Puregon of andere hormonen spuiten deel 2!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door guusje27, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

@lb
    vrijdag de eerste opwekkers ingenomen dus nog een kleine week doorslikken en dan weer afwachten

2. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Heey bbibi!
    Ja met mij gaat het goed hoor en met jou?
    Nog eventjes en dan hebben jullie je kleine wondertje in je armen! Jeetje wat gaat de tijd snel! Ik ben nu al meer dan 23 weken zwanger maar gaat inderdaad voor een ander best hard maar zelf gaat t best langzaam

Weegbree,
    Balen dat je weer ongi bent geworden.. Werken de ovulatie testen wel goed dan bij jou?ga voor je duimen ( en natuurlijk voor de rest van de meiden) dat jullie snel een dikke positieve test in jullie handen hebben

voor de rest even een dikke knuffel!!

3. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @ olive wat spannend meis deze week dis weer een echo? Dat je maar weinig kwaaltjes hebt zegt helemaal niets meis! Ik had 0,0kwaaltjes was zoooo onzeker en toch steeds een goede echo! Maar ik snap dat de angst er bij jou flink in zit na alles wat jij hebt meegemaakt ! En dan nu pas weer zon onzekere echo pfff... Hoop zo op een mooi kloppend hartje!

@bo leuk weer wat van je te lezen meid! 23 weken alweer! Nog een weekje en je kindje is al levensvatbaar. Mooi termijn al hopen we dat het nog een heeeeel wat weekjes blijft zitten! Hoe voel je je verder?
    Is je vriend er ook helemaal klaar
    Voor? Wist jij nu al wat het werd?

4. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    @ bbibi
    Ik voel me opzich prima, alleen erge last van maagzuur maar dat is gelukkig goed te onderdrukken
    Hoe voel jij je verder?
    Ja dat weekje is echt een mijlpaal maar hoop toch echt dat het wat langer blijft zitten hihi
    Gister de kinderkamer/ babywagen eindelijk uitgezocht dus we zijn helemaal blij.. Nu nog wachten totdat t bezorgd word!
    Maar mijn vriend is er helemaal klaar voor, hij vindt het helemaal leuk en zeker nu we verhuist zijn 2 weken geleden naar groter huis met 3 slaapkamer en een grote zolder..
    We weten niet wat het word, ik heb ook echt geen idee. Dacht eerst een meisje.. Toen een jongen en nu heb ik geen idee haha

@ olive
    Ik had ook echt totaal geen klachten.. Was rond de 10 weken alleen opeens heel moe maar verder er totaal niks van gemerkt!
    Nog een paar nachtjes slapen en dan heb je eindelijk een echo! Ik ga duimen voor een mooi krachtig hartje!!

5. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    Hoi lieve meiden!

Hoe is het hier met iedereen?
    Bibbi en bo, leuk dat jullie nog wat laten horen aan ons. ;) fijn dat het goed gaat met jullie.
    Mnr, hoe is het met jou meis? Ook weer een ronde verder.. Het schiet niet echt op met ons he....
    Weegbree, helemaal gesetteld in het nieuwe huisje?

Ik heb laatste tijd wat afwezig geweest.. Heb nog niks gehoord van het azm over ivf. Heb gisteren wel eens gemaild of ze de doorverwijzing ontvangen hebben.. Wacht het nog maar even af en anders bel ik volgende week....
    Op internet staat dat ze een wachttijd van 4 maanden hebben.... Weet niet of ik het volhou zo lang te wachten.....

6. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    @ avda
    zo 4 maanden is inderdaad wel erg lang zeg!
    Goed dat je zelf erachter aan gaat want er gaat soms zoveel mis in een ziekenhuis
    Hoe gaat het verder met jr?

7. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

@avda
    4maanden jeetje alsof dat niks is
    is het niet mogelijk om in een ander ziekenhuis door te gaan?

8. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje, 4 maanden is erg lang. En moet je dan ook eerst de intake?
    Bij mij was het eerst de intake, bloedonderzoek, voorlichting, groen licht krijgen en toen gestart. De eerste poging begon de 3de week van juli (start met de pil, daarna met de decapeptyl en daarna de Gonal F. halverwege augustus de punctie en 3 dagen later de tp. Daarna 2 weken wachten.
    Wat mij niet verteld was, is dat je daarna een rustmaand hebt, zodat je eierstokken weer terug gaan naar normaal formaat.
    Ik wens je heel veel succes en hoop dat je snel wat hoort. En inderdaad even bellen kan geen kwaad!

