Hoi meiden, Weegbree en Mnr. Ik duim voor jullie!! Vanmorgen een test gedaan. Witter dan wit. Niet eens een tuurstreep. Zit nu op 11dpo. Had het zo verwacht!! Ga nu ook niet meer testen. Wacht wel gewoon op mijn menstruatie..
Ik weet het ook even allemaal niet. Moet nu gaan overleggen of ik door mag met ivf of dat ik toch blijf spuiten..
Oh, wat verdrietig Avda.... Misschien over een paar dagen? Olive, wat knap van jullie. Vooral doen wat het beste voelt. Hier begonnen met de hormonen (eergisteren). Op 13 oktober de eerste echo. Mag geen eitjes aanmaken deze maand; is weer eens wat anders!
@ lb, hoezo mag je geen eitjes aanmaken.. Snap ik effe niet Ik ben zojuist ongesteld geworden.. Echt top om zo aan mijn weekend te beginnen.. Had zo veel leuke plannen, nu heb ik alleen nog maar zin om in bed te liggen....
Oh Avda, wat verdrietig.... Heel veel sterkte. Ik mag geen eitjes aanmaken omdat ik inderdaad een terugplaatsing van onze cryo krijg. Dus nu aan de hormonen die dit platlegt en zorgt voor het groeien van mijn baarmoederslijm. De 13de een echo om dat te meten en dan hoor ik wanneer de terugplaatsing is.
Avda: oh nee!!! Had zulk goede hoop! Sterkte meis, hele dikke knuffel X Weegbree: yay!! Wat goed, toch nog je ei gevonden! Heel veel succes, ik duim voor je Lb: dankjewel! Spannend weer voor jou! Hoop dat alles voorspoedig verloopt met een mooie positieve test als eindresultaat. Mnr: hoe voel je je? Wanneer is je exacte nod?
Hoi lieve meiden! Hoe is het met iedereen? Mnr, eerste paar dagen op het wachtbankje alweer om. Wanneer is je nod? Olive, hoe is het bij jou? Over een weekje de echo! Spannend meis.. Voel je je goed? Lb, hoe gaat ie bij jou? Hoe ver zit jij in deze ronde? Wanneer heb je de terug plaatsing? Weegbree, goed zo meis! Weer een ei gevonden! Gebruik je deze ronde ook utro? Hier alles weer op een rijtje.. Vrijdagavond en zaterdagochtend behoorlijk depri geweest. Maar uiteindelijk heeft dat toch geen zin. We moeten door... Morgenvroeg heb ik ook weer een uitgangsecho. Kan ik meteen vragen hoe het met ivf zit.. Zaterdagavond hadden we uitstapje met mijn meidenvriendinnen groep. 15 meiden zijn we. 5 hadden al kinderen. Twee liepen rond met een dikke buik en 3 ( jaa echt 3) vertelde die avond dat ze zwanger waren.... Dat was echt zo pieeeeep. Je gunt het andere ook, maar niet zo veel als dat je het jezelf gunt.. Maargoed dat hoef ik jullie niet te vertellen..
Dat is wel heel zuur avda! Leuk voor hun, maar natuurlijk had jij het ook graag willen vertellen. Weten ze van de mmm? De 15e is m'n nod. Duurt nog wel even Hoe gaat het verder met iedereen?
@mnr, nee niet iedereen. 'Maar' 4 meiden van de groep weten het. Ik vind nu al dat te veel mensen het weten.. Vind het heel lief dat iedereen zo meeleeft.. Maar wordt soms ook gek van die blikken.. Vol medelijden.. En dat mensen vragen hoe het er mee staat.. Heel lief eigenlijk, maar heb daar gewoon niet altijd zin in om over te vertellen... 15 oktober duurt inderdaad nog wel even.. Maar zorg jij maar goed voor dat buikje van je hou hem maar lekker warm.. Het moet goedkomen.. Het MOET gewoon!!
Hoi meiden, Vanmorgen had ik de uitgangsecho.. Geen goed nieuws helaas. Had een cyste van 5 bij 6 cm! Een groot zwart gat op de echo. Mag nu ook niet beginnen aan een nieuwe ronde. Moet nu 4 weken rust pakken en dan weer een echo en als hij dan weg is mag ik beginnen met provera... Maar stiekem hoop ik dat ik komende 4 weken de oproep voor het andere ziekenhuis krijg en dat ik na die 4 weken met ivf kan beginnen.. Mijn gyn zou kijken of ze een versnelde aanvraag voor me kon doen... Dus we wachten maar weer af op bericht van het azm.. Hoe is het hier met iedereen??
Hi meiden! Avda: knap van je dat je gelijk weer doorgaat met de volgende stap! Aaah nee cyste?! Bah niet leuk ik hoop dat ie snel weg is. Wat fijn dat je gyn een versnelde aanvraag kan doen voor jullie. Ik hoop dat je snel positief bericht krijgt meis, dikke knuffel! En zo'n vriendinnen uitje is leuk maar dat soort berichtjes is net even bad timing, niet leuk voor jou. Ik heb dat ook, bij mij gaan ze dan trots vertellen wat hun kindje al allemaal wel niet kan.. Dan denk ik ja... Mnr: spannend!! Mijn duimen draaien heel hard voor jou en Weegbree! Hier: ik voel me prima, wat me nog steeds erg onzeker maakt. Borsten zijn wat steviger en gevoeliger, verder moe zonder iets te hebben gedaan smiddags moest ik even een dutje doen. Verder wel al een dikke buik, het is echt wel zichtbaar wat ik niet leuk vind want we willen het nog echt geheim houden. Mijn moeder en zussen weten het niet eens. Ik zit met spanning de dagen af te tellen naar aanstaande vrijdagmiddag. Duimen jullie voor me? Liefs!
Avda: wat een pech weer! Maar begrijp ik goed dat je nu voor ivf gaat? Ik hoop dat je daar snel bericht van krijgt! Olive: ik duim voor je vrijdag! Hier is de eerste week om! Nog een week wachten. Misschien dat ik een dagje eerder test, scheelt weer een dag korter voor deze cyclus. Al ga ik sowieso wel weer over de 40 dagen.
he bah wat rot avda. heb het ook een x gehad een cyste. echt verrot!!!! hopelijk is ie gauw weg en mag je verder met IVF. denk dat je dan echt wel een goede kans maakt. wat erg al die zwangeren in je vriendengroep. om zwaar verdrietig van te worden. je gunt het iedereen, maar jezelf ook... knuf meid! mnr broedse meid! ik duim voor je. LB, succes met de cryo. Olive tuurlijk duim ik voor je! het hartje klopt vast mooi! verder geen nieuws. druk druk druk... 5dpo vandaag. voel niks merk niks. dus geen idee... verhuizen volgende week, dus merk het vanzelf.
Hi meiden hier even een kort bericht. Er was helaas nog geen hartslag te zien, het zat wel allemaal op de goede plek maar het was nog heel klein allemaal, ze kon het niet opmeten. De gyn zei of het is nog te vroeg of het gaat mis.. Ik hield er wel rekening mee dat er misschien niets te zien zou zijn, maar ben toch wel even van slag nu. Over twee weken moet ik terug, hoop dat er dan een krachtig hartje klopt.
Ach olive wat naar.. Mocht je niet eerder terug komen voor een echo? Kan me voorstellen dat 2 weken nu best lang duurt.. Hoop dat je de volgende echo een mooi kloppende hartje krijgt te zien! Avda: hoe is het met jou? Weegbree: voel je al iets?