Nou, inderdaad respectie voor meiden die zoveel weken Menopur moeten spuiten! Ik moet donderdag inderdaad, ik heb nog nooit op dag 10 al een dominant ei gezien, dus ik denk nu ook nog niet. Ik hoop zooo dat ik dit keer een normale cyclus lang mag doorspuiten om te zien wat die injecties doen. Het wordt dan mn eerste ronde dat we daar achter komen.
Hey meiden! Sorry, druk weekend achter de rug! Citroen: Heftig allemaal zeg! Zet heel je leven op z'n kop. Heb veel respect voor hoe je er mee om gaat en je er doorheen slaat! Jij komt er wel! Weegbree: Alweer op de helft nu dus! Gaat hard zo! Hoop zo voor je dat het deze ronde raak zal zijn. Wie weet brengt het extra klussen geluk (of misschien werkt het wel gewoon!) Hoe lang mag jij eigenlijk nog door gaan met spuiten? Bij ons proberen ze namelijk 6 keer een eisprong op te wekken en dan gaan ze verder kijken. Yvetje: Bah, wat balen zeg dat het zo veel zeer doet! Hopelijk gaat deze ronde goed en heb je snel een ei!! Merel: Hoe was je fm? Groeit het ei mooi door? Hier alles prima. Zaterdag begonnen met spuiten. Manlief vond het erg interessant allemaal haha. Gister deed het alleen wel 'pijn'. Niet echt pijn, maar wel een min of 10 dat het goed prikte. Dus denk dat ik de spuit maar iets eerder uit de koelkast moet halen of zo. Heb nu al wel 3 rode plekjes op mijn buik. Hoe lang duurt het bij jullie ongeveer voor je niet meer ziet waar je geprikt hebt? Zie mezelf straks namelijk al lopen op het strand met allemaal 'prikgaatjes' op mijn buik... Donderdag eerste fm al! Vond ik wel erg snel op dag 8. Maar zal wel komen omdat het de eerste keer is denk ik.
Mijn voorgevoel was juist vanmorgen, helaas BMS is ruim 2 mm gekrompen, de verpleegkundige zei dat het wel waker voorkomt dan het in elkaar valt En mn ei was moeilijk te zien..bijna verdwenen... Im going crazy!:x Heeft ze weer fotoos gemaakt van bm, en beide eierstokken en weer bloed geprikt..vanmiddag bellen ze... mn oestradiol was afgelopen donderdag 0,4...ook niet echt hoog dus Sta dus vandaag weer helemaal onderaan de berg na voorzichtijg een stapje omhoog te zijn gegaan, nu dus weer terug bij af
Ooh, Merel, wat balen zeg!! Je vraagt je af wanneer je lichaam nou eens gaat reageren kan ik me voorstellen. En dan dat bms wat weer inkakt, heel frustrerend, al kun je er niks aan doen! Hoe lang willen ze nog doorspuiten? Voor de eventueel volgende ronde weet je in ieder geval dat je vanaf 112 eh kunt gaan spuiten denk ik??
Marral, spuit je Puregon of Menopur?? Die plekjes gaan meestal snel weer weg. Ik had met Puregon nooit rode puntjes, met Menopur nu wel meer. Maar je kunt er volgens mij wel vanuit gaan dat het na 3 dagen ofzo wel weg is...
gatverdarrie merel........ moet je nu aan de opwekkers?? Bij mij blijven de blauwe plekjes lang zichtbaar, prikgaatjes niet echt geloof ik, nooit opgevallen iig... uit de koelkast halen helpt echt qua pijnlijkheid!
We hadden al een afspraak staan op donderdag..wat nu opeens vrijdag moet en we gaan naar 135 ie... Ik word er echt gek van waarom niet gelijk 150..het is toch duidelijk dat het niet aanslaat zo...Hoeveel geduld moet je hebben voor een stom ei! En ze weten niet hoelang we doorgaan...mag nog zo weeeken door met spuiten tot een eigroei...
Merel, wat balen, zeg!!! Over het langzaam gaan met ophogen: Ik had de laatste keer dat er wekenlang NIKS gebeurde en na de ophoging van 50 naar 75 had ik na drie of vier dagen al een rijp ei! Het kan dus ineens megasnel gaan na een ophoging. Ze willen gewoon niet dat jouw ronde verpest wordt door teveel rijpe eitjes of een cyste ofzo... Hier vandaag echo, nog niks bijzonders te zien. Ik schrijf wat minder, want heb superveel migraine (door de hormonen?), dus ben veel ziek en heb niet veel tijd daardoor. Maar lees bijna alles wel mee .