Olive: er is vast een mooi kloppend hartje te zien. Nog even volhouden!

Bbibi: wat fijn om te zien dat je zwanger bent van een cryo. Ik heb morgen de tp.

Weegbree hoe is het met je?

Nou hier een half dagje zenuwslopend wachten er op zitten. Ik zou dus tussen 1 en 4 gebeld worden of het ontdooien is gelukt. Het duurde zoooo lang, maar ben tegen 3-en gebeld dat het gelukt is. Morgen om 11.15 de terugplaatsing! Ik ben zo blij!
    Voel me echt vanalles (maar dat komt door mijn Pregynova en Ustrogestan cocktail) hahahahaha.
    Dus morgen heb ik weer een embryo in mijn buik....ik hoop dat deze bij ons blijft!

9. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

hier drukdrukdruk geweest met verhuizen...maar we zitten erin. moet nog wel veel gebeuren. maar komt goed!

LB, wat een goed nieuws, vandaag dus de tp...! spannend meid! duim voor je.
    Anoniempje. ook weer een frisse start dus. hopelijk gauw goed nieuws.
    MNR, hoe is het met jou? menstruatie doorgezet? balen zeg...wel goed dat je nadenkt over de volgende stap.
    Olive, nog even geduld en dan dus weer een echo. hoop op een mooi krachtig hartje!!! het zit vast goed meid, dat moet gewoon!
    avda, wat duurt wachten toch lang zeg...hoe is het afgelopen met je cyste?
    en bo, jij gaat hard zeg...!!! fijn dat het goed gaat, hou je het een verassing?
    bbibi, nog even volhouden meissie, het kan niet lang meer duren voordat je meisje zich aandient!

hier, dag tien ofzo, dus voorlopig nog weer bijna drie weken wachten op een eitje uit mezelf. heb de verwijsbrief opgestuurd naar de fertiliteitskliniek en 25 november mogen we weer voor een intake. die lange rondes en onzekerheid over wel niet een ei vind ik maar niks. dus we gaan er weer voor. hopelijk nog wel een eisprong uit mezelf en die moet dan natuurlijk ook nog raak zijn, dat zou het meest geweldige scenario zijn. we zullen zien...!
    heb in ieder geval nu utrogestan in huis vanwege mijn korte lf. dus die ga ik deze ronde gebruiken.

10. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    ohja avda, als ik een tip mag geven, gewoon achteraan bellen hoor. niet wachten wachten wachten. ik zat er ook gewoon bovenop, en daar hebben ze meestal wel begrip voor. ook regelmatig bellen of er nog uitvallers zijn, soms kun je eerder...
    en het kan ook maar zo zijn dat je verwijzing niet goed is doorgekomen, dat heb ik ook gehad. en dan wacht je voor jan met de korte achternaam...

11. olive

olive Actief lid

2 aug 2011
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hii lieve meiden echt super lief dat jullie zo meeleven!
    hier even een korte update vandaag hartje gezien en gehoord!!!!
    Apparatuur was niet geweldig, we zagen eerst helemaal niks daarna wel maar geen hartslag gehoord pffffff wat een gestress!!
    Uiteindelijk goed en regelmatig hartslag gehoord jeetje wat waren we blij ml wilde bijna de gyn zoenen :)
    maar ruim een week terug gezet wat vreemd is aangezien mijn eisprong op max 9 sept. Moet zijn geweest, ben nu 6w6dg.

Sorry voor het ego bericht ik lees later alles terug ik moet slapen deze stresskip heeft vannacht geen oog dicht gedaan.

Veel liefs!

12. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    Geweldig meid! lekker genieten!!!!

13. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Fijn om te lezen meis!
    Slaap maar even lekker bij en droom maar fijn over jullie kleine frummel!

14. olive

olive Actief lid

2 aug 2011
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nogmaals allemaal bedankt voor jullie medeleven en lieve woorden!
    Weegbree en Bo lief van jullie, dank jullie wel!

Weegbree: wat spannend dat jullie weer naar de kliniek gaan! Moet je dan de hele intake en onderzoeken opnieuw laten doen? Is wel fijner dan zelf je ei zoeken lijkt mij ook, heb je iets meer inzicht in het proces. Maar het mooiste zou inderdaad zijn als het van zelf zou gaan, je hebt de utro iniedergeval thuis dus misschien lukt het vanzelf dit keer :)

Bo: gefeliciteerd met jullie nieuwe woning! Wat leuk dat je vriend zo enthousiast is :) jullie willen niet weten wat het wordt? Welke kleur kinderwagen hebben jullie gekocht? Verder de babykamer in naturel tinten geverfd?

