Ja Weegbree dat is helemaal mooi.. Ik vestig mn hoop niet op deze maand maar binnen 6 maanden..het liefst de zomer met lekker weer..genieten van een zwangerschap
Goedemorgen!! Myloon: Spannende dag vandaag voor jou!! Heel veel succes! Weegbree: Wat super dat er al 2 eitjes waren! Nu nog even een paar daagjes en dan een mooi ei! (of 2 hihi) Zou super zijn, een posi test op vakantie!! Ik hoop het echt voor je! Yvetje: Ah, wat balen zeg dat het nog steeds pijn doet! Misschien even vragen tijdens een controle of zo wat je daar het beste aan kunt doen? Hopelijk wordt het snel beloond met een mooi ei! Dan weet je tenminste waar je het voor doet. Merel: Ik duim voor jou dat er vrijdag toch weer een ei te zien is hoor!! Hier alles nog steeds prima. Het is allemaal goed te doen. Morgen 1e fm. Dus dan maar eens kijken of er iets te zien is! Ga maar nergens van uit en is ook pas dag 7 dan dus wel erg vroeg!
Spannend Marral, hoop dat er een mooi ei te zien is! Myloon, veel succes vandaag! het is bijna zover! ben heeel benieuwd!!
Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/31jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje - Guusje27/30 jaar/2e kindje - Yvetje555/25 jaar/1e kindje - Saar81/31 jaar/1e kindje - Merel123/22 jaar/1e kindje - Marral/28 jaar/1e kindje ♥ Naam/datum/afspraak: - 06-03 Myloon eerste echo - 07- 03 Yvetje 1e follikelmeting - 07-03 Marral 1e follikelmeting - 08-03 Weegbree 2e follikelmeting - 08-03 Merel 7e follikelmeting ♥ Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf, 1 ronde Provera, 4e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,8 rondes met clomid 50/100/150,5e ronde Puregon 125ie + pregnyl,1e iui mislukt,14e cyclus 2e x IUI overstimulatie niet doorgegaan, cyclus 15 wederom 2e iui in de planning. - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 8e ronde Fostimon / Pregnyl waarvan ronde 2 IUI - Myloon, 4 rondes clomid, nu 2e ronde puregon. Eerste zwanger maar miskraam. - citroen, ronde 9, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 5e ronde menopur. Vmk. - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, 3 rondes puregon 50eh, dun BMS, fertiloscopie, nu 2e ronde menopur -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon - Yvetje555, 4 rondes Clomid, 2 rondes Puregon zonder resultaat, 1 ronde Menopur, maar gestopt vanwege tussentijds bloedverlies - Saar81, 1 ronde Clomid, 2e ronde Puregon afgesloten, nu cyste - Merel123, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde menopur - Marral, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde Puregon ♥ NOD (Op het wachtbankje) - Guusje 14 maart ♥ Zwanger: -Jolien -Myloon
Topiclid info: - Typje/26jaar/2e kindje - Mama3e/33 jaar/3e kindje - Bonita/31 jaar/1e kindje - Myloon/31jaar/1e kindje - citroen/22 jaar/1e kindje - VioletRose/29 jaar/1e kindje - Nino/27 jaar/1e kindje - Jolien/25 jaar/1e kindje - weegbree/30 jaar/1e kindje - Guusje27/30 jaar/2e kindje - Yvetje555/25 jaar/1e kindje - Saar81/31 jaar/1e kindje - Merel123/22 jaar/1e kindje - Marral/28 jaar/1e kindje ♥ Naam/datum/afspraak: - 06-03 Myloon eerste echo - 07- 03 Yvetje 1e follikelmeting - 07-03 Marral 1e follikelmeting - 08-03 Weegbree 2e follikelmeting - 08-03 Merel 8e follikelmeting ♥ Ronde (MMM): - Typje,7 rondes zelf, 1 ronde Provera, 4e ronde Menopur/Pregnyl - Mama3e,8 rondes met clomid 50/100/150,5e ronde Puregon 125ie + pregnyl,1e iui mislukt,14e cyclus 2e x IUI overstimulatie niet doorgegaan, cyclus 15 wederom 2e iui in de planning. - Bonita: 2 rondes Clomid 50, 4 rondes Clomid 100, nu 8e ronde Fostimon / Pregnyl waarvan ronde 2 IUI - Myloon, 4 rondes clomid, nu 2e ronde puregon. Eerste zwanger maar miskraam. - citroen, ronde 