@mnr wow jeetje wat heftig zeg heel veel sterkte meid! weet verder niet zo goed wat ik er op moet zeggen *hug*
mnr: jeetje wat erg!!! 😢😢 een kloppend hartje en dan dit! wat ontzettend verdrietig echt heel heftig.. Ik wil je een hele dikke knuffel geven. Ik wens je heel veel sterkte met de operatie en dit verdriet ik hoop dat het snel weer raak is voor je en dat de baby dan wel op de goede plek gaat zitten. Ik vind het zo erg voor je meis..
Anoniempje: mooi gegroeid hoor! Op naar de volgende goede fm! Weegbree: dankjewel voor de info over bibi, ben blij dat het goed met ze gaat. Wanneer mag je testen? Hoe gaat het met de rest?
Jeeeeetje mnr, niet te geloven.... echt heftig. Veel sterkte.♡ Anoniempje fijn iig zicht op een ei. Ik ga eind van de week testen...maar reken nergens op...
*breek even in* Gaat deze chat nog over hormonen spuiten? Ik had namelijk een vraagje. Ik heb vandaag mijn laatste Lucrin gezet en start 1 December met Elonva. Dan op dag 8 komt er Deca en Puregon bij geloof ik. Maar ik heb al een paar keer geprobeert erachter te komen of er meer vrouwen bekend met Elonva zijn. En zo ja wat hun ervaringen zijn. Ik ben nog niemand tegen gekomen en vraag me af waarom ik dit dan moet gaan spuiten. Nou ja misschien hier iemand bekend met Elonva? Groetjes
Hoi liz, wat een vreemde Namen voor de medicijnen. Is dat Engels? ( aan je naam te zien?) dames ff ego. zien jullie wat? Bekijk bijlage 428271
Uh nee niet Engels? Elonva is gewoon de naam en Deca was even een afkorting voor Decapeptyl. Niet mee bekend dus....zo vaag dat ik dat krijg en tot nu toe niemand tegen gekomen die ook Elonva spuit. (mijn naam is een oude gebruikersnaam van toen ik indd nog in London woonde haha moet ik eens aanpassen, lui)
@weegbree ik zie een heel licht streepje! spannend nog een testje proberen morgen? @lizinlondon mij zegt het helemaal niks ben het ook nog niet eerder tegen gekomen
Ik ken het ook niet. Had er nog nooit van gehoord. Als ik Google dan zie ik dit middel in combinatie met 'low responding'?
Oh ja heb het nog niet gegoogled ga ik even doen. In elk geval is het maar 1 injectie voor 7 dagen dat is wel fijn. Misschien is het omdat ik maar 1 eierstok heb? Had het de Gyn moeten vragen maar bij zo'n intake krijg je zoveel info.
ELONVA contains corifollitropin alfa, a medicine belonging to the group of gonadotrophic hormones. These hormones play an important part in human fertility and reproduction. One of these gonadotrophic hormones is follicle-stimulating hormone (FSH), which is needed in women for the growth and development of follicles (small round sacs in your ovaries that contain the eggs). ELONVA is especially designed to work much longer than FSH. One single injection of ELONVA can replace a whole week of daily FSH injections in women participating in in vitro fertilisation (IVF). ELONVA is used to help achieve pregnancy in women having infertility treatment, such as IVF. ELONVA causes the growth and development of several follicles at the same time by controlled stimulation of the ovaries. The eggs are collected from the ovary, fertilised in the laboratory and the embryos are transferred into the uterus a few days later. ELONVA is not addictive. ( misschien toch Engels hahaha. In ieder geval lijkt het dezelfde werking te hebben als al die andere middelen behalve dan dat je dus maar 1 keer hoeft te spuiten ipv elke dag. Maar ik denk dan juist dat is toch makkelijker voor iedereen waarom gebruikt niet iedereen het dan?)