Merel, oh Jeetje zeg dat is echt balen! had je eindelijk een beetje hoop, is de hoop nu weer helemaal weg! Pfff je vraagt je dan echt af wanneer er dan toch eens iets gaat gebeuren. Ik hoop echt voor je dat er toch snel een ei groeit! Yvetje, ik spuit puregon. heb geen blauwe plekken maar wel echt rode puntjes. Het ziet er ongeveer het zelfde uit als met bloed prikken. Ach ja, gaat vanzelf wel weer weg! Weegbree, ik heb het nu idd eerder uit de koelkast gehaald en nu had ik er idd dat helpt wel! Had er nu gelukkig geen last van.
Merel.. Jeetje meis, wat een enorme domper!! Ik snap dat de moed he in de schoenen zakt met zulk bericht! Maar houdt hoop he, het zal op een gegeven moment wel lukken!!
Nou, vanmorgen geweest en er begint weer iets te pruttelen. Zover ze kon zien twee wat grotere eitjes (een links en een rechts) van 8,5 en 9,5. Een er van zal vast wel doorgroeien. Weet niet of het uberhaupt kan dat je aan elke eierstok een eisprong hebt? BMS was 5,5 mm. al met al best goed voor CD 8 (na 5 x spuiten), toch? vrijdag weer heen.
Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/31jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje - Guusje27/30 jaar/2e kindje - Yvetje555/25 jaar/1e kindje - Saar81/31 jaar/1e kindje - Merel123/22 jaar/1e kindje ♥ Naam/datum/afspraak: - 06-03 Myloon eerste echo - 07- 03 Yvetje 1e follikelmeting - 08-03 Weegbree 2e follikelmeting - 08-03 Merel 7e follikelmeting ♥ Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf, 1 ronde Provera, 4e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,8 rondes met clomid 50/100/150,5e ronde Puregon 125ie + pregnyl,1e iui mislukt,14e cyclus 2e x IUI overstimulatie niet doorgegaan, cyclus 15 wederom 2e iui in de planning. - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 8e ronde Fostimon / Pregnyl waarvan ronde 2 IUI - Myloon, 4 rondes clomid, nu 2e ronde puregon. Eerste zwanger maar miskraam. - citroen, ronde 9, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 5e ronde menopur. Vmk. - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, 3 rondes puregon 50eh, dun BMS, fertiloscopie, nu 2e ronde menopur -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon - Yvetje555, 4 rondes Clomid, 2 rondes Puregon zonder resultaat, 1 ronde Menopur, maar gestopt vanwege tussentijds bloedverlies - Saar81, 1 ronde Clomid, 2e ronde Puregon afgesloten, nu cyste - Merel123, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde menopur ♥ NOD (Op het wachtbankje) - Guusje 14 maart ♥ Zwanger: -Jolien -Myloon
Weegbree, fijn, weer een goed begin van een cyclus zo te zien! Het kan zeker wel dat je in beide eierstokken eitjes hebt die rijpen. Ze kunnen in theorie ook tegelijk springen, al komt dat natuurlijk niet veel voor. Myloon, spannend, morgen echo!! Hier verder nog geen nieuws. Gisteren weer een aardig pijnlijke prik gehad, met een klein beetje bloed. Maar weer overleeft. Ik ben nu als de dood dat ik weer bloedverlies ga krijgen. Als dat zo is ga ik toch denken dat het van de Menopur komt! Maar gelukkig is het nog niet zover.
Ja... ik kan bijna niet meer wachten, en helaas moet dat nog tot morgen middag 15.30:x Hier doen ze dit soort echo's alleen in de middag. En voor mijn man kwam iets later in de middag beter uit i.v.m zijn werk. Weegbree, ik weet niet of er uit ieder eierstok 1 kan springen, lijkt mij van wel toch?? zeker met pregnyl? Wat fijn dat er in iedergeval wat groeit zeg!! nu al! Laat het nu voor jou ook eens zo zijn! Yvetje555, ik begrijp je angst wel... hopelijk is dat deze ronde niet nodig meid!! Vervelend dat je prikken steeds zo pijn doen. Ik had er eigenlijk nooit echt last van. Wel heb ik een keer een tip gelezen om de huid iets te verdoven met een ijsklontje voor je gaat spuiten!? Ik heb dit nooit hoeven toepassen maar misschien helpt het?
@Myloon..spannend je eerste echo!! @Weegbree..na 5x spuiten 2 eitjes zozo Dat doe je goed Jij reageert wel goed op de 75 ie..of spuit je meer?
nee ik reageer idd heel goed op lage dosis. Zowel bij de puregon als Menopur heel snel een ei...! gelukkig...! Ik gun het jou ook zo een mooi ei!
Ik ga nog steeds voor mn paasei Even rekenen vanavond 29e spuit..kan mn naaldencontainer meenemen vrijdag..die zit helemaal vol!
Ik ga voor een zwangere pasen! met een goed gevoel op vakantie (begin april)! wat zou dat toch GEWELDIG zijn... droomdroomdroom.........