LB: wat spannend!!! Hoe ging de terugplaatsing? Ik ga heel erg duimen voor een plakbeebje voor je!! Wanneer mag je testen?

Bbibi: wil je in het ziekenhuis bevallen of thuis? Spannend hoor die laatste loodjes! Zet 'm op!

Mnr: hoe gaat het met je? Wanneer is je eerste fm? Hoop op een hele mooie ronde voor je meis!

Anoniempje: wanneer mag je voor je eerste fm? Hopelijk heb je een mooi plakbeebje deze ronde!

Avda: duurt lang zeg! Ik zou zoals Weegbree al aangaf stalken!! ;)
    Hoop dat het opschiet voor je x

Hier: nog steeds wel onzeker, maar erg opgelucht om het hartje te horen. Man allemachtig wat was dat zenuwslopend. Nu hopen en bidden dat er volgende week nog steeds een krachtig hartje klopt. Ik probeer van echo tot echo te leven.
    De gyn wilde in de eerste instantie mij over 2 weken zien maar aangezien in die spanning niet goed aan kan mag ik over een week terug om te zien of het gegroeid is.
    Waar ik me een beetje zorgen over maak is dat ik, als ik mijn berekening van de eisprong ruim neem, vandaag (23ste) 8 weken had moeten zijn. Volgens de meting kwam ze uit op 6w6d.
    Dus 2 weken geleden toen er nog geen hartslag was was ik waarschijnlijk 4w6d?! Ik loop ruim een week achter, ik hoop dat dat niet erg is. We kunnen het niet verklaren.
    Ik hoop en bid dat alles goed mag gaan deze keer.

15. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    @ olive
    Als het zo klein is, is het soms erg lastig om te meten. Wie weet met de volgende echo ben je weer een week verder plaatst dan dat je nu bent. Een meisje die bij ons op t forum zit werd eerst ook 2 weken terug gezet en daarna weer terug op de uitgerekende datum die ze zelf ook uitgerekend had. En daarnaast zei je dat t niet het beste echo apparaat was toch? Daar zou het ook echt zeker aan kunnen liggen hoor!
    Probeer je niet teveel zorgen te maken , maar dat is zeker makkelijker gezegd dan gedaan.
    Ik had met 8 weken ineens bloedverlies waardoor ik eigenlijk ook echt super onzeker was en naar elke echo toeleefde
    Pas toen ik de baby voelde bewegen was ik gerustgestelder
    Wij hebben deze kinderwagen en kinderkamer gekozen ( zie foto's hieronder
    Daarnaast hebben we 1 muur in de kamer limoengroen gemaakt aangezien daar zowel blauw of roze bij kan 😉

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,7 KB
      Weergaven:
      1
  16. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    En dit is de kinderkamer

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,5 KB
      Weergaven:
      0
  17. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @ bo wauwww wat een mooie wagen en kamertje meis! Ziet er super uit ! De kinderwagen lijkt qua uitvoering op een joolz maar is een mutsy denk ofniet aanhet onderstel te zien ?
    Wat bijzonder zeg dat je nog niet weet wat het wordt! Zoooo knap als mensen dat kunnen ! :)

@olive meid wat een GEWELDIG nieuws zeg! Wauw een mooi kloppend hartje ! Jullie ebben het zooo verdiend! Ik duim voor een mooie zwangerschap die dit keer 9mooie maanden duurt meid!

@lovelybaby! Jaaaa zeker cryos zijn over het algemeen sterker dan verse omdat ze het vriezen en dooien overleefd hebben! Ik had 19eicellen , 15 rijp, 14 bevrucht! Maar de
    Aller aller aller laatste is blijven zitten :) ik duim voor je meid!

@avda jaaaa ik kan jullie niet compleet missen meid ;)
    Jij dus nog in de wacht stand! Ik ben het wel eens met weegbree, je bent nu aanhet wachten op misschien wel niks! Ikxzou ook gelijk bellen zodat je bovenaan op de stapel komt en je gelijk op de wachtlijst komt ! Wie weet is het wat anoniem zegt dat die 4 maanden is voor je kunt beginnen.. Maar dat de intake bloedprikken en voorbereidende zaken dan al geweest zijn? Ik heb echt heeeeeele goede hoop voor jou met ivf!