Weegbree: ik zie een streepje!!!!! Wat spannend!! Keeping my fingers crossed Liz: ik ken het niet en ik heb nooit deca gebruikt. Puregon wel. Aan de omschrijving te lezen hoef je dan inderdaad minder vaak te prikken om de eitjes te stimuleren. In nl zijn ze heel voorzichtig met spuiten, ze beginnen altijd met een hele lage dosering om te kijken wat het doet. In andere landen beginnen ze vaak op een hogere dosis waardoor er sneller kans is op overstimulatie (of eventuele heftige gevolgen). Met puregon of andere vergelijkbare hormonen die je elke dag moet toedienen kunnen ze om de enkele dagen kijken wat het doet en de dosering eventueel bijstellen. Ik weet niet hoe dat gaat met Elonva als je het maar 1 keer hoeft te spuiten ipv week. Lijkt er ook op dat ze het gebruiken bij ivf "growth and development of several follicles at the same time.." Mnr: denk aan je x
Mnr Jeetje wat heftig! Ik snap echt heel goed dat jullie erdoorheen zitten.. Heel veel sterkte meis en geef jezelf even de tijd om het te verwerken Weegbree Ik zie ook een licht streepje!!! Nog meer getest? Liz Ik ken dat eigenlijk ook niet
Hoi lieve meiden, Lieve lieve mnr, ik weet miet wat ik kan zeggen.. Ik vind het onwijs k*t voor je! Ik kan wel zeggen dat ik hoop dat het gauw achter de rug is en dat je ons snel positief nieuws kan brengen ( wat ik natuurlijk allemaal hoop en je toe wens). Maar daar heb je nu helemaal niks aan!! Ik stuur je een hele dikke digi knuf toe. Ik denk aan je. Ik hopp dat vandaag wel alles goed is gegaan. héél veel liefs en steun meissie.. Bibbi, ik weet niet of je meeleest, maar anders wilt weegbree misschien mijn boodschap doorgeven?! Van harte gefeliciteerd met de geboortje van jullie klein groot wondertje. Gelukkig is alles goed gegaan. Ik wens jullie heel veel geluk en liefde toe met het nieuwe gezinslid! Dikke knuf!! En een lief kusje voor je kleine meid. Anoniempje, hoe gaat ie met jou? Nog een nieuwe fm gehad? Lizlondon, deca ken ik wel, lucrin een beetje maar van elonva heb ik nog nooit gehoord. Kan je dus ook geen advies geven.. Misschien anders toch maar even je arts vragen?! Olive, gelukkig gaat het met jou goed!! Spannend dat je over dik 2 weken al de geslachtsbepaling hebt. Ik wist niet dat dat al zo vroeg kan.... En fijn dat je om de twee weken een echo hebt! Geeft toch wel een lekker gevoel denk ik. Plus leuk om je kleine uk iedere keer te zien! Weegbree, ik zie toch echt wel een heel licht streepje! Hoop gauw nog een test van je te zien en een duidelijker streepje! Hier met mij is alles goed. Heb EIN-DE-LIJK mijn afspraak gekregen! Heeft wel me nog heel wat telefoontjes en geduld gekost.. Maar 30-12 heb ik de afspraak voor de intake. Weet niet hoe lamg het dan duurt voor ik uberhaubt kan beginnen met ivf. Maar het begin is er zal ik maar denken. En tot die tijd moet ik moetk maar wachten en me groot houden. En niet er aan denken dat weer er weer een kerst voorbij gaat zonder een kleine beeb.... Maar goed, mijn motte was positief blijven Fijne avond allemaal!!
@avda heb er inmiddels al 4 achter de rug vrijdag mag ik weer gister was er 1 te zien van 14 en een beetje dus de klusdagen en wachtweken komen er weer aan ondanks het positieve ben ik nog steeds niet erg blij erom denk dat het echt te maken heeft met de vorige keer 30-12 duurt nog lang zeg hopelijk vliegen de weken voorbij!