. Ik ga proberen dit tot zaterdag te rekken... We zullen zien ;)

16. mnr

mnr Niet meer actief

Spannend avda! Ik duim heel hard voor je!

Olive: fijn dat de echo wat eerder kan. Je moet proberen jezelf voor te bereiden dat je nog geen hartje ziet kloppen, dan kan het altijd meevallen. En niet in paniek raken als er nog geen hartje te zien is hoor!

Anoniempje: fijn dat jullie er goed over kunnen praten. Willen jullie wel gelijk weer verder?

Hier: vanacht om 2 uur wakker geworden van de pijn. Ik heb altijd veel pijn na/rondom m'n eisprong. En dat is al met 3 eitjes, dus nu met 3 helemaal.. Ik kan eigenlijk alleen maar rustig zitten of liggen en dan nog veel pijn.
    Lopen gaat bijna niet.
    Meestal is de ergste pijn maar een dag dus ik hoop dat het snel af zakt.
    Straks E naar bed brengen en dan ga ik zelf ook even liggen denk ik.

Alles voor het goede doel he :)

17. anoniempje1989

@mnr
    eerlijk gezegt ben ik op het moment er emotioneel nog niet aan toe maar omdat ik ook weet dat het makkelijk weer jaren kan duren gaan we wel gelijk verder 10-10 heb ik smiddags een afspraak staan

op het moment aan een antibioticakuur omdat ik nu last heb van een blaasontsteking misschien ter gevolg van me curettage geen idee maar gaat dus allemaal lekker hier zeg pff

18. olive

olive Actief lid

2 aug 2011
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Avda: spannend!!!! Ik hoop het zo!! Morgen testje aan ons laten zien? :D

Mnr: als een eitje springt doet het al pinn, laat staan drie! :)
    Spannend meis, mijn duimen draaien hard voor jou en Avda!

Anoniempje: dat gevoel herken ik ook, ik zei toen tegen mijn man ik heb het gevoel dat ik je in een week beter heb leren kennen dan al die jaren dat we samen zijn. Je maakt samen iets verschrikkelijks mee en er samen over kunnen praten, het leed delen maakt je band met elkaar alleen maar sterker denk ik. Fijn dat je steun hebt aan elkaar!
    Dus je eerste echo was met 6 weken al en daarna weer? Ik snap hem even niet sorry!
    Oh balen van je blaasontsteking, kan je er nu even niet bij hebben bah :( hoop dat het snel over is en jullie snel de draad weer kunnen oppakken.

Lb en Weegbree hoe is het met jullie??

Avda ik heb niet echt noemenswaardige kwaaltjes, waardoor ik mij erg ongerust maak of het wel goed zit. Helaas zit in ver van een roze wolk, eerder een grijze ;)
    Ik heb enorm veel dorst, drink liters water, om vervolgens snachts een paar keer uit bed te moeten om te plasssen en dan heb ik gelijk weer dorst en zo is het cirkeltje rond :D ohja en extreem nachtzweten, man moest vannacht 3 tshirts verwisselen! Getsie!

Mnr: ja ik bereid me daar op voor ik zeg steeds tegen mezelf, ik ga alleen een rondje zien :) maar stiekem hoop ik natuurlijk al wel een mooi knipperlichtje te zien.

19. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    hoi dames...
    hoera, ik heb mijn ei gevonden!
    gisteren positieve ovutest en vandaag zere buik.
    dag 30...jemig!
    maar goed, laten we maar niet klagen.

MNR, spannend, extra kans. ben heel erg benieuwd. gaat het al wat beter met de pijn?
    Avda, volgens mij moet jij ons eens gaan verblijden met mooie strepen op je test! nieuwsgierig!!
    Anoniempje, wat ontzettend verdrietig. Knap dat jullie er weer voor gaan! Hopelijk gauw goed raak.
    Olive, wat spannend hoor. snap dat je nog niet gelukkig kunt zijn. denk dat het lastig zal om echt te genieten van deze zwangerschap...?

hier verder drukdrukdruk dus sorry dat ik niet zoveel meeklets (lees het altijd wel)!

20. mnr

mnr Niet meer actief

Gelukkig toch nog een ei gevonden weegbree! Ik zie dat je vorige cyclus ook 40 dagen was, heb je toen ook ovu testen gebruikt?

Avda: al getest? Of heb je je kunnen inhouden? Morgen sowieso toch?

De pijn is hier gelukkig weer weg. Alleen nog een zeur gevoel aan de kant waar er 2 zaten.
    Nu maar afwachten..

Deel Deze Pagina