@weegbree wat ontzettend spannend weer meis ! Ronde. 2 in de kliniek!! Maar wie weet heb jij dat helemaal niet nodig! Utro is toch jou ontbrekende factor ! Dikke kans dat het alleen daar al mee gaat lukken! Je maakt iig een goede kans! Spannend !

Hoe gaatie met MNR en Guus?

18. olive

olive Actief lid

2 aug 2011
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bo: heel mooi allemaal!! Limoengroen is hele leuke frisse kleur waar beide kleuren bij passen!
    Ik zat te twijfelen tussen de nomad igo of gewone igo donkergrijs. Uiteindelijk gegaan voor de igo donkergrijs en zwarte frame. Vond de igo iets strakker uit zien dan de evo, maar de laatste is wel iets voordeliger in prijs volgens mij?
    Helaas na een 2weken van bezorging moeten terug sturen..Ledikantje heb ik wel gehouden, daar kan vrij weinig mis mee gaan.

Ik werd bij mijn eerste zwangerschap ook een week terug gezet maar dat was rond de 9 weken. niet in het hele prille begin, vandaar mijn onzekerheid. Ben bang dat er misschien iets mis is bij de aanleg.maar ik sta er nu ook heel anders in denk ik. Zou het mijn eerste zwangerschap zijn zou ik er niet zo over in zitten denk ik, nu gaat bij het geringste alle alarmbellen af ;)
    Ik word pas gerustgesteld als ik een gezonde levende baby in mijn handen heb en dit keer wel naar huis mag nemen.
    Bedankt dat je me probeert gerust te stellen :) ohja, wat zegt je gevoel over het geslacht van de baby? :)

Bbibi: dankjewel meis, was echt een enorme opluchting! Ik hoef gelukkig niet de 40 weken vol te maken, ik word hoogstwaarschijnlijk ingeleid bij 37 of 38 weken ( weet ik even niet meer).
    Heb jij wel een hele roze kamer voor de kleine of meer naturel?

19. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Wij vonden de igo er ook veel mooier uitzien alleen die heeft dus hele slechte vering.. Kwamen we pas achter tijdens het uittesten want we hadden die eigenlijk al gekozen. Gelukkig ons goed laten informeren en ook de igo met luchtbanden geprobeerd maar zelfs dan veerde hij nog erg weinig
    Dus toen hebben we voor de evo gekozen.. Iets minder qua uiterlijk maar beter qua vering en aangezien we in een dorp wonen waar heeeel veel kinderkopjes schots en scheef liggen toch maar voor de vering gegaan haha

Ik snap zeker dat je er nu anders in staat.. Lijkt me echt heel moeilijk zeker omdat er dus bij jullie zoontje geen oorzaak is gevonden 😔

Mijn gevoel over t geslacht.. Tja in t begin dacht ik een meisje.. Toen opeens een jongen en nu.. Al een paar weken echt geeeeen idee
    Moet zeggen dat ik soms wel zoiets heb van hmm zou wel makkelijker zijn als we het al wisten maar aan de andere kant vinden wij het ook erg bijzonder om het niet te weten

Maar hoe voel je je nu olive?

Bbibi, hoe gaat het met jou? Hou je het nog een beetje vol?

20. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    wauw bo, wat een mooie spulletjes, en zoo spannend!

Bbibi, nog even volhouden meid, ben erg benieuwd naar jullie kleine mopje!

Olive, begrijpelijk dat je zo onzeker bent. je weet natuurlijk ook niet precies wanneer je eisprong was (kan wel een paar dagen verschil in zitten) en dan kan de innesteling ook wel laat zijn. plus dat het nog zo klein is allemaal en lastig te meten. denk dat jullie zoontje een heel mooi klein zusje krijgt (zegt mn gevoel...)!
    hopelijk kun je ondanks alles toch een klein beetje genieten...

avda, al nieuws? en mnr, hoe is het met jou? lb, hoe gaat het met de eskimo in je buik? anoniempje aan de opwekkers toch?

hier druk! het is nog volop rommel in huis, dus dat kost wel veel energie. druk aan het wachten op mn ei. duurt lang... 25 november hebben we intake in de kliniek, maar hopelijk is het voor die tijd gelukt... daar duimen we voor!

Deel Deze Pagina