9, puregon/pregnyl + zelf klussen - VioletRose, 3 rondes clomid, nu 4e ronde Puregon - Nino: 6 rondes met primolut en clomid 50/100/150 geen eisprong + LEO nu 5e ronde menopur. Vmk. - Jolien, 8 rondes clomid 50, 1 ronde Menopur en ovitrelle - weegbree 2 hele lange rondes zelf, 1 ronde clomid, afgebroken, sloeg niet aan, 3 rondes puregon 50eh, dun BMS, fertiloscopie, nu 2e ronde menopur -Guusje27,7 rondes clomid, 1e ronde puregon - Yvetje555, 4 rondes Clomid, 2 rondes Puregon zonder resultaat, 1 ronde Menopur, maar gestopt vanwege tussentijds bloedverlies - Saar81, 1 ronde Clomid, 2e ronde Puregon afgesloten, nu cyste - Merel123, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde menopur - Marral, 3 rondes Clomid 50/100/150, 1e ronde Puregon ♥ NOD (Op het wachtbankje) - Guusje 14 maart ♥ Zwanger: -Jolien -Myloon
Ik moet morgen 8.30 uur weer naar de gyn. Ik ben heel benieuwd, al denk ik dat ik al weet hoe de echo eruit ziet. Ben meer benieuwd naar de dagen erna. Tot nu toe kan ik nog zeggen: de vorige ronde was mn ei zo en zo groot. Over een paar dagen is het allemaal nieuw voor me met injecties. Ik las vanmiddag mn dagboekje in de MMM eens door en zag dat ik met Clomid op een gegeven moment 1 ei van 19 mm had en een goed bms. Maar mn ei sprong natuurlijk niet vanzelf. Maar ik dacht: wauw, dat wil ik weer! Het leek net alsof ik het boekje van een ander las ofzo. Ik herinner me ook niet alles meer van de MMM, de details.
ooh voor jou ook spannend dus yvet! hoop op eindelijk een normale ronde voor jou! was bij jou vorige keer na een week al 19mm! das snel ook wel... het zit vast goed deze keer.... ik hoop dat mijn slijmvlies eens een keer boven de 8 komt!! heb in mijn excelschema (soort van dagboekje...) gezien dat ik 1 x 8,4 had... ik wil ook eens 10 of 12... maar goed, we moeten maar eens zien! ik duim eerst weer voor jullie!!
Wij hebben het echt andersom...ik heb vaker een goed bms gehad en geen goed ei, en jij hebt goede eitjes en minder bms...al is 8 mm genoeg hoor! Ik hoop zo dat jouw bms nu goed is!! Anders zonde van de goede eitjes! Mijn bms is nooit hetzelfde, t gaat van 11 mm tot, net als de vorige ronde, tussentijdse afbreking en bloedverlies. Dus ben benieuwd wat er nu weer gebeurt. Het is in ieder geval een groot avontuur!
Weegbree; goed nieuws al zo snel 2 eitjes!! En je bsv groeiden altijd op het laatst nog snel door he, dus na je laatste echo schiet hij nog goed door! Duimen!! Yvetje; spannend ook voor jou morgen, ik hoop dat het goed uit ziet! Op naar een prachtei!! Myloon, hoe was je echo meid? Spannend!!! Merel; kreeg je nou vandaag je echo of morgen? Marral; ook duim ik voor jou, op naar een topei!!! Hier: wachten wachten wachten.....
Hoi meiden, Hoe is het met iedereen? Yvetje spannend voor jouw meis! Hopelijk nu weer eens een mooie ronde!! Merel meid *dikke knuffel* nog geen eisprong dius? Wat is oestradiol? Lees het vaak overal maar wat geeft deze waarde precies aan? Weegbree jeeeej kei goed je fm meis! Deze ronde wordt jouw ronde! Jij gaat gewoon pregnant op vakantie! Het moet gewoon!! Myloon echo goed gegaan? Saar hoe is het met jouw cyclus? Guusje op het wachtbankje?? @hier vandaag omo test, had ook niet anders verwacht met dat slechte zaad van mijn man! Hopelijk is het komende maand wat beter! Nu maar wachten tot ik ongi wordt! Soms baal ik dat mn lf langer wordt want des te langer duurt het eer je naar de volgende ronde kunt hihi ! Hopelijk morgen ongi! Fijne aaf meiden!
Dames jullie mogen mij dubbel feliciteren. Wij hebben niet 1 maar 2 kloppende hartjes gezien!!! Ik leef op een grote roze wolk nu!
Whaaaaa!!! Super cool! Gefeliciteerd!! Oooohh ik weet hoe het voelt! Het is zo mooi een tweeling! Geniet er van!